Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Prodejce komunikuje
    • Na skladě není žádný produkt
    • problém s vrácením peněz

    Objednal jsem z Ukrajiny prostřednictvím nové poštovní zásilkové služby. Produkt jsem našel na webu, bylo skladem. Udělal jsem objednávku a zaplatil za produkt a doručení přes Google Pay. Prodávající kontaktoval prodejce po 3 dnech. Že produkt není dostupný. Musíte počkat déle než měsíc nebo získat náhradu. Prodejce nemohl vrátit peníze na kartu. Stále hledám způsoby, jak mi vrátit peníze.

    Reakce obchodu www.4sun.cz

    Vážený pane Shyshakove, objednal jste si produkt, u kterého je uvedena dostupnost na dotaz. My jsme Vás o tom informovali, zároveň jsme Vám sdělili termín naskladnění. Chtěl jste vrátit peníze na kartu a poslal jste nám její číslo, my jsme se Vám omluvili, že bohužel neposíláme peníze na čísla karet, ale na čísla účtů v ČR, ale že určitě najdeme způsob, jak peníze co nejrychleji vrátit. Poslal jste nám číslo účtu ve čtvrtek 1.12.2022 ve 23:53 a peníze jsme Vám odeslali o víkendu, tzn., že v pondělí 5.12.2022 bude Vašich 1359,-Kč zpět na Vámi uvedeném čísle účtu. S přáním pěkného dne, 4sun.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí zboží skladem a přitom ho nemají a objednávku zruší.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dost slušná komunikace, ale na stránkách inzerují zbožíkteré naní dostupné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízí zboží, které nemají skladem. Pak tvrdí, že mají úplně stejnou náhrady (dražší a od jiného výrobce), ale zboží je úplně jiné.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nabízí za nízkou cenu zboží, které nemá skladem a nemá prý možnost ani 8 týdnů od objednávky jej dodat. Nízkou cenou zboží, které nemá, upozorňuje na svůj E-shop, aby si pak u něj zájemce koupil trochu podobné zboží, ale v cenových relacích, nelišících se od nabídky jiných konkurenčních e-shopů. Podle mne to není, jak se říká košer jednání jak se zákazníkem, tak i s konkurencí. Takový nečistý podvůdek, bych to nazval.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Zboží doručováno na jinou adresu, než která byla zadána v objednávce - na fakturační, nikoliv na dodací, což mě stálo 2 hodiny času, abych si pro zásilku dojel

    ten, kdo zpracovává objednávky asi neumí číst, zboží doručili na fakturační adresu, nikoliv na jinou uvedenou dodací adresu. Vzheldem k tomu, že celé dodání trvalo asi 5 dní a zásilka měla být dodána poslední možný den, kdy jsem zboží potřeboval, musel jsem si pro zásilku jet a ztratil tak cca 2 hodiny. Snažil jsem se domluvil s doručovatel, ale změna adresy dodání by nastala až po víkendu. Nikdy, nikdy více.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nabízí zboží, které není skladem a ani nebude

    Nabízí zboží, které nemají skladem a ani nejsou schopni jej dodat. Po oznámení, že si mám vybrat jiné, obchod stále nabízí dál. I přes to, že mne ujistili o nemožnosti dodat objednané zboží. Neseriózní nabídka na eshopu.

    Reakce obchodu www.4sun.cz

    Vážený pane Kubíčku, jak už jsem Vám sdělil v našem telefonickém hovoru, velice nás mrzí, že Vám nemůžeme dodat měnič, který jste si vybral,ale když je u výrobku napsáno Na dotaz, nemusíme ho hned mazat z nabídky. Také nás velice mrzí Vaše rezence, kterou jste napsal i přesto, že jsme s Vámi hned po Vašem objednání komunikovali a nabídli jsme Vám srovnatelný měnič, který jste akceptoval a řekl nám,ať Vás kontaktujeme až dorazí,což jsme také udělali,načež jste nám sdělil,že se ozvete,ale je to již tři týdny a ještě jste se neozval.A v neposlední řadě nás mrzí, že Vám,jak jste mi sám tvrdil,píší Vaši zákazníci negativní rezence na Váš e-shop. A domnívám se,že Vás to mrzí též,ale nechápu,proč si to vybíjíte na jiných e-shopech.
    Samozřejmě bych rád všem,kteří nám posílají kladné recenze,chtěl touto cestou poděkovat.