Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, po půl denním váhání co jsem si četl recenze na tenhle obchod jsem se přesto rozhodl, že si objednám kávovar ECAM 370.85.SB Dinamica. Jaké bylo mé překvapení, že objednávku stornují přesto, že po mé objednávce byl kávovar pořád dostupný. Tomuto obchodu bych se vyhnul obloukem. Na eshopu mají klamné informace.

  • Dobrý den, jelikož nemohu hodnotit i když jsem Vašim zákazníkem napíšu to zde. S obchodem a dodáním výrobku jsem byl velmi spokojen. Můj problém je, že u mého televizoru se objevila závada. Jelikož ho mám ještě v záruční době, tak jsem kontaktoval AIMARKET. Další jednání probíhalo v pohodě, zaznamenání problému, sjednání dopravy, ale teď nastal problém. Když jsem zjišťoval na základě záručního listu, jinou možnost, než tu, že televizor musím poslat zpátky do prodejny, bylo mi řečeno, že to nelze, za žádných okolností. Kontaktoval jsem Samsung, kde mi na základě všech údajů, zajistili servis v místě bydliště, servisáci přijeli ke mně domů, vše opravili za 15 minut, televizor zpětně namontovali na stěnu a nainstalovali. Kdybych se měl držet rad Aimaketu, tak jsem bez televizoru ještě nyní. Takže způsob jednání tohoto obchodu v rámci reklamace hodnotím velkým minus. Takže si dejte všichni pozor v případě reklamace a myslete na své práva a zjistěte si více možností.

  • Nevím kam Vás kdo poslal. Jisté je, že naši zákazníci mají reklamace bez problému vyřízené v zákonné lhůtě. Zatím u nás žáden zákazník pakárnu nezažil a věřím , že ani nezažije. Veškerá námi prováděná činnost je naprosto legální a naši opravdoví zákazníci se nemají čeho obávat.
    Podle stylu Vašeho příspěvku si myslím že Vašim cílem není si pořídit zboží , ale poškodit nás.

  • Nevíte co je "Šedý dovoz"? Spíš si myslim, že děláte "blbýho". Ano, žijeme v EU, tudíž zboží nakoupíte..Polsko, Maděrsko, Německo..tudíž, zboží není určeno pro český trh a tudíž mně v autorizovaném servisu pošlou do řiti...Reklamace vyřizujete vy(klasická známka šedýho dovozu)..a vpřípadě reklamace může zakázníka taky čekat pěkná "pakárna"...

  • Nevím co je to šedý dovoz- jisté je , že nemáme žádnou nevyřešenou reklamaci . Jisté také je, že žijeme v EU, kde je volný pohyb zboží. T.Kalita

  • Nevím co je to šedý dovoz- jisté je , že nemáme žádnou nevyřešenou reklamaci . Jisté také je, že žijeme v EU, kde je volný pohyb zboží. T.Kalita

  • Dobrý den, po přečtení obchodních podmínek a ..postupu reklamace..předpokládám, že "Šedý dovoz". Děkuji za info...

  • Dobrý den, jakou jste schopni udělat cenu na živnostenský list nebo jiným způsobem na televizor PANASONIC VIERA TX-P46G15E, dělám nákup a prodej. Díky Kirchner (602771442)