• Nedoporučuje obchod

    40 %

    Některé položky objednávky vypadaly, že pochází z hodně starých skladových zásob... Akvajas HU-BEN prostředek k čištění akvária 30ml dokonce vypadal načatý (již otevřený).

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Zboží objednané v polovině února 2024 má expiraci 05/2024. Zřejmě leželo 2 roky na skladě. Jinde nabízejí s expirací 07/2026!

    Reakce obchodu ZOO ve dvoře

    Jednalo se o antiparazitika se zkrácenou expirací, která byla u výrobku uvedena. Tomu odpovídala i snížená cena produktu. Zakoupené množství umožňovalo spotřebovat vše pro jednu kočku do konce expirace.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • rychlá komunikace ohledně problému s platbou
    • dobré ceny a rýchlé dodání

    Bohužel pytle s kočičí podestýlkou přijeli v krabici roztržené a některé CARNY KITTEN konzervy promáčklé, přesto, že byli uložene mezi ostatními produkty (nemyslím si, že jejich stav byl způsoben u přepravy).
    Některé z konzerv jsou hodně natlakované, v podstatě nimi krmíme od září a každá CARNY ADULT konzerva při otevření vyprskne.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nemají přesně zda to mají skladem či ne.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Výběr sortimentu
    • informace o skladových produktech nemusí být aktuální
    • nedostatečná komunikace v případě nestandartní situace

    Produkt označený skladem nebyl skladem. Dle instrukcí při zadání objednávky jsem produkt obratem uhradil převodem, ale za pár minut po úhradě jsem obdržel e-mail že nemám provádět úhradu z důvodu kontroly dostupnosti. To už ale bylo pozdě. Po týdnu bez žádných informací jsem volal sám obchod a dotazoval se na stav, bylo mi řečeno že se snaží produkt zajistit a musím čekat a že jim právě přišlo zboží, že možná to tam bude. Další týden uběhl, ale zatím bez dalších informací. Přitom by stačilo mne alespoň průběžně poslat e-mail s informací o stavu objednávky. Mrzí mne to nebot´jsem produkt potřeboval urgentně z důvodu poškození - a tudíž jsem část vodítka musel zakoupit i tak jinde, jinak bych nemohl venčit psa. Chápu, že mezitím byly svátky, ale zároveň bylo i několik pracovních dní v průběhu posledních 2 týdnů.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Napsali mi, že objednávka je připravená, tak jsem pro ni osobně jela, ale čekalo tam úplně jiné zboží, než jsem objednala. Prý ho neměli, tak mi "nabízejí jiné". Místo aby zákazníka kontaktovali a domluvili se s ním, nechají ho jet přes celou Prahu úplně zbytečně. Tento obchod nepoužívat!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalá komunikace

    Platební podklady jsem obdržela až 4 dny po objednávce. Ihned jsem zaplatila a dnes je to 8 dní a zboží nemám a nepřišla ani zpráva, že by bylo na cestě na mnou zvolenou zasilkovnu. Takže nevím co si o tom mám myslet

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží stále nedorazilo ani mail k úhradě.. Žádné reakce k mému dotazu k objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Velky vyber produktu i krmiva

    Zakaždým velice neprijemni prodavaci / prodavačky

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obal zboží byl poškozen.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dvakrát mi poslali jiné krmivo než jsem si objednal

    Reakce obchodu ZOO ve dvoře

    Zákazník si objednal krmení Deli Nature 68 bez slunečnice. Poprvé když zákazník napsal, že dostal jiné krmivo se slunečnicí, omluvil jsem se, že je to možné, že jsme se při balení mohli splést a nabídl jsem mu, že pokud není krmivo akceptovatelné, pošleme mu nové. Sdělil nám, že má i jiné ptactvo a že krmení upotřebí a že jen musí sehnat to bez slunečnice. Nabídl jsem mu, že mu pošleme i to bez slunečnice a bez účtování poštovného a on souhlasil. Osobně jsem to balil a skutečně jsem nabalil Deli Nature 68, které bylo požadováno v objednávce. Zákazník po obdržení druhého balíku namítl, že opět obdržel krmení se slunečnicí. Poprosili jsme ho, aby poslal fotografii krmení, jelikož si myslíme, že si spletl slunečnici s kardi. Fotku již neposlal. Chyba se někdy stane a samozřejmě i na naší straně,
    v tomto případě si ale myslím, že obdržel správné krmení DN68 s kardi bez slunečnice a to v obou případech. Petr Laholík Zoo ve dvoře

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nikdo mi neinformoval, že zboží nepřijde až když jsem se šla osobně zeptat co je s objednávkou.

    Reakce obchodu ZOO ve dvoře

    Moc nás to mrzí. Dodací lhůta byla do týdne a ten den, kdy jste přišla, zboží mělo dorazit. Bohužel dodavatelé již nepoužívají většinou vlastní dopravu, ale služeb přepravců, které před Vánoci prostě nefungovaly

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nema inzerujemy zboži

    Objednavka na 8 kusu byla plnena 4 kusy. ŠPATNY RASPOČET CENY

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nákup krmiva, které nemusím shánět po veterinách.
    • Objednala jsem 10x kapsičky s tuňákem a 10x s hovězím, zaplatila jsem předem (převodem), ale dostala jsem 15x s tuňákem a jen 5x s hovězím s tím, že více hovězích nebylo. Nikdo se předem nezeptal, zda tedy nechci něco jiného, případně počkat, až budou požadované. Prostě jen oznámení "tady to máte, dali jsme, co bylo".

    Špatná komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Z 6ti objednaných položek byly v kamenné prodejně připraveny pouze 3 a bohužel se nikdo neobtěžoval mě o tom předem informovat.