• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • cena

    Baterie k ničemu. Budu muset koupit novou, jinde.
    Už asi ani neexistují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NEFUNGUJÍ !!! Na první pohled vše v pořádku ale pozor NEFUNGUJÍ !!!
    • ZBOŽÍ OBJEDNÁNO, ZAPLACENO KARTOU (Automat na platby kartou GoPay je asi jediná věc, která na těchto stránkách funguje), ALE PO PLATBĚ UŽ JSEM NEVIDĚL ZBOŽÍ, ANI PENÍZE !!!!!!!!!!!
    • VŠECHNY TELEFONNÍ ČÍSLA JSOU NEDOSTUPNÉ!!! NA MAILY NIKDO NEREAGUJE!!!

    MUSEL BYCH BÝT VELMI SPROSTÝ, ABYCH VYSTIHL, CO JE TO ZA OBCHODNÍKA ...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehlednost stránek
    • Komunikace

    Nedostal jsem žádnou odpověď na několik mých mailů ani po téměř měsíci čekání na můj dotaz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Deklarované solidní ceny.
    • Domnívám se, že je nefunkční.

    Zcela určitě nedoporučuji!!! Objednal jsem zboží, dostal potvrzení (automaticky generované) o přijetí objednávky a to bylo vše. Poslal jsem následně dva maily s dotazem na stav objednávky, ale odpovědi jsem se nedočkal. Tomuto obchodu se příště vyhnu velkým obloukem. Za poslední tři roky jsem v e-shopech už kupoval spoustu věcí, ale s takovým přístupem jsem se setkal poprvé. Zboží jsem si objednal jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • pokud se potřebuji zbavit peněz objednávám v tomto obchodě
    • vysoká touha po zisku
    • nemá nabízené zboží

    objednal jsem
    po potvrzení objednávky zaplatil
    objednávku obchod zrušil
    platbu si ponechal
    a nic ........

    • Potvrzení, že u nezmámých internetových obchodů objednávat zásadně na dobírku.
    • Objednáno, kartou zaplaceno, potvrzení o platbě obdrženo. Objednávka zrušena ze strany obchodu kvůli nezaplacení.
    • Vysvětlení ze strany obchodu pro storno objednávky dosud neobdrženo.

    Tohle je případ pro ČOIku...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • evidentně žádné
    • Převzali peníze a nedodali zboží.

    Rozhodně nedoporučuji, nulová komunikace, telefony nefungují.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Vezme peníze a nedodá zboží. To je hlavní slabina obchodu.

    Dne 30.3.2016 jsem obdržel mail s potvrzením, že moje objednávka z 29.3. je uhrazena. Od té doby do dneška (11.4.2016) žádná komunikace ze strany obchodu, žádná odpověď na můj mail ze dne 5.4. ! Žádný telefon u nich nefunguje; zkoušel jsem to mockrát. Nemám zboží - Nemám prachy! Jsou to S...Ě !

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Obchod láká na nízké ceny, ale po třech dnech objednávku zrušil bez uvedení důvodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevím
    • zboží jsem zaplatil a jsem nedostal ho

    Dovolt se nepodařílo a žadná odpověd´ na mailovou zprávu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Komunikace

    Zboží dorazilo, ale částečně v pořádku, poslaly jiné zboží než bylo objednáno a navyhovuje. Potom prodávající nekomunikoval. Jak na email, telefon,sms, bez odpovědi.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Obchod v poradku, komunikace v poradku i ceny v poradku...problem je smlouva s PPL. Zbozi melo byt doruceno ve ctvrtek, PPLku to ale vyslo na patek, tak ani nezavolalo a hned zbozi dorucilo na vydejni pobocku. Smskou vam napisou ze prijedou mezi 13-15hod, cekate na ne jako pitonec a oni proste nic....proto obchod nemuzu doporucit, pokud nezvolite osobni vyzvednuti...pak je obchod 100% v poradku.

    Zbozi odesilaji pres PPL a to vam ho priveze rozbite a nebo budou tvrdit, ze jste nebyl k zastizeni, protoze ridic na to sere. Obchod 100% , PPL 0%

  • Logistický diletantismus !

    Reakce obchodu ADHK.cz

    Dobrý den
    u Vaší zakázky se jednalo o limitovanou sérii, u které dodavatel nedodržel povinnost nahlásit odběratelům ukončení edice. Naše firma na tuto skutečnost dodavatele upozornila , současně byla přijata potřebná opatření aby se chyba neopakovala.
    Velice se Vám omlouváme. Vaši připomínku bereme jako podnět pro zlepšení naší práce.
    Díky za pochopení s pozdravem ADHK.cz

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Předražené zboží.

    Přehledný obchod. Výborná komunikace.

    Reakce obchodu ADHK.cz

    Vážený zákazníku, děkujeme Vám za Vaše zajímavé hodnocení. Naší upřímnou snahou je spokojený zákazník, přijatelné a zajímavé ceny, včasnost dodání zboží v požadované kvalitě. Věříme, že i nadále budete naším stálým zákazníkem.
    S pozdravem ADHK.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží dosud nemám. Objednáno a zaplaceno před 11 dny a má dorazit zítra. Jedna reakce na odpověď mé urgence, druhá až po mém telefonátu. Pokud objektivní důvody pro dlouhou dodací lhůtu, ocenil bych aktivitu prodávajícího.

    Reakce obchodu ADHK.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost s nákupem v našem internetovém obchodu, nás mrzí, nicméně se velice omlouvám za skluz Vaší objednávky.
    O pozdržení Vaší objednávky jsme Vás informovali. Bohužel jsme čekaly na zavoz, kde přišlo zboží zaměněno, je z naší strany také neovlivnitelné.
    Věřím že tato negativní zkušenost neovlivní další nákup na našem internetovém obchodě

    Zůstává s úctou a přeje větší štěstí při dalších internetových nákupech
    ADHK.CZ



  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • změna ceny po obědnávce je podle mě neférová

    Dobré ceny, kdyby po obědnávce nenavýšily cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Dobré ceny
    • Širkoá nabídka

    Zboží v krabici nebylo nijak vyplněné (např. novinama), takže při dopravě všechno v krabici lítalo. Když jsem ji otevřel, tak škrabka se smetáčkem byla zlomená a žárovky v krabičce rozházené. Dosud jsem nedostal odpověď od pracovníka, který měl objednávku na starosti. Příště bych si to hodně rozmyslel.

    • sliby chyby....

    nekupovat vubec nic...

    Reakce obchodu ADHK.cz

    Dobrý den,
    ujistěte se prosím, že zásilka na Vás stále nečeká na výdejním místě. Číslo Vaší zásilky s dopravcem Geis - 05071951605.
    V opačném případě přijměte naši omluvu, ale neevidujeme žádnou nevykrytou objednávku....
    S pozdravem ADHK.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naprosto neseriozní jednání. Zboží mi měla vyzvednout osobně druhý den po objednávce dcera. Jí řekli, že termostat byl rozlámaný, aby počkala cca 4 hodiny na jiný. To odmítla. Po telefonickém dotazu jsme se domluvili, že mi termostat pošlou. Po dvo dnech na tel. dotaz sdělili, že termostat není a v dohledné době nebude a objednávku stornovali.
    Zdůvodnění proč termostat v dohodnutém termínu není k vyzvednutí bylo dost zmatené a vyvolalo ve mně podezření, že ho mezitím prodali někomu jinému. Ternostat jsem bez problémů koupil druhý den za podobnou cenu jinde!!! Pokoušel jsem se ten starý rozbít kladivem ve svěráku a nepodařilo se mi to.
    Zajímalo by mě jak by se zachovali v případě, že by tam dcera ty čtyři hodiny čekala?????

    Reakce obchodu ADHK.cz

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost s nákupem v našem internetovém obchodu, nás mrzí, nicméně naše svědomí je čisté.
    Ač se Vám to zdá jakkoliv podivné, tak je to fakt. Termostat přišel poškozený, nebudu Vám již nabízet jakékoliv vysvětlení, vím, že by Vás beztak neuspokojilo. Vemte prosím v potaz, že nejsme výrobci, jsme prodejci. Když se někde cestou, či ve výrobě, zboží poškodí, tak se můžeme třeba stavět na hlavu a stejně s tím nic neuděláme.
    A to že jste si udělal objednávku s vyšším pořadovým číslem, tudíž jsme zboží prodali zákazníkovi před Vámi a čekali jsme na další závoz kde přišel termostat poškozen, je z naší strany také neovlivnitelné.
    Představte si, jak by se asi cítil zákazník před Vámi, který si zboží objednal dříve a my upřednostnili Vás, protože máte větší sklony k tomu být rozohněn, jak jsme se ráčili přesvědčit při Vašem telefonickém kontaktu. A to jen z důvodu pozitivnějšího hodnocení na Heurece.
    Termostat jste s největší pravděpodobností sehnal ze skladových zásob jiného prodejce, což je přeci logické, když ho má někdo skladem a jste v pořadí.

    Zůstává s úctou a přeje větší štěstí při dalších internetových nákupech
    ADHK.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • prodejce nebyl férový, vymýšlel si historky... horší jak prodavač v autobazaru :-) Nemám rád když ze mě někdo dělá blbce.

    Reakce obchodu ADHK.cz

    Dobrý den,
    rozhodně neděláme ze svých zákazníků blbce! Víme chyba v objednávce vznikla na naší straně a byla Vám již vysvětlena. Bohužel jsme si vědomi, že Vaše komplikace to nezmírní. Jediné co můžeme je opakovat naši omluvu.

    Zůstává s úctou ADHK.CZ