• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neinformuje o aktuálnom stave

    Pokiaľ som tovar objednal cez internet a objednávka je potvrdená, tak má byť tento tovar rezervovaný pre zákazníka. Predsa by sa normálne nemalo stať, že pridete do obchodu si vyzdvihnúť objednaný tovar a povedia vám, že ho nemajú .....?!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je bohužel nefunkční.
    Veškeré údaje o zboží jsou neplatné, neplatí ani dostupnosti, ani ceny.
    Ověřeno na vícero položkách.
    Eshop na prd.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod opakovaně uvádí, že zboží má skladem, i když v dané době není dostupné ani u výrobce.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhody nemají žádné
    • Prodávají nekvalitní zboží - viz pozor nademižon v plastovém obalu- NEBRAT - přislo špinavé a zaprášené - to by ch ještě překousl. Ale plastový obal je z recyklovaného plastu, aby bylo co nejlevnější ale který nic nevydrží. Je tak křehký, že když za něj vezmete, tak se Vám hned uši ulomí, praskne i obal a demižon i s obsahem rozbije. Chrání se tím, že mají napsáno, že slouží pouze pro přepravu, aby chránilo demižon. Boužel přenášení pro ně není přeprava. Reklamace samozřejmě jak jinak - Neuznána..

    POZOR ! Prodávají NEKVALITNÍ ZBOŽÍ!! - viz například pozor na demižon v plastovém obalu- NEBRAT - přislo špinavé a zaprášené - to by ch ještě překousl. Ale plastový obal je z recyklovaného plastu, aby bylo co nejlevnější ale který nic nevydrží. Je tak křehký, že když za něj vezmete, tak se Vám hned uši ulomí, praskne i obal a demižon i s obsahem se rozbije. Chrání se tím, že mají napsáno, že slouží pouze pro přepravu, aby chránilo demižon. Boužel přenášení pro ně není přeprava a uši tedy pouze na parádu . Reklamace samozřejmě jak jinak - Neuznána..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Objednal jsem dva odměrné válce, jeden přišel poškozený, měl ulomený zobáček výlevu. Vada nebyla způsobena dopravou.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem, dostal potvrzení objednávky a tím komunikace skončila.
    Obchod neodpovídá, maily se vracejí jako nedoručitelné, telefon nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Lis nesplnil moje očekávání, příště radeji v kamenném obchodě.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obědnal jsem si zboží, čekal jsem dva měsíce a nikdo se mi neozval ani nenapsal, co se děje, proč zboží stále nejde

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Vcelku slušné ceny
    • Objednal jsem dva demižony, jeden bohužel přišel úplně rozbitý. Myslím, že velký podíl viny na tom má obchod, protože demižony nebyly v krabici vůbec nijak zabalené a zabezpečené a ani tan nebyla nálepka křehké! Navíc obchod nedává možnost zvolit jiného dopravce než toho ze všech nejhoršího - českou poštu. Po jedné dřívější reklamaci už jsem toto ani neřešil, nestojí mi to za ten čas a narvy. Protože jsem demižony potřeboval, objednal jsem si u konkurence ještě rovnou dva. Mohl jsem si zde zvolit jiného přepravce a tentokrát demižony přišly v naprostém pořádku a uvnitř krabice krásně zabezpečené a omotané mnohonásobnou vrstvou těsníciho materiálu.

    1. Velmi špatné zabalení a zabezpečení zboží proti rozbití.
    2. Nemožnost zvolit si jiného lepšího dopravce. Obchod nabízí pouze jednoho dopravce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co si objednáte, stejně nedostanete, neboť neumí dopravu za rozumné peníze
    • Co si objednáte, stejně nedostanete, neboť neumí dopravu za rozumné peníze

    Objednávka jedno velké rozčarování a omyl, pro mě už neexistují

    • Doprava
    • Zboží bylo doručeno zásilkovou službou rychle, bohužel nevhodným balením mechanicky poškozené. Vlastní výrobek je nedostatečně opracovaný výrobcem, což nelze bez otevření originálního balení zjistit.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekomunikuje a nemám zboží.

    • Objednané zboží slibuje, ale pak se ani neozve.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Totální ignorace zákazníka.
    • Velmi špatný přístup k zákazníkovy, vlastně žádný.

    Po doručení zboží "plastové sudy s hygienickým atestem" jsem slušně napsal do obchodu ať mi pošlou certifikovaný atest na ty sudy. Nepřišla žádná odpověď. Napsal jsem ještě jednou a ani podruhé se nikdo neozval.
    Totální ignorace zákazníka. Velmi špatný přístup k zákazníkovy, vlastně žádný.
    Vzít si peníze a tím to pro "klasického" českého podnikatele končí.

  • Objednal jsem zboží poštou neboť jsem si nebyl jist přítomností. Dodani ale zajistovala GLS bez předchozího upozornění v době mé nepřítomnosti. Nedoručeni jsme naháněli a přes slib stejně zboží Nedorazilo. Pokud ještě doručíte převezmou a platím .
    Jiří Dedera.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Před 14ti dny jsem si objednal pletivo s platbou na dobírku a doposud mi nic nepřišlo a obchod ani nekomunikuje.

    • Tvrdí dodání do dvou dnů, nyní je 10 dnů a ani se neozvali.
  • Zboží jsem objednal 20.6. a ač bylo označeno, že je skladem, dosud nedorazilo a ani avizovaný dopravce je nemá v databázi. Na zaslaný email nereagovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje