Přihlásit se a přidat příspěvek
  • S nákupem v tomto e-shopu jsem bohužel měla velmi špatnou zkušenost. Objednala jsem dvě balení velmi drahých probiotik Biopron premium - v den odeslání objednávky mi volala pracovnice obchodu, že probiotika mají expiraci již v září 2017 a zda je do té doby stihnu spotřebovat. Zeptala jsem se, zda jsou probiotika stará a paní mi odpověděla, že nikoliv, že jsou čerstvě vyrobena, že jim je zrovna dovezli z distribuce. Jaké bylo mé nemilé překvapení když balíček přišel - zjistila jsem, že informace, která mi byla podána, byla lživá a že probiotika byla vyrobena téměř před rokem a jsou tedy více než za polovinou svojí spotřební lhůty. U probiotik je čerstvost naprosto klíčová, s každým dalším měsícem uskladnění vymírá obrovské množství probiotických kultur a léky tak rapidně ztrácení svoji účinnost. Kdyby mi pracovnice řekla popravdě datum výroby, nikdy bych objednávku nepotvrdila a požadovala bych zpět své peníze.

    Ještě horší zkušenost jsem ovšem měla při reklamaci - poslala jsem do e-shopu oficiální reklamaci e-mailem v pátek, do úterka se vůbec nic nedělo, absolutně žádná reakce. V úterý jsem poslala reklamaci znovu, načež mi volal majitel lékárny, který mě začal přesvědčovat, že posílat zákazníkům léky za více než polovinou spotřební lhůty je naprosto v pořádku, neustále mi skákal do řeči a mluvil přes mne. Argumentoval tím, že já jsem hloupý laik, který ničemu nerozumí a že oni jsou odborníci, tak ho musím poslouchat. Reklamaci mi odmítl uznat a urážel mne, že jsem určitě ten typ člověka, co si vždy akorát všude stěžuje. Když jsem mu sdělila, že na základě této zkušenosti lékárně napíšu hodnocení, ještě mi říkal, co mám a co nemám do hodnocení napsat.

    Příště už rozhodně neudělám tu chybu, že bych nakoupila léky tam, kde jsou nejlevnější - evidentně je to na úkor kvality zboží i služeb. Ostatním, kteří zvažují nákup na tomto e-shopu můžu dát jenom dvě rady: pohlídejte si, jak staré léky vám byly zaslány a rozhodně zde neobjednávejte ty, u kterých potřebujete, aby byly zcela čerstvé. Pokud budete cokoliv reklamovat, setkáte se zde bohužel s naprosto odmítavým přístupem a urážlivým jednáním.

  • Poslali mi email, že je objednávka expedována. Za dva dny se nic nedělo, tak jsem jim zavolal a prý začínají s novou přepravní společností, kterou jsem si zvolil.... Další den jsem psal email, kdy to dorazí a nikdo mi neodepsal.....Po týdnu mi zásilka dorazila. Bohužel, tento eshop u mě nezískal důvěru, již od nich nebudu nic kupovat. Raději si připlatím u důvěryhodnějších dodavatelů.

    Jihro

  • je pravda ze lekarna je pomala ...jejich stranky strasne pomalu nacitaji ceny maji obcas nizke ...uz jsem obednaval vycekrat ..ze zacatku byval problem dlouha cekaci doba atd ..jakmile si zakaznika ocichaji ..vse funguje jak ma ...po obede jsem obednal a na druhy den rano obednavka postou doma ...musite byt jakse rika staly zakaznik pak u tehle lekarny funguje vse jak ma

  • Dobrý den. Prosím o informaci kdy bude zboží na objednávku č. 146651 expedováno. Předem Vám děkuji. S pozdravem R.Horný

  • Vladislav Harceg: v prípade že telefonáty zaznamenávajú, sú zo zákona povinný vás o tejto skutočnosti informovať na začiatku každého telefonátu. Ak tak neučinili, buď hovory nezaznamenávajú alebo porušujú zákon Českej republiky.

  • Vladislav Harceg: dobrý den, opravdu nejste vyjímka dopadla jsem podobně. Po přečtení recenzí, že léky mají krátkou expiraci jsem osobně volala do lékárny, abych se ujistila, že to co chci bude mít expiraci aspon 1 rok. Když mě paní ujistila, že tomu tak je a zboží je skladem, chtěla jsem objednávku učinit telefonicky - když už jsem s ní mluvila. Paní ale říkala, že nestíhá a at si pošlu objednávku přes e-shop. Dodnes jsem dostala jako odpověd na objednávku registrační heslo a už se nikdo neozval a zboží zatím nedorazilo. Objednávka vytvořena 8.2. a dnes je 16.2........tak uvidíme M

  • V úterý 11.12.2012 v 10:33 hod. jsem udělal objednávku - potvrzeno e-mailem z lékárny v 10:36 hod. Všechny tři objednané položky byly označeny: "dostupné skladem".

    Cituji z obchodní pomínek lékárny: "Lékárna zajistí, aby zásilky byly odeslány kupujícímu nejdéle ve lhůtě 48 hodin od přijetí objednávky, nebo aby bylo kupujícímu nejdéle ve lhůtě tří dnů od přijetí objednávky oznámeno, že v této lhůtě nelze zásilku dodat." (www.aaaleky.cz/obchodni-podminky)

    48 hodin uplynulo ve čtvrtek a tři dny v pátek dopoledne, ale nic se nedělo, objednávka byla stále ve stavu: "rozpracováno lékárnou". Nikdo z lékárny mi nezavolal, nikdo mi neposlal e-mail s informacemi nebo omluvou. Takže jsem v pátek večer poslal lékárně dva e-maily s žádostí o vysvětlení. Pracovní doba lékárny je i v sobotu 8:00 - 11:00 hod. (www.aaaleky.cz/o-nas)

    Jelikož nikdo nereagoval ani v sobotu (dnes, 15.12.2012) tak jsem v 10:14 hod. volal na číslo 517 380 263, paní na telefonu byla milá, sdělila mi, že i když volám na špatné číslo, tak se mi přesto bude věnovat. (jediné telefonní číslo, na které se mají zákazníci obracet je 517 380 263 www.aaaleky.cz/o-nas), takže si dovolím tvrdit, že je to lež. Nadiktoval jsem číslo objednávky a paní mi sdělila, že moje objednávka nebyla vyřízená, protože nestíhají. Ptal jsem se, proč mi teda aspoň nezavolali nebo neposlali e-mail, když to navíc ještě mají ve svých vlastních obchodních podmínkách. Zase jediná odpověď: protože nestíháme. Pro mě jako zákazníka je to opravdu jen výmluva. Nestíhají ani jiné firmy, ale oni s tím nezatěžují zákazníka. Solidní firma, když nestíhá, tak si najme brigádníky. Takže jsem vyjádřil svojí nespokojenost, načež mi paní po telefonu sdělila, že jedna z objednaných položek skladem nebyla a museli na ní 1 (jeden) den čekat. Připomínám, že v čase objednávky a i teď mají na svém webu všechny tyto produkty označeny "dostupné skladem". Ale i kdyby na tu jednu položku museli ten jeden den počkat, to by byla středa, co teda potom dělali čtvrtek, pátek, sobotu? Nic. Navíc proč najednou změnila to co říkala předtím? Prvně tvrdila, že objednávka nebyla vyřízená z důvodu, že nestíhají. A najednou je důvodem, že museli jeden den čekat na jednu položku, která byla označena jako dostupná skladem.
    Takže se mi paní nakonec zase omluvila a tvrdila, že mojí objednávku teď už skutečně v pondělí (17.12.2012) odešlou. To dopověděla sice milým a příjemným hlasem, ale hned rozhovor ukončila. Nenechala mě domluvit, nenechala mě se nakonec vyjádřit a rozloučit se. I to mi přijde trochu trapné, divné a neprofesionální.

    Ale dá se jim po tom všem opravdu věřit? Když navíc celý týden mají na svých webových stránkách (www.aaaleky.cz/) tento text: "Doručení zboží pod stromeček ! Objednávky přijaté do pondělí 18.12.2012 do 14:00 hodin budou vyřízeny tak aby jste zboží obdrželi do Štědrého dne. Objednávky budou přijímany i po tomto datu, ale nelze garantovat jejich doručení do Štědrého dne. Děkujeme za pochopení." Stačí se totiž podívat do kalendáře a každý hned vidí, že pondělí je 17.12.2012 a 18.12.2012 je úterý.

    Ano, chtělo by se říct jsme lidé a děláme chyby. To je přirozené. Ale moje zkušenosti, které jsem popsal výše říkají, že to zdaleka není jen jedna chyba. A to je jen jedna objednávka a jeden zákazník. A potom všem mám vážné pochybnosti, že bych byl výjimkou. O to víc, když si přečtu recenzi dalšího nespokojeného zákazníka - PavelXK 17.2.2012 - na tuto reaguje podepsaná Mgr. Pavla Marková, cituji: "Informace na telefonu, nemohu soudit , se mnou jste nehovořil!" a o kus dál zase cituji: "Dané informace mám ověřeny,neb veškeré telefonické hovory s klienty naší netové i kamenné lékárny jsou zaznamenávány !" Celé znění je tady: www.obchody.heureka.cz/aaaleky-cz/recenze/?f=2

    Kdyby si tak paní magistra aspoň po sobě přečetla co píše! Tak buď si to opravdu zaznamenávají a může soudit anebo je to jinak. Další rozpor.

    Chce se mi říct, pokud si všechny telefonické rozhovory opravdu zaznamenávají, tak ať si přehraje ten můj z dnešního dopoledne.