Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišel mi trochu jiný šampón, s kterým nemám zkušenost, než jsem si objednala. Snad bude fungovat.

    Reakce obchodu A-vlasy

    Děkujeme za recenzi. Jedná se o stejný šampón v novém obalu, takže určitě bude fungovat.
    A-vlasy.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • zboží dorazilo poškozené

    Balík byl poškozen, vyteklé zboží prosáklo přes obal a proto jsem si jej nepřevzala. Volala jsem na Vaši infolinku, zde byl neochotný pán, který se mnou situaci nechtěl řešit. Doufám, až se Vám balík vrátí, tak mi pošlete nové zboží.

  • jsem pca

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ja osobne jsem měl smulu na kvalitu nužek pri pokusu se s pani domluvit na vraceni a obednani nových...,tak prvni čo pani rekla po pozdravu nespadli Vám na zem .....)))))já myslím ,že každý Kadernik si dává pozor na své věci !!!’
  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Plastenka na strihani ma vzadu obracene nasite zapinaní. Neda se zapnout a budu to přešívat.

    Reakce obchodu A-vlasy

    Děkujeme za recenzi,
    zboží můžete vrátit nebo Vám ho vyměníme za bezvadné. Vše se dá vyřešit:)

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží dorazilo v pořádku
    • Přes vyjádřený nesouhlas při nákupu zasílá spam
    • Nepřesné popisy
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena vybraného produktu
    • Zboží nedodáno

    Objednávala jsem barvu na vlasy, která je určena k profi použití, ale i tak se dá objednat přes Heureka (nakupuji tak běžně). Tudíž by asi neměly být tyto produkty nabízeny k prodeji bez upozornění, že je k jejich nákupu třeba ŽL (to se dočtete až na stránkách prodávajícího).

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Barva zboží neopovídá fotce, nízká kvalita materiálu - fotka zkresluje realitu.
  • Jsem velmi nespokojená s kvalitou výrobku. Nevím, zda nyní změnil výrobce kvalitu, ale konzistence vlasového zábalu je mnohem řidší a šizenější než u výrobku z kamenného obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    • pohodlí, rychlost
    • Zboží, které jsem si objednala mě zklamalo z hlediska kvality
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Bohužel jsem zde nakoupila Fake masku GESTIL WONDER. Je hodně ředěná, takže nemá žádné účinky.

    Viz. video:
    https://www.youtube.com/watch?v=X4myYzEb-lI

    Reakce obchodu A-vlasy

    Vážená paní,
    vyprošujeme si tvrzení, že prodáváme ředěné masky Wonder. Zboží nakupujeme od stejného dovozce již 20 let a nikdy žádné problémy s tímto zbožím nebyly. Masku jste si koupila začátkem května a pokud jste měla pochybnosti o její kvalitě, měla jste jí reklamovat. Je zvláštní, že recenzi píšete až po více než 3 měsících. To celou tu dobu byla maska v pořádku? Ale asi nemáte svůj názor a je pro Vás pohodlnější se nechat ovlivnit slečnou, která se ráda předvádí a bez jakkoliv podložených důkazů a pouze na základě svých pocitů něco hodnotí. Její hodnocení nemá ani náznak profesionality a pokud něco veřejně kritizuje, tak by měla své tvrzení doložit odborným posudkem. Ujišťuji Vás, že se budeme proti podobným nepodloženým posudkům bránit.
    Pro ostatní naše zákazníky: deklarace pravosti námi prodávaných masek viz. odkaz
    http://www.a-vlasy.cz/page.html?chapter=0&id=40

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaslali mi zboží menšího balení než jsem si objednala.

    Objednala jsem si lak na vlasy. Dorazil mi sice, který jsem chtěla, ale s menší gramáží za cenu většího. Ihned jsem jim to vytkla emailem, paní mi volala, omluvila se mi, že mi peníze vrátí a mám poslat laky zpět. Ale kolik lidí si všimne, že má menší balení? Reagovala jsem tak, že si laky nechám, ale už si od nich nic neobjednám. Paní mi řekla, že budou rádi ... :-)

    Reakce obchodu A-vlasy

    Laky z poslední dodávky přišly opravdu v menší gramáži, na což jsme nebyli dovozcem upozornění a je naše chyba, že jsme si změny nevšimli. Cena těchto laků je ale vyšší, takže jsme Vás neošidili, ale ošidili jsme sebe. Za tuto chybu jsme se Vám omluvili a mohla jste zboží vrátit a o nic by jste nepřišla. Díky Vašemu arogantnímu telefonickému jednání nebyla bohužel jiná dohoda možná. Když náhodou uděláme chybu, vždy je vyřešena ke spokojenosti zákazníka, ale musí s námi komunikovat, což ve Vašem případě nebylo možné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Blesková rychlost s jako obj. zboží dorazilo. Lepší cena než u konkurence.
    • Prodává značkové zboží za značkové ceny, ale v mém případě ne kvalitní, ale vadný kus.
    • Namísto výměny, jen namazali díl, který je ale dál ve stejném stavu.

    Už bych si další věc v tomto obchodě nekoupila. Strojek jsem vracela s tím, že požaduji výměnu, jelikož je to stříhací strojek nejvyšší řady, kterou MOSER prodává s nejtišším chodem (většina stříhacích strojků je hodně hlučná)jsem očekávala, že bude opravdu tichý, ochotně moji reklamaci přijali, zaplatili i poštovné, rychle mi strojek odeslali zpět, bohužel ten stejný, NIKOLI NOVÝ (já požadovala skutečnou výměnu za bezvadný kus), do kterého akorát dali mazivo.Strojek dodnes "bzučí" příšerně dál, pravděpodobně patří do řady věcí, které se jako šmejdové zboží dováží k nám a prodává se za cenu bezvadného zboží.

    Reakce obchodu A-vlasy

    Vážený zákazníku,
    strojek jsme vyměnili za NOVÝ, nikoliv jen namazali. Před odesláním jsme jej vyzkoušeli a nadměrnou hlučnost jsme nezaznamenali. Značku Moser nakupujeme u prověřeného dovozce více než 15 let a vyprošujeme si tvrzení, že se jedná o šmejdy. Pokud jste nebyla se strojkem ani po výměně spokojená, měla jste ho v zákonné lhůtě vrátit.

    • siroky vyber, ale je to na nic, kdyz vam zbozi nedorazi:-(
    • nevyrizuji objednavky

    pokud chcete objednane zbozi skutecne mit doma, tak asi nakupujte jinde

    Reakce obchodu A-vlasy

    Vážená paní, objednala jste si zboží a zvolila jste platbu bankovním převodem. Objednávku jsme nemohli odeslat, protože objednávka do dnešního dne není uhrazena. Objednávky vyřizujeme a to v nejkratším možném termínu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Obchod mi nepodal zadnou zpravu o tom, ze moje objednavka byla prijata a je zarazena k vyrizeni. Natoz, aby mi poslali info o tom, kdy zbozi dorazi. Proste vubec nic!!! Coz me opravdu nemile prekvapilo, obzvlast, kdyz mez jakehokoli predesleho varovani z niceho nic rano prisla sms od dpd, ze pro me maji balik. Pan v dopravce byl nastesti hodny a balicek dovezl do mista, kde jsem byla...

    Reakce obchodu A-vlasy

    Vážený zákazníku,
    potvrzení objednávky odchází automaticky po uzavžení objednávky, po odeslání posíláme mail o odeslání a přepravní služba DPD posílá další mail. Jestliže jste neobdržela ani jeden, Vaše adresa byla zřejmě zadaná špatně, takže chyba není na naší straně.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • mají to co jsem chtěla
    • absolutně nekomunikativní dodavatel

    zboží nepřišlo a to bez jakékoliv reakce ze strany dodavatele

    Reakce obchodu A-vlasy

    Vážená zákaznice,
    objednala jste si zboží a zvolila jste možnost převodem přes účet a dodnes jste neuhradila potřebnou částku.O nutnosti úhrady jste byla informována emailem. Zboží převodem posíláme, až je uhrazeno.