Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Klamavá reklama,
    • Vyřízení reklamace bez komentáře zrušením smlouvy
    • Požadavek na nové bezvadé plnění nekomentován

    Zapomeňte na tuto společnost že tady je !!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná výhoda, je to odstrašující obchod

    V pátek jsem objednala lavičku a vybrala si platbu převodem, kterou jsem ihned provedla. V neděli mi přišel od vedoucí zákaznického centra výhružný mail s textem: "Pokud neobdržíme Vaši platbu do 16.04.24, bude Vaše objednávka zrušena." Obchod dále nekomunikoval, lavička přišla s víc jak týdenním zpožděním. Měli mé peníze a nic se nedělo. Toto je zcela neprofesionální přístup.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • slevová akce
    • akce pro techn.potíže nešla před půlnocí využít
    • obchod i přes zaslaný scan s propsanou slevou odmítl zaslat fakturu abch zboží se slevou předem zaplatil
    • obchod odmítl situaci dále řešit s konkrétním návrhem ve prospěch zákazníka

    Až po čtvrtém emailu obchod odepsal, že když učiním objednávku bez slevy, rozdíl připíše v kreditech - tedy nutnost další objednávky...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • prodloužená povlečení měřilo jen 202 cm místo 220, když jsem jim o tom napsala, tak mně nikdo neodpověděl
    • krátké

    už u nich nic nechci

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Křehké zboží-hromada střepů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu,proč nabízejí něco,co nemají.Zaplatila jsem předem,tak doufám,že nepřijdu o peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    objednané povlečení je kazové s dírkami a proto musím vyřizovat reklamaci

  • zboží nedorazilo, objednáno už týden, ve
    středu 17.4. přišel email, že bude expedováno následující den,
    v pondělí jsem volala k vám, zboží bude expedováno v úterý,
    středa pořád nic nepřišlo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Není sdělováno, v jakém stavu je vyřizování zakázky - tedy nevíme, zda je chyba u vás, nebo u dopravce !
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná komunikace obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplacená objednávka čeká již 7 dní na odeslání. Zaslán mi byl 17.4. pouze jeden email, že se zpozdí o jeden den a to už chcete hodnocení?!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod napsal, že objednávka bude opožděna a odeslána 18. 4. 2024. Dodnes nedorazila.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • rozbité sklenice
    • obchod umí pouze vrátit peníze, nikoliv zaslat zboží znovu

    nedostatečně zabalené zboží v kombinaci se slabým způsobem řešení reklamace. chtěl jsem zboží poslat znovu a lépe, místo toho jsem raději objednal jinde. přišlo mi, že obchodu to je úplně jedno

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se komplikace se zásilkou. Nicméně zásilku jste nepřevzal, vrátila se nám tedy zpět jako nepřevzatý balík. V takovém případě zákazníkovi vracíme částku zpět. Nové zboží bychom Vám na naše náklady rádi zaslali, ale v rámci reklamace převzaté zásilky.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zboží nedorazilo, komunikace špatná

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za zpoždění kvůli inventurám. Zásilka byla již odeslána a podle jejího sledování by Vám ji dnes ČP měla doručovat.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod oddálil dodání o jeden den. Dnes už je to dalších 5 dnů a zboží nikde.

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    moc se omlouváme za zpoždění, které bylo způsobeno probíhajícími inventurami. Vaše objednávka se dnes expeduje.
    Za případné komplikace se moc omlouváme.

    Přeji krásný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Již uzavřenou a potvrzenou objednávku, obchod s velkou omluvou zrušil se zdůvodněním, že zboží není na skladě!

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jsme Vaši objednávku nemohli vyřídit. Tento produkt byl "na objednávku" a momentálně není skladem ani u dodavatele. Ohledně vyprodaného zboží jsme Vás informovali e-mailem.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Omlouvám se, ale nejsem spokojena s dodávkou mé objednávky - přišel mi jiný koberec, než jsem si objednala.

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace. Prosím o zaslání fotografie koberce na reklamační oddělení, které se s Vámi spojí ohledně vyřízení. E-mail je [email protected].

    Přeji pěkný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    zatím jsem byla spokojena, ale tentokráte teda ne

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nejste spokojená, nicméně při nákupu na dálku se může stát, že zboží neodpovídá Vašim představám. Právě proto máte možnost zaslat zboží v zákonem stanovené lhůtě 2 týdnů nazpět.
    Jak postupovat najdete zde https://www.4home.cz/clanky/odstoupeni-od-kupni-smlouvy/ .

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nemám co dodat objednávka byla zrušena

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace. Bohužel nám dodavatel toto zboží nenaskladnil, je vyprodané.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Rychle odeslání ale PPL neschopné

    Reakce obchodu 4home.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zprávu a omlouváme se tímto za komplikace s přepravcem.
    Doufáme, že i přesto zůstanete naším zákazníkem.

    Přeji pěkný den.
    Petra Jonášová, 4home a.s.