• Nedoporučuje obchod

    10 %

    sliby, sliby a balík pořád nikde!!!
    A už je to měsíc...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pred 12 dny hsem zaslala objednavku. Nic neprislo nikdo me nekontaktoval na telefon z webu se nelze dovolat. Opravdu spatne!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi nebylo ani po cca 20 dnech predano obchodem dopravci. Neprisla ani zadna informace o tom, ze by pr. nejaka cast objednavky nebyla skladem a cekalo se na ni.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    objednávku jsem učinila přžed 10 dny. nebylo mi sděleno ani přibližně dodání, psala jsem do obchodu , aby mi sdělili, kdy asi zboží dorazí a bohužel, žádná reakce. Považuji to za ne příliš solidní jednání se zájmem o klienta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nekomunikují na telefon-vypinají!!! fialový hnus!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nedorazilo, stále čekám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zaplaceno přwdem a nic nedodali bez omluvy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nevím co se děje, vždy došlo v pořádku , osobně ty lidi znám. Slíbili , že zboží pošlou a doteď nic nedošlo. Nereagují na mail a už ani na telefony. Samotnou mě to mrzí. Zboží mám zaplacené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Platba prebehla kartou a do dnešného dňa nebol tovar dodaný a firma nereaguje ani na urgencie

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po dvou týdnech čekání jsem psala mail s dotazem na svoji objednávku, nedočkala jsem se žádné odpovědi. Pak jsem několikrát telefonovala. Někdy marně, někdy zvedla telefon paní, moc se omlouvala a slíbila okamžité odeslání zboží. To bylo třikrát, zboží ale nikdy nedorazilo. Mezitím jsem opět psala několik emailů, bez výsledku.
    • Nakonec jsem napsala sms zprávu, že objednávku ruším a chci zpátky peníze, napsali mi, že mi je posílají.
    • Zase to nebyla pravda. Ještě nikdy jsem se nesetkala s takovým nezájmem obchodu a s takovým jednáním. Jediné plus je, že po všech těch upomínkách mi nakonec peníze vrátili.

    Nákup zde rozhodně nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po třech týdnech od objednávky a zaplacení nic.Až po telefonické urgenci se cosi začalo dít.Příště zvolím jiný obchod a rozhodně ne že Severní Moravy.S e-shopy s okolí Ostravy mám neustále problémy už nikdy víc.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Měsíc po objednání a zaplacení, zboží stále nemám. Komunikace s obchodem žalostná. Neodepisuje na maily, telefony nebere. Po nesčetně zameškaných hovorů se obchod ozval, paní příjemná s omluvou a přislíbením vyřešení problému. Týden uběhl a nic se nestalo. Kolotoč zmeškaných hovorů proběhl znovu, opět mi bylo přislíbeno okamžité poslání zboží a opět se nic nestalo. Zboží zaplaceno 4.6., k 9.7. pořád zboží nemám a nevím kde se balík nachází.

  • Bohužel, zatím do dnešního dne žádná odezva ani přez další mejl

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nevýhoda je,že už 10 dnů čekám a NIC

    Reakce obchodu zpátky k bylinám

    Dobrý den, za prodlení se omlouváme, škoda, že jste před napsáním recenze nekontaktovala nás, v době kdy jste hodnotila byla Vaše zásilka již 3 dny u přepravce.

    • Bohužel zatím zaplacené zboží nedošlo!

    Bohužel, nedoporučuji, jelikož zboží bylo zaplaceno předem a do dnešního dne ještě nedorazilo! A ani odpověď na mail zatím bez reakce! Škoda, protože stránky jsou celkem dobré a přehledné...

    Reakce obchodu zpátky k bylinám

    Omlouvám se také za prodlení při odesílání zásilky. Obvykle expedujeme do dvou dnů, ale je "vazelínová sezona" a naskladnění se protáhlo. V době zveřejnění této recenze byla již zásilka na cestě.

  • Zaplacene zboži nemam ani po 10 dnech.

    Reakce obchodu zpátky k bylinám

    Omlouvám se také za prodlení při odesílání zásilky. Obvykle expedujeme do dvou dnů, ale je "vazelínová sezona" a naskladnění se protáhlo. V době zveřejnění této recenze byla již zásilka na cestě.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem si vybrala, zaplatila, po oznámení, že zboží je připraveno k odběru jsme telefonicky kontaktovali obchod s upřesněním data osobního odběru, což bylo následující den. V den odběru mi obchod zavolal, že zboží bylo včera prodáno jinému zájemci. Zboží jsme si chtěli vyzvednout po cestě k rodičům, neboť obchod je od našeho bydliště vzdálen cca 350 km. Po dohodě mi bylo zboží zasláno prostřednictvím PPL na náklady obchodu. Po rozbalení jsem zjistila, že víko obalu je rozbité.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do dnesniho dne i pres urgence emailem a telefonem a prislibem, ze urcite poslou co nejdrive NEMAM DANOVY DOKLAD!!!
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nic zvláštniho
    • tak delka dodáni byla hrozná-prej stěhovani,ale nikdo mě na to neupozornil až když jsem se začal zajímat tak bylo zboži poslano

    délka dodáni katastrofa

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • zboží došlo bez faktury a ani po vyžádání jsem neobdržela nic.

    Reakce obchodu zpátky k bylinám

    Dobrý den,
    omlouváme se za chybějící fakturu, obvykle se nám to nestává. Měli jsme trochu provozní potíže (stěhování do větších prostor).. Poslali jsme Vám ji dnes. Teď by i komunikace měla probíhat rychleji. Škoda jen, že se nám nepodařilo vyřešit Váš požadavek dříve, než jste obchod hodnotila.
    Věřím, že jste spokojena alespoň s produktem a nezanevřete na případnou další spolupráci.