Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- Dopravní spolecnost
-
Nedoporučuje obchod
- Nedodali mi žádnou fakturu, ani doklad. Ani emailem, ani fyzicky v krabici. Na email dosud nereagovali.
-
Nedoporučuje obchod
Objednávku jsem dostala potvrzenou. Ani po 5 dnech nedorazilo zboží. Po telefonickém dotazu mi bylo řečeno, že zboží už nemají, ale pokusí se ho sehnat jinde. Ale žádná informace z jejich strany nedošla. Jako zákazník jim za kontaktování nestojím. Již nikdy více nebudu zkoušet tady objednávat.
-
Nedoporučuje obchod
Skrinka pod akvarium dorazila z poloviny zabalena v neoriginálním obalu. Zabalena nedostatecne. Skoro vsechny rohy skrinky potlucene. Predpkladal bych, ze skrinka pod akvarim ktera ma udrzet 1200 kilo bude delana zpusobem aspon do vlhka. Vrchni deska se nadouva uz po 14ti dnech provozu. Doprava PPL, predpokladal bych kdyz ma skrinka pres 50 kilo tak by ji mel preptahovat chlap a ne zenska ktera je lehci nez tato komoda. Proto asi ty rozbite rohy. Ale kdyby komoda byla zabalena jak ma asi by se to taky nestalo. Vse mam nafocene kdyby to nekoho zajimalo.
Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.
Dobrý den, Vážený zákazníku neobdrželi jsme žádnou reklamaci k dodanému zboží emailem ani telefonicky, proto reagujeme na Vaše záporné hodnocení. Nábytek pod akvárium váží 52 kg a proto není možné zaslat jej pouze v jedné originální krabici, byl rozdělen do dvou a vše bylo řádně obalené bublinkovou folií. Jestliže Vám přišel poškozen je nutné provést řádnou reklamaci a situaci tak řešit. Děkujeme za pochopení, Zooshop.
-
Nedoporučuje obchod
- Láká na nízké ceny
V obchodě jsem nakupoval několik krát a pokaždé bylo to krmivo pro rybičky.Poprvé doručeni trvalo hodné dlouho,nu a když zboží dorazilo,tak bylo rozbaleno a krmivo chybělo.
-
Nedoporučuje obchod
Nulova komunikace... Zbozi nedorazilo, i kdyz je skladem... Obchod je dle vseho nefunkcni...
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- rychlost
- nemoznost osobne vyzvednout v ramci sluzeb jako ulozenka, apod.
zbozi bylo castecne ponicene, ale obal byl neporusen, krabice byla uplne bez uhony, takze uz odeslane muselo byt znicene.
Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.
Dobrý den, po vaší reklamaci jsme Vám ihned nabídli náhradu zboží v hodnotě 25 Kč při příští objednávce zdarma. Tuto nabídku jste využila a objednávku jste vytvořila, proto nechápeme Vaše záporné hodnocení. K rozpadu mechové koule může dojít, protože mechové koule se tímto způsobem rozmnožují. Děkujeme za pochopení, Zooshop.
-
Nedoporučuje obchod
- oba Vodopády EXO TERRA Waterfall mi přišly poškozené, bohužel neprokazatelně, kde k tomu došlo, jeden vodopád se mi povedlo opravit, druhý jsem musel zahodit, v obou případech šlo o druhou až třetí kategorii kvality, kdy při lití došlo k chybě a stěny byly místy tenké jak papír
vzhledem k tomu, že obchod dopředu neinformoval o snížené kvalitě i když vzhledem k poměrně nízké ceně o tom asi věděl hodnotím velmi negativně a už nebudu mít důvěru cokoli dalšího přes tento obchod nakupovat
Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.
Dobrý den,
zaslali jsme Vám dva značkové vodopády ExoTerra od firmy Hagen, existuje pouze jedna jakost těchto výrobků. Po obdržení jste nezaslal žádnou reklamaci ani jste nezavolal, že zboží přišlo poškozeno. Pouze jste napsal toto negativní hodnocení, aniž by jste se snažil využít řádnou reklamaci. Děkujeme za pochopení Zooshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Bylo mi zasláno jiné zboží než bylo objednáno. Z obchodu mi sdělili, že mám zboží odeslat zpět a až ho dostanou, pošlou mi to správné. Za zpětné odeslání jsem zaplatila 142,- Kč. Správné zboží mi poslali, ale kompenzaci poštovného neřešili.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Žádná
- Slibují přidání dárku, při nákupu zboží nad 999,-- Kč, ale nečiní tak!!!
Na svých webových stránkách uvádějí klamavou reklamu. Při objednávce zboží nad 999,-- Kč - dárrek zdarma. Učinila jsem dvě objednávky. První v hodnotě 1664,-- Kč a druhou v hodnotě 1828,-- Kč. Ani k jednomu balíku žádný dárek nepřibalili. Po mém emailu - upozornění, že na toto opoměli, se mi pouze omluvili s tím, že jejich zaměstnanec dárek opoměl přibali. To bylo vše, žádné náhradní řešení mi nenabídli. Takže jsem ostrouhala, a kdo ví, kolik jich ostrouhalo společně se mnou. Zkrátka, slibem neurazíš. Napsala jsem jim ještě jeden email, kde jim tak trochu napovídám, jak by mohli dořešit daný problém (aby jijich zaměstnanec na vlastní náklady poslal ony dárky, aby příště takovou chybu neudělal), na tento emil mi už nikdo neodpověděl. Je tedy naprosto jasné, že se jedná o klamavou reklamu. Už u nich nakupovat nebudu, je to jediná obrana proti takovým obchodníkům.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
Dlouhá dodací doba
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Obchod na stránkách uvádí, že zboží je skladem - proto jsem si ho vybrala. Bohužel to ale neplatí, zboží objednává u dodavatele, čímž se dodací lhůta prodlouží o další tři dny. I po informaci, že zboží nemá ani dodvatel, uvádí na eshopu, že zboží je skladem.
Pokud na zboží spěcháte, obraťte se raději jinam.
Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.
Dobrý den,
ano, jednu z vašich tří položek jsme neměli skladem, protože se prodala na naší kamenné prodejně. Z tohoto důvodu trvalo dodání 4 dny. Máme skladem více jak 15000 položek, ale bohužel některá se prodá těsně před objednáním. Děkujeme za pochopení Zooshop -
Nedoporučuje obchod
- Neinformuje, ze aka velka dodavka moze sa zrealizovat. Objednala som si tovar, zaplatila a nic nedostala, pretoze posta taku velku dodavku nezrealizuje. Stalo ma to poplatky v banke a nic.
Dosledne vyspovedat cloveka na telefone, aby vedel do coho ide.
Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.
Dobrý den,
ano volala jste, že jste ze Slovenska a chcete si objednat kočkolit. Naše operátorka vám sdělila, že na Slovensko posíláme. Ale dle našich podmínek pouze do 20kg!!! Vy jste si udělala objednávku na kočkolit o váze ca. 100kg, proto tuto zásilku nešlo odeslat a byl vám zaslán Email, že musíte doplatit 4x dopravu, nebo chcete storno objednávky. Vy jste požádala o storno a bylo vše řádně vyřešeno a vráceny peníze!!! Naše firma ještě prodělala na poplatcích banky 300Kč.
Děkujeme Zooshop -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Plastové části byly na přepravu v zimním období neochráněné. Dorazily popraskané a museli
- jsme je slepit.
Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.
Dobrý den,
klec Eco Pico byla kompletně zabalena do bublinkové fólie. Snažíme se také ovlivńovat přepravní společnost, ale jednotlivé řidiče nelze uhlídat.
Nevím proč jste neposlala řádnou reklamaci, klec bychom odvezli a zaslali vám novou.
Proto nechápu vaši zápornou reakci, nejdříve by měl zákazník podat řádnou reklamaci, nebo aspoň informovat prodejce.
Děkujeme za pochopení ZooShop