Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží jsem objednal před týdnem, zboží mělo být skladem, zboží jsem zaplatil a nic nedorazilo. Standartě toto zbozů e stejném počtu objednávám u jinypch obchodů několikrát do roka a vždy je druhý den k vyzvednutí. Po kontaktování obchodu nikdo telefon nezvedne, přijde sms máme inventuru zavolejte zítra.

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Vážený zákazníku,

    ještě jednou se omlouváme za komplikace, které byly bohužel způsobeny přepravcem a na zásilku následně byla podána reklamace. Komunikovali jsme spolu ihned jak to bylo možné a opravdu se snažili situaci vyřešit k Vaší spokojenosti. Děkujeme za další objednávku, kterou jste u nás uskutečnil a mohli jsme Vás tak třeba přesvědčit o tom, že to jde i lépe, pokud služba kterou si prostřednictvím nás zakoupíte funguje jak má. O probíhající inventuře jsme informovali prostřednictvím informativní lišty v daný den na našem e-shopu, následně i formou SMS zákazníkům, kteří s námi v tento den chtěli hovořit. Pří příští inventuře jsme připraveni být dostupní i v jejím průběhu.

    Děkujeme za projevenou důvěru a budeme se těšit na další spolupráci.

    Tým Abanesa

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Většina objednaného zboží nebyla skladem, i když jej obchod nabízel. Objednávka nakonec zrušena,obchod obratem vrátil peníze.

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Vážený zákazníku,

    je nám moc líto, že jste měl s objednávkou potíže. Občas se zboží vyprodá dříve, než se aktualizuje stav na našem webu. Sejde se několik objednávek na poslední kusy atd. Zboží se pak přiřadí dle číselné posloupnosti. Vzhledem k tomu, že využíváme externí sklad, není možné aktualizovat s každou objednávkou počet kusů na webu a občas dochází i ke skladovým nesrovnalostem i když se jim snažíme maximálně předcházet. Jelikož jsme si vědomi, že pro zákazníka je to nepříjemnost, obratem je informován a dohodneme se buď na změně objednávky nebo okamžitém stornu a vrácení prostředků.

    Děkujeme za pochopení.
    Tým Abanesa

    • Objednala jsem 4 jídelní krabičky a jeden hrnek. Hrnek nebyl na skladě, souhlasila jsem s dodáním krabiček. Faktura byla ale vystavena na celou částku včetně hrnku. Dodnes (více než dva týdny od své platby) nemám na účtu vrácenou částku za hrnek, ačkoli jsem to řešila telefonicky i mailem.

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Ještě jednou se omlouváme za náš administrativní omyl. V našem posledním telefonátu bylo vše vyřešeno a částka za hrnek zaslána zpět na Váš účet. Jako kompenzaci za nepříjemnosti přijměte prosím naší nabídku na slevu 15% v další objednávce na značky: Astorini, Mirabela, ion8, Smidge, Pezzetti, Ecoffee cup, Yoku Design, René, Pioneer.

    Věříme, že nám zachováte přízeň.
    Hezký den

    Abanesa.cz

    • Doručená kava Lavazza Top Class má mastná zrnka. MFD datum na balení je čerstvé 30/07/2020, což asi může znamenat vadný výrobek (stará zrnka), špatné skladovaní dodavatelem, nebo prodejcem. Každopádně prodej zkaženého zboží je nedostatkem obchodu.

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí Vaše nespokojenost, o které se dozvídáme bohužel až prostřednictvím Heuréky.
    Kávu na český trh dodáváme už léta a zkažené zboží neprodáváme. Kávu uchováváme ve skladu nejvyšší kategorie dle skladovacích předpisů.
    Těžko soudit takto na dálku jak zrno vypadá a jak chutná. Pravděpodobně došlo pouze k vysrážení kávových olejů na povrchu kávy, která takto odešla přímo z pražírny.
    Každopádně Vaše nespokojenost se dala řešit formou reklamace, popřípadě jinak k Vaší plné spokojenosti.
    Místo toho jste si kávu nechal / nechala a zde nás falešně a obviňujete z prodeje zkaženého zboží.
    A to nás mrzí.
    Prosíme o zaslání kávy zpět, abychom mohli zjistit více. Kontaktujte nás prosím předem emailem, abychom Vám sdělili adresu kam kávu poslat.
    Děkujeme

    S pozdravem
    Abanesa.cz

  • Dostali jsme jiný druh kávy než jsme si objednali

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Dobrý den,

    káva Vám byla zaslána správná. Výrobce změnil pouze přebal a název kávy Lavazza Caffé Crema Dolce na Lavazza Blue Caffé Crema Lungo. Nemusíte mít tedy obavy, že jste dostali jinou kávu.

    Omlouváme se za komplikace, bohužel káva byla rozeslána dříve, než jsme stačili změnit tuto položku na webu. V jednu chvíli se tak na skladě objevila stejná káva se dvěma názvy .Na změně názvů i na webu nyní pracujeme.

    Hezké Vánoce
    Tým Abanesa

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    4.12.2019 jsem si objednal termoláhev a zatím do 16.12.2019 jsem ji neobdržel. Ale jsem potěšen informací ze dne 13.12.2019, že zásilka byla odeslána. Tak snad dnes dorazí. :-)

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Hlavní problém s Vaší objednávkou bude v tom, že dle našich záznamů jste si dne 4.12. ve 21:45 objednal zboží s dostupností 14 dní. To znamená, že lhůta naskladnění (ne doručení) zboží je až 14 dní. My jsme 13.12. již po 9 dnech dnech Vaši zásilku vyexpedovali. 17.12. byl balík doručen a vyzvednut na Zásilkovně. K drobnému zdržení tedy došlo akorát u dopravce. Bohužel dopravci jsou v těchto dnech přetížení a je nutno s nějakými prodlevami počítat.

    Vaše nespokojenost nás velice mrzí, jelikož z naší strany byla Vaše objednávka splněna dle Vašeho zadání a doručena dokonce i s malým předstihem.


    Přejeme Vám příjemné prožití svátků vánočních.

    Tým Abanesa

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • obchod mal na internetovej stránke kávu Lavazzu Rose s kódom EAN:
    • 8000070035904 a kávu mi poslal s kódom EAN: 8000070035898 čo si myslím že nie je pravá. Keď som kupovala kávu u iných predajcov ako napr. Metro tiež bola s kódom EAN: 8000070035904 a bola super. Prečo teda uvádzajú iný kód a kávu posielajú s iným kódom.
    • kupujúci nevie čo mu príde

    zavádzanie kupujúcich

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Dobrý den,

    dovolte nám abychom reagovali na Vaše hodnocení a pokusili se vysvětlit situaci týkající se jedné z našich nejprodávanějších káv. Pokud jste měla jakékoliv pochybnosti, ochotně bychom Vám veškeré dotazy zodpověděli po telefonu nebo e-mailem.

    U kávy Lavazza Qualita Rossa opravdu evidenujeme dva různé EAN kódy. Bohužel náš e-shop spolu s účetním systémem nám nedovolují uvádět těchto kódů větší počet než pouze jeden a vzhledem k tomu, že se jedná o stejný produkt stejného složení i stejného výrobce, není v našich možnostech ho neustále na webu měnit dle zásob. Tento kód který se u zboží uvádí není jedinečný a jeden výrobek může mít vícero EANů. Veškeré kódy jsou schvalovány a registrovány a o jaké zboží se jedná si lze ověřit například v odkazu níže, kde je i podrobněji popsáno, co to EAN kód je a k čemu přesně slouží.

    https://barcodesdatabase.org/cs/vyhledavani-carovych-kodu/

    Námi zaslaný produkt s EAN8000070035898
    https://barcodesdatabase.org/barcode/8000070035898

    V žádném připadě se tedy nejedná o žádnou jinou kávu než Lavazza Quallita Rossa a jasně je z odkazu zřejmé, že tato káva má v platnosti dokonce 3 EAN kódy. Jelikož Lavazza v poslední době zavádí u většiny svých produktů nové obaly někdy změní i kód. Název i obsah zůstává ovšem stejný.

    Internetové obchody nejsou povinny tento kód u výrobků uvádět a pokud je zboží nabízeno i třeba bez kódu, ještě stále se nemusí jednat o falzifikát.

    Pokud jsme Vaše obavy z nepravosti kávy alespoň trochu zmírnili, budeme jedině rádi.

    S přáním hezkého dne

    Tým Abanesa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani jeden z mnou objednaných výrobků neodpovídal deklarovanému popisu. Místo deklarované ILLY ESPRESSO zrnková káva bylo dodáno ILLY GRANI zrnková káva, místo deklarované RIOBA PLATINUM bylo dodáno RIOBA ESPRESSO (výrobce ani již od roku 2016 Platinum nevyrábí, tento prodejce ji přesto stále nabízí a poté dodává samozřejmě něco jiného). Navíc následovala naprosto nehorázná komunikace obchodu, včetně poučování například o tom, že u ILLY označení ESPRESSO slouží pouze pro mletou kávu atd. (samozřejmě nesmysl), nedoporučuji tento obchod, za mne první a poslední nákup!

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Vážený pane Davide,

    mrzí nás Vaše hodnocení a to zejména proto, že jsme se s Vámi několikrát telefonicky domlouvali a trpělivě odpovídali na všechny Vaše dotazy. Také jsme se Vám snažili vysvětlit, že obaly káv a někdy i názvy se často mění, přestože složení zůstává stejné, takže není výjimkou, že na trhu je i několik aktuálních obalů jedné a téže kávy. Aby to nebylo pro naše zákazníky matoucí, tak pokud je složení kávy stejné, název v eshopu neměníme, pouze přidáme aktuální fotku. Toto je i případ obou Vámi objednaných káv.
    Pokud i přesto nejste s kávou spokojen, máte ze zákona nárok na vrácení zboží v neporušených hygienických obalech ve 14denní lhůtě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod inzeruje zboží, které již není schopen dodat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo se neozval zásilka nepřišla?
  • Napriek tomu, že sú to už 2 týždne od objednávky, tovar stále nedorazil..

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Dobre ceny
    • Kavy slabo opisane
    • Niekedy nemaju vsetko
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nesolidní jednání.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Drahé poštovné a dlouhá čekací lhůta

    Nic moc

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace.Informace s omluvou,že bude zásilka o den zpožděna.Dále již nic.Zásilka nedorazila ani po týdnu-reakce na dotaz žádná-omluva žádná...

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouvám, problém nastal u partnerské firmy, zodpovědné za expedici, která nás o něm ve vánočním shonu zapomněla informovat. My jsme měli balík za odeslaný. Bohužel Váš dotaz dorazil až 23. 12., kdy už v kanceláři nikdo nebyl, protože probíhaly inventury skladu. Proto jsme na něj reagovali až později.
    Vím, že takové chyby by se stávat neměly a děláme vše pro to, aby se již neopakovaly.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zadne
    • nabízí zboží a nemá je skladem

    ?

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Děkujeme za vaše hodnocení, nicméně nás Váš názor mrzí.
    Snažíme se mít vše skladem, ale ne vždy se to na 100% podaří. Ve vašem případě byly skladem všechny položky, ale u jedné jsme neměli skladem tak velké množství, které jste si objednala (jednalo se o množství, které odpovídá zásobě cca na 3 měsíce). Proto jsme Vám nabídli, že Vám pošleme to, co skladem je a zbytek Vám dopošleme, jakmile zboží přijde a to na naše náklady.
    Myslím, že jednání z naší strany bylo více než korektní, proto zcela nechápu vaší negativní reakci.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • neodpisovali na maily

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Děkujeme za vaše hodnocení. Váš e-mail, ohledně změny v objednávce, přišel v době, kdy již bylo zboží v expedici. Omlouváme se, že jsme Vám na něj neodpověděli, uznávám, že to je chyba.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Tvar dorazil čiastočne, bez toho aby ma obchod upozornil prišlo o 2 kg kávy menej. A doteraz vlastne čakám na dodanie tovaru, veľmi som nespokojný asi to bola moja posledná objednávka
    • Klamstvo a zašívanie problému doteraz mi nebolo oznámené kedy príde tovar, zlá, veľmi zlá komunikácia s obchodom

    Nespokojnosť a rozčarovanie

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Ještě jednou bychom chtěli omluvit za nekompletní objednávku. Bohužel jeden druh zboží nebylo v požadovaném množství, poslali jsme Vám tedy většinu objednávky aby jste nemusel čekat. Chybějící 2 kusy jsme vám již poslali. Doufám že kvůli této nepříjemnosti na nás nezanevřete

    S pozdravem,
    Abanesa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se dá i za výhodnější ceny koupit přímo v obchodech.

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Děkujeme za komentář, snažíme se stále zlepšovat a proto oceníme i kritiku! Můžete nám prosím napsat jaké zboží máte na mysli a proč komunikaci s námi hodnotíte záporně?
    Moc by jste nám tím pomohl pro zlepšení služeb.

    S pozdravem Abanesa.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • cena
    • poslali mi iny tovar. Vzapati mi velmi rychlo poslali spravny tovar, no este stale si nevyzdvihli povodny, takze opat budem musiet ja iniciovat dalsie konanie

    ja budem nadalej v tomto obchode nakupovat, ale odporucat ho nemozem

    Reakce obchodu Abanesa.cz

    Dobrý den,

    komplikace, které nastaly nás velice mrzí. Problém se svozem zboží, které jsme Vám poprvé zaslali špatně si měla vyzvednout zásilková společnost, bohužel si zásilku nevyzvedla.

    Již vše řešíme.

    Ještě jednou se velice omlouváme.

    Hezký den

    Tým Abanesa