Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepřišla mi objednávka v pořádku, část chyběla.

    Reakce obchodu 4camping

    Hezký den, Lucie,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí. Zboží bylo dodáno nekompletní od dodavatele, což se nám na našem skladě bohužel nepodařilo zjistit dříve.

    Situaci s Vámi řešila kolegyně z naší zákaznické péče a poté, co jste si zboží rozhodla ponechat, jsme Vám nabídli dodatečnou slevu na účet, se kterou jste souhlasila.

    Věříme, že Vaše další nákupy na našem e-shopu již budou probíhat hladce a pokud by přeci jen v budoucnu nastaly nějaké komplikace, opět se nám podaří vyřešit situaci k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po 6 dnech stále čekám na zprávu s kódem, abych si balíček mohla vyzvednout v Alza boxu.⁸

    Reakce obchodu 4camping

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    U dopravce bohužel nastaly komplikace při doručování a zásilka byla vrácena zpět na náš centrální sklad. Kolegyně z naší zákaznické péče Vás již kontaktovala a vytvořila Vám náhradní objednávku, kterou dnes budeme odesílat a během 1-2 pracovních dnů by měla být doručena na výdejní místo.

    Za komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení. Věříme, že nyní již zásilka bude v pořádku doručena.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Přišla mi úplně jiná obuv než jsem si objednal.

    Reakce obchodu 4camping

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Za vzniklé nepříjemnosti se omlouváme. Bohužel došlo k pochybení na našem skladě a došlo k záměně obsahu zásilky. Vzhledem k tomu, že jste obdržel boty, které byly dražší o 4820 Kč než boty, které jste si objednal, nemohli jsme Vám je ponechat bez doplatku, jak jste si přál. Kolegyně ze zákaznické péče, která s Vámi situaci ihned řešila, Vám jako omluvu zaslala poukaz na další nákup a zajistila svoz obuvi na naše náklady. Peníze Vám na účet byly vráceny prioritně.

    Situaci jsme se snažili vyřešit k Vaší spokojenosti, proto nás mrzí, že i přesto nás hodnotíte negativně. Budeme rádi, pokud nám v budoucnu dáte další příležitost a věříme, že další nákupy již proběhnou bez sebemenších komplikací.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nevím kdo šije tyto čepice za drahé peníze. velikost pro 10 kg melouny

    Reakce obchodu 4camping

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Je nám líto, že objednaná čepice Vám nesedla a objednávku jste na výdejně stornoval. Věříme, že si z našeho rozsáhlého sortimentu dokážete vybrat jiné zboží, které Vám perfektně padne. :)

    Doporučujeme využít možnosti objednání více kusů na pobočku a zboží si tak v klidu prohlédnout a vyzkoušet. O koupi se můžete rozhodnout až na místě.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    přišlo mi jiné zboží než jsem si objednal, obsluha obchodu byla nepříjemná a nenabídli mi žádné řešení, takže jsem nakoupil jinde.

    Reakce obchodu 4camping

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi se omlouváme za chybně doručené zboží. Situaci jsme prověřovali na skladě a bohužel bylo chybně označeno od dodavatele a požadovanou barevnou variantu kšiltovky jsme již skladem neměli.

    Mrzí nás, že na výdejně neproběhla komunikace tak, jak by měla, ale rádi bychom Vás ujistili, že jsme situaci prošetřili a sjednali nápravu.

    Jako omluvu Vám naše zákaznická péče zaslala poukaz na další nákup, věříme tedy, že si z našeho širokého sortimentu vyberete jiné zboží a další nákup již proběhne hladce.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží přišlo poškozené a nebylo možné ho vyměnit za jiný kus...Pro objednání stejného zboží přes Váš e-shop již však nebylo možné uplatnit slevu (ve výši 300,- Kč) se sníženou cenou, za kterou byla pořízena původní objednávka :-( Opět další chyba ze strany e-shopu, za kterou má platit navíc registrovaný zákazník...Styďte se!

    Reakce obchodu 4camping

    Hezký den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Za dodání poškozeného zboží se velmi omlouváme. Při výměně za nový kus nevzniká nutnost doplatku, tuto informaci Vám nikdo z nás neposkytl. Po vyplnění formuláře Vás kontaktovala kolegyně ohledně výměny, vytvořila Vám novou objednávku a ta byla 21.2. doručena na Vaší adresu. Věříme, že zboží již bylo doručeno v pořádku.

    Budeme velmi rádi, pokud v budoucnu upřednostníte kontaktování naší zákaznické péče, abychom mohli situaci vyřešit co nejjednodušeji a nejefektivněji k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nemají téměř žádné zboží skladem pobočka slouží spíš jako výdejna eshop. objednávek. Na vše čekáte min 3. dny a víc. Velikostní tabulky vubec nesedí s realitou za platbu kartou nebo v hotovosti na prodejně si učtují poplatek a když zboži vrátíte protože nesedí velikost poplatek si nechají! A jako bonus se mi pokusili prodat boty které už jím někdo reklamoval , ale někdo naštěstí zapomněl vytáhnout z krabice reklamační protokol.:-)

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Rádi bychom se Vám omluvili za tuto komplikaci, ke které došlo při výdeji Vaší objednávky. Situaci prověřujeme na příslušném oddělení a chtěli bychom Vás upozornit, že jsme se s takovým pochybením ještě nesetkali. Učinili jsme patřičné kroky, aby se to již neopakovalo.

    Co se týče zpětné vazby na výdejnu a nutnost objednání zboží na pobočku, rádi bychom upozornili, že jsme internetový obchod a vzhledem k šíři sortimentu je nutné si nejprve vytvořit objednávku, na základě které bude zboží na výdejnu doručeno. Zboží si po doručení objednávky můžete na pobočce v klidu prohlédnout, vyzkoušet a o případné koupi se rozhodnout až na místě.

    Poplatek za dobírku je ve výši 20 Kč a je spojený s provozními náklady, které se platby na místě týkají. V případě, že vracíte celou objednávku, poplatek Vám vrátíme, ale vy jste vracel pouze část objednávky, dle obchodních podmínek tedy na vrácení dobírky nárok nevzniká.

    Je nám líto, že nákup na našem e-shopu vnímáte negativně a budeme velmi rádi, když nám v budoucnu dáte šanci, abychom Vám dokázali, že naším cílem je nadstandardní poskytování služeb zákazníkovi.

    V případě jakéhokoliv pochybení naše zákaznická péče řeší tyto situace pokud možno co nejrychleji a nejefektivněji. Vaši zpětnou vazbu vnímáme jako motivaci ke zlepšení a věříme, že další nákupy na našem e-shopu již budou probíhat hladce.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Chybně zaslané zboží a komplikace při jeho vrácení. Špatná komunikace s e-shopem.

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi nás vzniklá situace mrzí. Zboží, které jste objednala, bylo chybně označeno od dodavatele a z toho důvodu jste obdržela jinou barvu produktu. Růžová barevná varianta již skladem bohužel nebyla, nebylo tedy možné Vám zajistit výměnu za správný kus.

    Poskytli jsme Vám kód pro bezplatné vrácení zboží a jako omluvu za nepříjemnosti jste obdržela i poukaz na další nákup.

    Komunikace z naší strany proběhla v pořádku, mrzí nás tedy, že to vnímáte negativně. Vynasnažíme se, abychom příště komunikovali srozumitelněji.

    Věříme, že Vaše další nákupy již proběhnou bez sebemenších komplikací a budete s našimi službami spokojená.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dobré ceny
    • Kamenná prodejna
    • Nesmyslné poplatky za platbu na prodejně
    • Nekontroluji stav zboží, když odchází na výdejní místo

    Donedávna pohodový obchod, nyní vyžaduje nesmyslné poplatky za platbu na prodejně.
    Při posledním nákupu mi přišlo jiné zboží, než jaké jsem objednal.
    2x zbytečná cesta na prodejnu, navíc čekám na vrácení kupní ceny.

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Poplatek ve výši 20 Kč za platbu na prodejně je spojený s našimi náklady, doprava na pobočky je stále zdarma. V případě, že s dobírkou nesouhlasíte, můžete využít platby předem.

    Za chybně označené zboží, které jste obdržel, se velmi omlouváme. Na pobočce jste jej hned vrátil a platba za zboží Vám byla odeslána prioritně na účet. Kolegové na pobočkách bohužel nemají kapacity na to, aby vraceli peníze na místě. Za tuto komplikaci Vám byl zaslán poukaz na další nákup.

    Věříme, že i přes tyto nepříjemnosti nám zachováte přízeň a s dalšími nákupy na našem e-shopu budete spokojený.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pobočky jsou jen výdejny, což je vzhledem k sortimentu dost problematické

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vzhledem k tomu, že jsme internetový obchod a máme v nabídce široký sortiment, je většina zboží dostupná pouze na centrálním skladě. Zboží je nutné si na prodejnu nejdříve objednat, přičemž do objednávky lze vložit i více kusů či velikostí k vyzkoušení a o koupi se rozhodnout až na místě.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poškozené zboží, bez možnosti náhrady, zdlouhavé čekání na vrácení peněz, klamavá reklama o slevě kterou nebylo možno uplatnit v e-shopu.

    Zklamání

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Za stav zboží, které jste obdržel, se omlouváme. Situaci jste řešil telefonicky s naší zákaznickou podporou, kde Vám byla nabídnuta možnost vrácení peněz vzhledem k nedostupnosti zboží. V opačném případě bychom Vám rádi zajistili výměnu, ale možné to bohužel nebylo.

    Poškozené zboží jste odevzdal na pobočce ve čtvrtek 11.1. a peníze Vám byly odeslány na Váš účet hned v pondělí 15.1. Pokud to považujete za zdlouhavé, velmi nás to mrzí, ale kolegové na výdejně bohužel nemají kapacity na vrácení peněz na místě.

    Klamavou reklamu na našem e-shopu nemáme, v tomto si dovolujeme nesouhlasit. Pokud tím myslíte poukaz PF2024, který jste mohl v objednávce uplatnit, ale bohužel jste tak neučinil, je nám to líto. Příště doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu.

    Věříme, že Vaše další nákupy již proběhnou hladce a pokud byste se přeci jen potýkal s jakýmikoliv potížemi, doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku, aby se situace vyřešila co nejdříve a k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží v pořádku. Velmi iritujícím je fakt, že není možné bez dodatečné administrativy uplatnit více dárkových poukazů současně. Dělu bych uvítal, kdyby za mé poctivé české koruny se mnou obchod komunikoval úředním jazykem, tedy česky.

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Postup pro uplatnění více dárkových poukazů najdete v často kladených dotazech, nebo lze kontaktovat naši zákaznickou podporu, což jste poté také učinil.

    Mrzí nás, že vnímáte komunikaci ve slovenském jazyce negativně. Na kvalitu služeb, které náš e-shop poskytuje, to vliv rozhodně nemá. Naše zákaznická linka je společná pro Českou republiku i Slovensko a v naší firmě není podmínkou pro naše slovenské kolegy, aby komunikovali česky, neboť si všichni rozumíme.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

    • Výměna zboží za původní poškozené
    • 100% nespokojenost

    Takové jednání k zákazníkovi jsem nikdy nezažila. Když vám předají značkové drahé zboží nekvalitní a vy je na to upozorníte a chcete, aby vám poslali kvalitní zboží tak vám klidně i na podruhé a na potřetí pošlou to Původní poškozené, jen hlavně, abyste to zaplatili. Úplně nezájem něco vyřešit a jen se vymlouvají. Nechápu, že může někdo takto podnikat!!!

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Rádi bychom Vám situaci pomohli vyřešit, nicméně z Vaší strany neproběhla žádná komunikace s naší zákaznickou linkou, ani jsme od Vás neobdrželi zpětnou vazbu na náš e-mail. Bohužel tak nedokážeme zjistit, v čem byl problém a ani sjednat nápravu.

    Pokud by v budoucnu nějaká taková situace nastala, doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom mohli situaci vyřešit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo objednáno a zaplaceno před 9 dny, avšak ještě nedorazilo...Kontaktoval jsem zákaznickou linku, jenže se to minulou účinkem a operátorka byla velmi nepříjemná a jenom mi sdělila, že probíhá doprava k Balíkovně (již od 4. ledna). Nechápu, proč trvá doručení zboží po ČR už přes 5 dní od odeslání objednávky ze skladu a ještě mi nebylo doručeno...U objednávky za cca 5,5 tisíce Kč bych si představoval doručení co nejdříve a nikoliv čekat tak dlouho! :-( Příště nakoupím jinde...

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí, bohužel nastaly komplikace s doručováním u dopravce. Situaci jsme prověřovali na základě Vašeho telefonátu hned od prvního dne, bohužel bez výsledku. Peníze za zboží Vám byly vráceny prioritně zpět na účet. Pro to, abychom situaci vyřešili k Vaší spokojenosti, jsme udělali maximum.

    Věříme, že Vaše další nákupy již budou probíhat hladce a bez komplikací.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Zaplacené zboží ani po několika pracovních dnech přes Zásilkovnu nedorazilo. A to pouze na vzdálenost Pardubice - Praha. Kdysi jsem si objednal zboží z Austrálie a za týden jsem si pro něj šel na celnici. Tady čekám už přes 10 dní.

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi nás vzniklá situace mrzí. Vaše objednávka byla bohužel ztracená u dopravce. V momentě, kdy jste kontaktoval naši zákaznickou podporu, jsme záležitost vyřešili tím, že jsme Vám na objednané zboží vytvořili náhradní objednávku, která byla na pobočce v Praze připravena ještě tentýž den.

    Věříme, že další nákupy na našem e-shopu již budou probíhat hladce a bez sebemenších komplikací.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • zákaznický servis nula

    Kvůli 4camping jsem přišel o 500 korun. Koupil jsem si u nich cyklistické rukavice, které se po dvou výletech roztrhly na hřbetech obou rukou. Reklamace nebyla uznána s tím, že na hřbetu rukavice došlo k přílišnému pnutí, a tudíž je to chyba zákazníka, že se rukavice roztrhly. Tím přílišným pnutím asi mysleli to, že jsem rukavice měl na sobě a jezdil s nimi na kole...
    Čili shrnuto: co nejvíce oholit zákazníka a rozhodně nepřijímat zodpovědnost za nekvalitní produkty, které nemůžete ani běžně použít. Jsem hluboce zklamán a nakupovat už tu nebudu. :(

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu.

    Mrzí nás, že s řešením reklamace nejste spokojený. Vaše reklamace byla zamítnuta naším dodavatelem z důvodu mechanického poškození, na které se záruka bohužel nevztahuje.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 12.12 , dnes 20.12, pořád čekám

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Vzniklá situace nás velmi mrzí. Balíček jsme předali dopravci následující den, ale dle trasování u zásilky není od té doby evidován žádný pohyb. Situaci jsme prověřili u dopravce, který je v současné chvíli kapacitně vytížen. Vaši zásilku se bohužel nedaří doručit na výdejní místo z důvodu plné kapacity.

    Naše zákaznická podpora Vám nabídla vytvoření náhradní objednávky s doručením na výdejnu následující den, tuto nabídku jste však odmítl. Věříme tedy, že Vaše objednávka bude v nejbližší době doručena.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Po negativních zkušenost z předešlých nákupů jsem si raději při vyzvednutí vyžádal účtenku. Byl jsem odpálkován, že ji mám přeci zaslanou e-mailem,..... No, raději jsem udělal kontrolu a ejhle, účtenka nikde. Tak obsluhu jsem požádal znova o účet a teprve se ráčili prodavači podívat do systému a výsledek? Účtenku mi neposlali. Prosdtě lenost v přímém přenosu

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Faktury k objednávkám hrazeným dopředu zasíláme automaticky e-mailem. Kolegům jsme předali zpětnou vazbu, aby se situace již neopakovala a dopředu ověřovali, zda byla faktura e-mailem zákazníkovi zaslána, či nikoliv.

    V budoucnu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou podporu, abychom mohli situaci vyřešit co nejdříve k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping

  • Asi bych byl spokojenější, kdyby byla zásilka více jak po týdnu alespoň předána dopravci.

    Reakce obchodu 4camping

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Velmi nás vzniklá situace mrzí, Vaše zásilka byla s nejvyšší pravděpodobností ztracená u dopravce. Na zboží jsme Vám vytvořili náhradní objednávku, která by měla být v následujících pracovních dnech doručena. Věříme, že nyní již vše proběhne v pořádku.

    Děkujeme za pochopení a přejeme krásný den.

    Tým 4Camping