Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod mi nebol schopný poslať faktúru v Eurách a tak sa objednávka nemohla zaplatiť, čím ju hneď následne stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace
    • neaktualizovaný stav skladu na internetu
    • pomalá informovanost o problému
    • kdybych si nezavolal sám, nevím, že zboží není
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží jsem si objednala kolem 12. prosince, dnes je 22. prosince a žádná zpráva o tom, že zaregistrovali mojí objednávku. Bohužel musím dát palec dolů.

    Reakce obchodu A-puzzle

    Na email jsme vám poslali potvrzení objednávky a dne 12. prosince ve 20:20 hodin jsme vám psali email, že jste si objednala zboží, které není skladem. Také jsme vás žádali, jestli nám dáte zprávu, zda chcete objednávku zrušit, vybrat si jiný produkt nebo počkat na naskladnění produktu po vánocích. Žádná reakce od vás již nepřišla. Děkujeme za palec dolů, ačkoliv si myslíme, že v tomto případě není zasloužený.