Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Již jsem od vás objednal několikrát objednal a vždy byl spokojen. Tentokrát ani po šestnácti dnech zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za zdržení s expedicí vaší objednávky. Vzhledem k přelomu roku se nám výroba pozdržela. Zboží je již na cestě a doufáme, že budeme mít co nejdříve doma.

    Tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    tento internetový obchod Vám nedoporučuji, pakliže se nechcete pobavit s bandou idiotů...

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,

    dle prověření vaše objednávka proběhla v pořádku, ještě tentýž den bylo zboží expedováno. Chápeme vaše rozhořčení skrz uvedenou poznámku v objednávce ohledně zasílání dotazníků spokojenosti. Za toto nedorozumění se vám omlouváme.

    Tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Neoprén Agama 3mm si nekupujte pokud máte rádi neoprén bez děr

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že se o této situaci dozvídáme z recenze. Možná by bylo lepší, kdybyste nás kontaktoval a podal reklamaci, na kterou bychom se s naším kolegou podívali. Zcela určitě jste nám mohl zaslat fotky, zavolat nebo poslat e-mail. Rádi bychom vám vyšli vstříc a celou situaci nějakým způsobem vyřešili. Tím, že jsme o problému nevěděli, nemohli jsme jej vyřešit. Snažili jsme se vás telefonicky kontaktovat, avšak máte nedostupný telefon. Zaslali jsme vám tedy e-mail. Budeme moc rádi, když se s námi spojíte a budeme moci celou situaci vyřešit k vašemu prospěchu.

    Žádné zboží, které u nás prodáváme není použité, to vás můžeme ujistit.

    Budeme skutečně rádi, když se s námi spojíte.

    Agama PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nereaguje na objednávku 12 dní!

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    vaše objednávka je připravena. Zvolil jste osobní odběr s tím, že se chcete v listopadu potkat s kolegy. Takže objednávka čeká, až kolegové pojedou 9.11. do Prahy, kde se s nimi chcete potkat. Zde uvádíme aktuální termíny Prahy: https://www.agama-diving.cz/dovoz-do-prahy-a-sr

    tým AGAMA

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží dorazilo vadné, nespokojest!!!

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    to nás velice mrzí. Pokud se zbožím není cokoli v pořádku, neváhejte nás kontaktovat abychom mohli záležitost společně vyřešit.

    tým Agama

  • BEZ omluvy a vysvětlení !!!!!

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den Pavle,
    velice nás mrzí, že k takové situaci došlo. Vzhledem k aktualizaci webu došlo k dočasnému vypnutí automaticky rozesílaných upozornění pro neuhrazené objednávky a my jsme vás nekontaktovali se žádostí o úhradu. Následně byla objednávka z naší strany po několika dnech zrušena. Ještě jednou se velice omlouváme. Chápeme, že to pro vás bylo nepříjemné, aniž by se vám někdo z našeho týmu ozval. Nyní jsou opět všechna upozornění plně v provozu a nám nezbývá než doufat, že přijmete naši omluvu a dáte nám druhou šanci.

    tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • nemají zboží skladem, posìlají nekvalitni náhrady

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    velice nás celá situace mrzí. Kolega s vámi již komunikuje jak po telefonu, tak i zprávami. Mrzí nás, že vámi objednaná kukla se zdržela na cestě. Z tohoto důvodu jsme vám nabídli alternativu. Určitě neposíláme nekvalitní zboží, to bychom si nedovolili. Ale velmi se omlouváme, že opravdu vám byla vyexpedovaná kukla, která nebyla v pořádku. Jsme rádi, že jste nás na tohle upozornil a my ihned sjednali nápravu. Díky bystrým zákazníkům jako jste vy, jsme mohli najít chybu a napravit ji. :) Kolega vám posléze nabízel i vámi objednanou původní kuklu, která mezitím dorazila, bohužel jste se již zařídil jinak. My tomu rozumíme a omlouváme se, jen je škoda, že jste se vlastě vůbec neozval. O tomto problému jsme se dozvěděli až na základě této negativní recenze. Kdybyste nejdříve zavolal či napsal, určitě bychom celou věc vyřídili mnohem dříve. :) Nemusela být taková časová prodleva.

    Ještě jednou vám děkujeme za upozornění a opravdu se velice omlouváme, věříme, že se již nic takového nestane. :) Koneckonců jste nám nahlásil vaši návštěvu na prodejně a my se na vás s otevřenou náručí těšíme. :)

    Lysáková

    tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží mi nepřišlo, jediná komunikace od obchodu je dotazník spokojenosti.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    ještě jednou se velice omlouváme. Vaše objednávka se nám bohužel ztratila kdesi "v prostoru". Ihned po obdržení vaší zpětné vazby jsme ji však dohledali a kontaktovali vás, abychom mohli situaci společně dořešit . Ohledně stavu vaší objednávky nás můžete kdykoli kontaktovat prostřednictvím online chatu, emailu nebo telefonní linky, na které jsme přítomni každý pracovní den do 18.00 h.

    tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Příliš pomalé dodání

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    velmi nás mrzí, že se nám přes veškerou naši snahu, nepodařilo vámi objednané zboží u dodavatele zajistit. Pokud u nás objednáte zboží skladem, ve většině případů vám jej odešleme již na druhý den. V případě, kdy je zboží na objednávku, se občas bohužel stane, že nám jej dodavatel včas nedodá. I když se snažíme počet těchto případů snížit na minimum, není bohužel v našich silách je úplně eliminovat. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že nám i přes tyto komplikace dáte druhou šanci.

    Agama PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku jsem zaplatila ihned, dostala fakturu také ihned, ale zboží ani po týdnu nedorazilo, ani žádná zpráva o tom, kde se momentálně zboží nachází...nic. Tak stále doufám, že jsem nepřišla o víc než 20 tisíc. Jediné co mi přišlo je dotazník na spokojenost s obchodem a se zbožím? Tak ti Heureko píšu, že tedy spokojená nejsem.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den Ivano,
    u vámi objednaného zboží, byl uveden jako možný termín jeho dodání "podzim". Tento neurčitý termín máme u zboží uveden záměrně, jelikož náš dodavatel v současnosti nestíhá pokrýt poptávku. I přesto, se nám podařilo pro vás zboží u dodavatele poptat a ten nám přislíbil jeho dodání již během tohoto týdne. O to více nás mrzí vaše recenze. O své peníze se bát nemusíte. Pokud si svůj nákup rozmyslíte a rozhodnete se odstoupit od kupní smlouvy, peníze vám samozřejmě zašleme zpět na váš bankovní účet.

    Agama PRO

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekomunikují

    Potřebovala jsem lodní vak (byl skladem do 2-3 dnů k odeslání) na vodu 5.7. jsem ho objednala je 13.7. a nic, psala jsem jim email jak na tom moje objednávka je, že odjíždím na vodu a pokud by to nestihlo přijít do konce pracovního týdne tak, že budu muset požádat o storno objednávky - nekomunikují. Jsem ráda, že jsem neplatila předem.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    bohužel nás celá situace mrzí, ale kolegové se vás několikrát snažili marně kontaktovat telefonicky. Pravdou je, že jsme vám mohli zaslat i SMS, že jsme se vás snažili sehnat s alternativou. Telefonicky se nám však s vámi nepodařilo spojit. Dodavatel není schopen vak skrz coronavirus dodat. Dodávky se zpožďují, chybí materiál a celkově jsou bohužel věci, které my nedokážeme ovlivnit, i kdybychom nakrásně chtěli.
    Znovu se vám však omlouváme za to, že jsme třeba nenapsali SMS. Ještě se vše stihnout může, pokud nám to dovolíte. Rádi vám zašleme vhodnou alternativu. Zcela jistě budeme dělat vše proto, aby se tahle situace již neopakovala.

    tým Agama PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    "Moc mě to mrzí, ale takhle velké paddleboardy nám teď nepřijdou." -The answer to my paid order. Everything was available on the site.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    omlouvám se za pravděpodobně netaktní odpověď kolegy pravděpodobně do telefonu. Nic méně, tyto paddlebaordy Aqua Marina jsou na objednání a opravdu máme informace, že další paddleboardy opravdu nedostaneme. Rádi bychom vám vyšli vstříc, ale pokud výrobce/dodavatel zboží nedodá a nemá například ani z čeho vyrábět. Nemáme pro vás bohužel vhodnou alternativu. Navíc jste měl zájem o 2 kusy. Kdybychom nějakou alternativu pro vás měli, moc rádi bychom vám vyhověli.

    Ještě jednou se velmi omlouvám.

    Lysáková,

    Agama PRO

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den obdržela jsem jinou velikost délka stélky měla byt 24cm je pouze 12cm.N

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    mrzí nás, že boty nesedí. Velikosti stélek jsme na základě vaší recenze kontrolovali, a u velikosti 22/23 je uváděná velikost 14 cm, u velikosti 24/25 potom 15 cm. Oba tyto rozměry souhlasí. Bohužel netušíme, odkud jste čerpala informaci ohledně stélky o délce 24 cm. V každém případě není problém nás kontaktovat a společně se domluvit na výměně zboží. Rádi vám pomůžeme s výběrem správné velikosti.

    tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Původně zaslané ponožky vel. 36-37 mi velikostně nevyhovovaly, ač mám velikost obuvi č. 36. Zboží bylo doručeno 7.1.2021 přes Zásilkovnu, avšak vrácení zboží mělo být realizováno jako balík přes Českou poštu. Telefonicky jsem si 11.1.2021 vyžádala kód pro vrácení přes Zásilkovnu a zboží jsem vrátila s tím, že požaduji výměnu za větší velikost. Dnes, tj. 21.1.2021 mi byly ponožky vel. 38-39 přes Zásilkovnu doručeny s dobírkou, zahrnující zvýhodněné transportní náklady Kč 50,-a částku dobírky ve výši Kč 40,-. Celkem jsem zaplatila za dopravu 145,-. Pokud by AGAMA měla na webových stránkách poznámku, že uváděné velikosti jsou spíše menší, nemusela bych řešit situaci s vrácením zboží a platit neúměrně zvýšené náklady. Tento nestandardní postup ostatní e-shopy neuplatňují.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den Jitko,

    velice nás mrzí , že Vás obchod zklamal. Snažili jsme se Vám vyhovět alespoň poskytnutím kódu pro vrácení zboží zdarma. Jak jste byla informována po telefonu, tento kód běžně neposkytujeme. Uváděná částka 145 Kč obsahuje poštovné první a druhé objednávky + doběrečné. Chápeme, že u položky v ceně 380 Kč se celková hodnota navýšila, ale jedná se o standardní postup, který uplatňujeme u všech zákazníků.
    Ponožky Agama ALPHA zpravidla vyhovují standardním velikostem, každý má však jinak tvarovanou nohu, což se může projevit na velikosti. V telefonu jste zmínila, že máte vysoký nárt, což je pravděpodobně důvod, proč vám menší ponožka byla malá.

    Pro nákupy na e-shopech s oblečením je běžné, že zákazník nezvolí správnou velikost. Proto doporučujeme vzít více variant a velikostí a nevyhovující produkty vrátit do 14 dní. V takovém případě se platí navíc jen poštovné vráceného zboží.
    Sami na e-shopech pravidelně objednáváme a inspirujeme se péčí o zákazníky. Pokud některé e-shopy nabízí poštovné zdarma, dotují ji na úkor hodnoty zboží. Touto politikou se však nechceme ubírat.

    Děkujeme za vyjádření. Věříme, že větší velikost je vyhovující a že Vám budou ponožky dobře sloužit. :-)

    Za tým Agama PRO přeji krásný den,
    Alžběta

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Níže uvedeno:

    Doposud vždy po dobu 26 let byla námi odebíráná kvalita vzpěračských nákolenek téměř vždy v požadované kvalitě bez velkých závažných vad. No ale letos poprvé v historii se vaše šičky doopravdy na výrobu tohoto zboží úplně slušně řečeno vykašlaly. To, že velikost 3XL(XXXL), byla menší než 2x vyrobená 2x(XXl) je hrůzně zarážejicí. A, že 2x vyrobená velikost XL je vyrobena z pomačkaného materiálu a že dolní a horní průměry se v páru vůbec neschodují no to je katastrofa. A to né o několik mm ale i 1 cm. Proto žádáme o výměnu těchto velikostí. Možná výměna šiček by vůbec neuškodila. Ty nové mladé to asi neumí, nebo na to .....! Ještě jednou od Vás obdržíme takto nekvalitní zásilku, tak naši spolupráci s Vámi ukončíme a objednávky budeme provádět na dobírku u jiných firem, kterých je i v ČR dnes již dostatek. I přes to ale u Vás dnes provádíme další objednávku, ale s podmínkou výměny nekvalitního zboží z objednávky a již zaplacené a odebrané.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den, zboží nám nebylo doručeno na reklamaci, tak nemůžeme příspěvek více komentovat. Pokud bude reklamace oprávněná, bude řešena obratem.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychla dodaci lhuta
    • Odesilaji pouzite zbozi

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,

    použité zboží rozhodně nezasíláme. Pokud jste s nákupem nebyla spokojená, máte právo na odstoupení od kupní smlouvy. Zatím neevidujeme žádnou vrácenou zásilku. Originální balení lodních vaků Elements Gear jsou baleny v tenkých papírových krabičkách, mohlo se stát, že krabička byla při přepravě poškozena.
    V případě, že chcete zboží vrátit, neváhejte se na nás obrátit, situaci vyřešíme.
    Hezký den,

    za tým Agama PRO
    Alžběta Kovácsová

  • Roušky byly inzerovány jako KN95 / FFP2. Na čínském obalu je uvedena pouze čínská norma KN95. Evropská certifikace dle FFP2 uvedena není. To znamená, že se jedná o čínské zboží. S těmito čínskými rouškami byly v nedávné době problémy s kvalitou. Roušky byly navíc předražené-130 Kč/kus.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den, děkujeme vám za vaši reakci. Ochranný prostředek je pojmenovaný jako Respirátor KN95 (FFP2), v popisku uvádíme, že je respirátor definovaný normou GB2626-2006 a spadá do třídy ochrany FFP2. Na e-shopu máme vloženou fotku produktu v čínském obalu. Domníváme se, že tímto zákazníkovi poskytujeme dostatek informací o produktu a jeho původu.

    Pochybení, které na internetu kolovalo, vzniklo když si zdravotníci vyložili čínskou normu (GB2626-2006) jako datum expirace. Uznáváme, že obal bez českého návodu je matoucí, nicméně není v našem zájmu klamat zákazníka a nabízet jej jako vlastní produkt v neoriginálním obalu.

    Je nám velice líto, pokud si myslíte, že nabízíme nekvalitní produkt kvůli původu výrobce. Nicméně většina ochranných prostředků (i konkurenčních firem) pochází právě z Číny. Svým zákazníkům vybíráme produkty pečlivě s důrazem na kvalitu. To platí i u ochranných prostředků.

    Jako kupující máte možnost odstoupení od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zásilky. V takovém případě jste se na nás bez obav mohla obrátit a zboží v neporušeném obalu vrátit.

    Děkujeme za nákup a přejeme vám mnoho zdraví.

    S přáním pěkného dne,

    Alžběta Kovácsová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží mělo být skladem do 1-3 dnů, po týdnu stále nic

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,
    omlouváme se za zpoždění dodání zboží, bohužel zboží nebylo k dispozici u našeho dodavatele.
    Doufáme, že i nadále budete naším zákazníkem a při dalším nákupu Vás přesvědčíme,
    že jsme spolehlivým dodavatelem.
    Přejeme Vám pěkné vánoční svátky,
    Tým Agama

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Plavky o číslo menší než jsem objednával.

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý den,

    omlouváme se ještě jednou za chybu, která vznikla.
    Při výdeji zboží došlo již ke změně, aby se to již neopakovalo.

    S pozdravem
    Tým AGAMA

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Pouze PPL, takze obchod vlastne nenabizi zadnou moznost kuryrni sluzby.p

    Reakce obchodu Agama

    Dobrý deštivý den,

    zatím nenabízíme jinou přepravní službu než PPL.

    S pozdravem
    Tým AGAMA