• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • komunikace skoro žádná, po 14ti dnech zboží nedorazilo stále !!
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Šaty ktoré som si objednala sa na Vašej fotke leskli a tie čo ste mi poslai sú úplne matné a z iného materiálu ako na fotke.

    zlé

    Reakce obchodu 7sins.cz

    Vážený zákazníku,
    foto které je umístěno u výrobků je foto dodávané výrobcem produktu.Kvalitu fotografií nemůžeme ovlivnit, proto je u každého výrobku uveden podrobný popis. Pokud jste byla na pochybách o výrobku, stačilo nám napsat nebo zavolat, tak jak jste to udělala několikrát předtím, kdy jsme Vás učili ovládat internet a vysvětlovali, jak eshopy všeobecně fungují.
    Reklamace výrobku vyřizujeme okamžitě, od Vás ani žádná reklamace nepřišla. Proto negativní hodnocení které jste nám na heureka.cz dala, bereme jako mstu za to, že jsme Vám nedali slevu hned při objednávce jak jste nám psala (slevy ve výši až 20% poskytujeme našim stálým zákazníkům).
    Pěkný den Vám přeje
    www.7sins.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zboží dorazilo až po mnoha týdnech po zaplacení a ještě ne všechno. K čemu je takový internetový obchod ??Přijde ještě po tak dlouhé době zbytek objednaného zboží?

    Za stávající situace nemohu jinak než nedoporučit.

    Reakce obchodu 7sins.cz

    Vážený zákazníku,
    zboží Vám přišlo později z toho důvodu, že jste si vybral způsob platby přes platební bránu PayU - platba přes poštovní složenku (zákazník jde na poštu zaslat peníze na platební bránu, která nám peníze následně převede) a tento převod trvá 8 dnů. Na tento fakt upozorňujeme jak my, tak i poskytovatel platební brány. Náš eshop poskytuje více platebních možností, od klasického bankovního převodu, platbu kartou nebo zaslání zboží na dobírku. Vy jste si vybral tu časově nejnáročnější transakci, byla to Vaše volba a ne chyba našeho eshopu. Nezaznamenali jsme od Vás žádnou reklamaci na chybějící zboží, žádný email, telefon, a přitom je to více jak týden co jste si zboží převzal. O tom že Vám nějaké zboží chybí, jsme se dozvěděli až prostřednictvím Vašeho komentáře zde, což je pro nás nepochopitelné.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Zboží jsem si mohla bezplatně vyzvednout v místě mého bydliště.
    • Nevážení si zákazníků?
    • Jako dárek jsem dostala krabičku prošlých kondomů, to je myslím případ pro ČOI a roztrženou masku :-(( vážně výsměch.

    Znovu již nenakoupím, děkuji..

    Reakce obchodu 7sins.cz

    Dobrý den,
    kondomy byly zabalené v dárkové krabičce, která se dá dále používat. Za vypršení doby expirace samotných kondomů se omlouváme. Standardní minimální doba trvanlivosti kondomů je 5 let. Expiraci prověříme i ostatních dárkových balení zakoupených naší firmou v roce 2016. U masky jsme při balení nezaznamenali žádné poškození.
    Dárek Vám byl zaslán i přesto, že jste nepřesáhla danou cenovou hranici pro jeho zaslání.
    Pokud se i přes Vaše vyjádření rozhodnete u nás nakupovat, vezmeme v potaz Vaše přání a dárkové předměty Vám zaslány nebudou.

    S pozdravem 7sins.cz

    Veškeré Vámi objednané zboží bylo v pořádku!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    neprislo mi co jem si predstavoval...spatny popis vyrobku na strankach...

    Reakce obchodu 7sins.cz

    Vážený zákazníku, popis Vámi objednaného produktu je v pořádku. Informace v popisu jsou převzaty od výrobce tohoto produktu.
    V případě, že Vaše představy byly před koupí jiné, mohl jste využít dotazu na produkt a my bychom se Vám snažili na Vaše otázky poskytnou uspokojující odpověď ještě před volbou negativního hodnocení našeho eshopu.
    Vámi uvedený fakt ohledně nedoručení si dovolíme komentovat následovně: Objednávka byla vytvořena v pátek 29.4., zpracování objednávky (i s 24 hodinovou dobou ve které dáváme zákazníkům nad rámec zákona možnost objednávku zrušit) a odeslání proběhlo v úterý 4.5. – smluvní přepravce zásilku předal na Vámi zvolenou poštu 5.5., kde byla až do Vašeho vyzvednutí 10.5.2016.
    Z důvodů že jste si původně vybral jako formu přepravy doručení na uloženku.cz - ale neuvedl jste na jakou pobočku chcete zaslat balík, jsme Vás vyzvali emailem k upřesnění detailů doručení, které jste zaslal 3.5.2016 v 19.33 hod s požadavkem změny způsobu doručení -Česká pošta - balík na poštu. (zdůrazňujeme, že tento způsob změny doručení je výrazně dražší než původní zaslání na pobočku uloženky.cz a náš eshop Vám neúčtoval žádné další náklady).
    Balíček byl tedy odeslán hned druhý den, a tudíž nedošlo k žádnému pochybení.

    S pozdravem
    7sins.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    zatím nemohu sloužit, zboží nemám

    Reakce obchodu 7sins.cz

    Vážený zákazníku, velice se omlouváme. Vaše objednávka byla již opětovně expedována a měla by být u Vás. Za pozdní dodání se ještě jednou omlouváme, výrobek se nám vrátil z pošty jako poškozený. Zároveň bylo další naskladnění zdrženo dny velikonočních svátků (4 dny kdy nedoručovali přepravci). O pozdržení zásilky jsme se Vás pokoušeli telefonicky kontaktovat- neúspěšně a omluva Vám byla zaslána i prostřednictvím emailu. Jako omluvu naleznete v balíčku malý dárek. Děkujeme za pochopení 7sins.cz