Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    První email obchodu byl klasický, abych počkala na výzvu k vyzvednutí, za dva týdny přišel další, že objednávka byla zrušena, protože jsem si jí nevyzvedla.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevim, dosud čekám na e-mail s potvrzením, ze zboží již dorazilo do obchodu.
    • Stále nemám objednané zboží.

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Dobrý den, na druhý den 28. 7. Vaší objednávky v čase 13:54:00 hod Vám byl zaslán, prosím, email o tom, že objednávka, za kterou děkujeme, byla připravena k vyzvednutí. Toto naše tvrzení si lehce ověříte ve stavu Vaší objednávky. Patrně naše pošta spadla do Vašeho spamu. Tedy Vaše objednávka stále čeká na Vaše vyzvednutí – s pozdravem antikvariát Dlážděná, M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Jaké výhody může poskytovat antikvariát? Knihy?
    • pravděpodobně zmatek v systému. Systém při objednávce hlásí že je kniha na skladě, za den systém hlásí, že kniha je vlastně prodána, čili není na skladě a já mám smůlu. Hlavní slabinou je pomalý zastaralý systém :-) Nastavený komunikační robot s textem v infinitivu :-)

    Přeji hodně štěstí a pevné nervy :-)

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Vážený zákazníku, dovolujeme si upozornit na část našich obchodních podmínek - bohužel, je to Váš případ: Veškeré tituly jsou současně nabízeny i přímo na prodejně a může se tedy stát, že Vámi vybraný titul již byl prodán, ale nestihl se odepsat z on-line nabídky - za tuto skutečnost se Vám předem omlouváme a děkujeme za pochopení. S pozdravem antikvariát Dlážděná, M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Knihu jsem si sice objednal, ale nikdo se neobtěžoval mě dál ze strany obchodu jakkoli kontaktovat. Ani potvrzení objednávky nedorazilo. Sehnal jsem si tedy jinde a tady už nebudu nakupovat.

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Vážený zákazníku, svou objednávku jste uskutečnil v pátek 15.4. - v pondělí 18. 4. v 15:09:15 hod Vám byl zaslán, prosím, email o tom, že objednávka, za kterou děkujeme, byla připravena k vyzvednutí. Toto naše tvrzení si lehce ověříte ve stavu Vaší objednávky. Patrně naše pošta spadla do Vašeho spamu. Jestli máte o knihu ještě zájem, dejte, prosím, vědět, jelikož stále čeká na Vaše vyzvednutí. S pozdravem antikvariát Dlážděná, M. Červík.

    • Knihu jsem objednal a za několik dní mi přišla zpráva, že je moje objednávka č.*** připravena. Došel jsem tam a bylo mi řečeno, že tam žádná kniha není. Doma jsem si rozkliknul email, ve kterém mě napsali o možnosti vyzvednutí. Číslo objednávky bylo hypertext. odkazem a tam mi vyběhlo, že je kniha již prodaná... - takže mě vyzvali k vyzvednutí knihy, která je pro mě sice připravena, ale již fuč:)

    Antikvariátu se napříště vyhnu. -Navíc je vtipné, že mě v mailu, ve kterém žádají o ohodnocení, označují jako zákazníka, který knihu již zakoupil. Vřele doporučuji Antikvariát Valentinská, kde jsou moc milí a všechno probíhá v pohodě. Minule mi dali dokonce taštičku:) A ještě Antikvariát 11;)

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Váženy zákazníku, svou objednávku jste provedl v sobotu 26. 3.. Po svátcích jste šel si ji vyzvednout a mnou osobně Vám bylo vysvětleno, že: Automatické potvrzení objednávky znamená, že objednávka byla přijata, ale nejde o potvrzení o dostupnosti knihy. Toto potvrzení o vyřízení objednávky Vám zašleme následujícím e-mailem. Tak se stalo 30. 3. a Vaše objednávka z externího skladu byla připravena a Vám o tom zaslán e-mail. O tomto našem tvrzení se lehce přesvědčíte ve stavu své objednávky. Tím, že knihu objednáte je jasné, že se přesune do prodaných. O hodnocení obchodu jste byl, prosím, požádán Heurekou - nákupním rádcem a porovnávačem cen /myslím, že z dotazníku je to naprosto patrné/ a ne našim obchodem. Závěrem Vaše objednávka stále čeká na Vaše vyzvednutí. A taštičku od nás na ni dostanete taky. Ale Vy jste patrně myslel tvarohovou. S pozdravem antikvariát Dlážděná, M. Červík.

    • objednala jsem si knihu a po 14 dnech mi prisel dotaz, jak jsem byla spokojena s nakupem. zajimave, vzhledem k tomu, ze dosud knihu nevlastnim, nebot mi neprisel zadny email, ze bych si mohla knihu vyzvednout(v emailu potvrzujicim objednavku vyslovne uvedeno, ze mam na vyzvu cekat). ptat se me v této situaci na spokojenost s nakupem je opravdova drzost. rozhodne neminim v budoucnu tuto zkušenost opakovat.

    moje objednavka byla zcela ignorovana. to se mi za leta nakupovani na internetu jeste nestalo. tomuto obchodu se pristi zdaleka vyhnu - naprosta ztrata casu.

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Dobrý den, týž den Vaší objednávky v čase 12:23:54 hod Vám byl zaslán, prosím, email o tom, že objednávka, za kterou děkujeme, byla připravena k vyzvednutí. Toto naše tvrzení si lehce ověříte ve stavu Vaší objednávky. Patrně naše pošta spadla do Vašeho spamu. Objednávka tedy stále na Vás čeká k vyzvednutí. Dotaz na spokojenost zákazníka s nákupem zasílá Heureka a ne náš antikvariát – s pozdravem antikvariát Dlážděná, M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nereagoval bych kdyby mi nepřišlo, abych ohodnotil svoji spokojenost s nákupem když bohužel knihu při mé osobní návštěvě nenašli načež mi bylo doporučeno si ji objednat přes internet což jsem udělal, ale přišlo mi vyrozumění, že kniha již byla asi prodána, protože ji nenašli. No a teď mi přijde jak jsem spokojený s nákupem......

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Veškeré tituly jsou současně nabízeny i přímo na prodejně a může se tedy stát, že Vámi vybraný titul již byl prodán, ale nestihl se odepsat z on-line nabídky - za tuto skutečnost se Vám předem omlouváme a děkujeme za pochopení v našich obchodních podmínkách. M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Za dvou nabízených titulů mi byl dodán pouze jediný. Odběr vyžadoval dvě návštěvy, při první se knihu,deklarovanou jako "na prodejně", nepodařilo nalézt. Věnoval se mi až 4. Zaměstnanec ! Po antikvariátech chodím desítky let, ale s podobným přístupem jsem se opravdu ještě nesetkal.

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Dobrý den, automatické potvrzení objednávky znamená, že objednávka byla přijata, ale nejde o potvrzení o dostupnosti Vámi objednaných knih. Toto potvrzení o vyřízení objednávky Vám zašleme následujícím e-mailem. Proto, prosím, nemá cenu chodit dříve než je objednávka připravena. Před vánoci jsou u nás studenti na praxi. Bohužel, může se stát to, o čem píšete - za tuto skutečnost se Vám omlouváme, antikvariát Dlážděná, M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • přehled
    • mizerný přehled

    Trvalo celý týden, než mi byli schopni říci, že knihu, jejíž rezervaci mi potvrdili, už prodali jinému

    • nevím
    • nepořádek v evidenci

    nechci dělat předčasné závěry, neboť to byl můj první kontakt s TÍMTO antikvariátem (jinak nakupuji přes www.mujantikvariat.cz velmi často), ale zaráží mne, že jsem vůbec byla vyzvána k hodnocení obchodu, který vůbec neproběhl. Proto moje negativní reakce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Tu hlavní a největší: pouze vygeneroval automatické potvrzení objednávky a dál už nic.

    Stránky nenadchnou ani neurazí. To, že obchod nekomunikuje, však nechápu a vadí mi, že mě tím připravil o čas.
    Zásadně nedoporučuji jako nespolehlivý!

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Vážený zákazníku, na druhý den Vaší objednávky 7. srpna v čase 9:49:23 hod Vám byl zaslán, prosím, email o tom, že objednávka, za kterou děkujeme, byla připravena k vyzvednutí. Toto naše tvrzení si lehce ověříte ve stavu Vaší objednávky. Patrně naše pošta spadla do Vašeho spamu a Vy jste se přímo do své objednávky nepodíval a ani se neozval. Toliko k Vašemu hodnocení. Objednaná kniha na Vás stále čeká na prodejně – s pozdravem antikvariát Dlážděná, M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Kniha byla předražená.

    Reakce obchodu Antikvariát Dlážděná

    Dobrý den, zákazníkem byla, prosím, u nás zakoupena kniha Ó Jeruzaléme! dobrovolně a bez nucení za částku 500,- Kč i když je druhým prodejcem nabízena za částku 1222,- Kč. O jakém předražení se tedy, prosím, mluví? Knihu může zákazník samozřejmě vrátit - Antikvariát Dlážděná, M. Červík.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nemít velká očekávání ohledně zalistovaných aktuálních nebo jasně prodejných knih.
    Může se stát, že taková kniha je v okamžiku zalistování klidně prodána zájemci v obchodě a v eshopu není zablokována.
    Taková chyba je ke škodě, protože jinak se jedná o jeden z nejsolidnějších pražských antikvariátů.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Neodděluje nabídku v e-shopu a na prodejně, takže fyzicky prodané knihy dále nabízí na
    • internetu.....

    at si udělá každý názor sám, existuje hodně dalších antikvariátů, takže není problém skočit jinam a vybírat.....

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Kdyz mam bordel ve skladu a nevim, co mam a nemam, tsk neslibuju, ze mam.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zatím o žádných nevím
    • Největší slabinou je Internetová prezentace a její infomace(neinformovanost).Zejména když se jedná o použité (starší až starožitné)knihy. Ten kdo tak nešetrně prováděl opravy knih ,to dělal bez ohledu na vzácnost výtisků a jen za ůčelem prodeje a na pohled.

    Zaměstnanci jsou ochotní ale je vidět že nejsou v této problematice obeznámeni a neví téměř nic o antikvariaátním prodeji a této problematice.Nemohu jim však upřít slušnost a ochotu.Chci li však takvý produkt kupovat na internetu potřebuji co nejvíce informací,a zde nejsou.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nákup se uskutečnil cca před 12 dny. Dodnes nevím, jak to s mojí objednávkou vypadá, tzn. za jak dlouho bude doručena a jestli bude obsahovat vše co sem objednala.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • špatná komunikace
    • musela jsem se sama shánět po objednané knize

    nemohu posoudit, toto byl první nákup a nezadařilo se :-(

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • možnost vyhledat jakoukoli knihu ve vyhledavači
    • Špatná propojenost nabídky na internetu, která je jinak skvělá a přehledná, s kamenným obchodem.
    • Nabídky by se měly automaticky mazat v okamžiku prodeje.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nebyl schopen dodat zboží, natož zavolat, kdy, nebo jestli vůbec bude zboží schopen dodat.
    • Viz bod. 1

    Jestli Vás baví čekat, jestli Vám obchod vůbec něco pošle, tak hodně štěstí