Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Široká nabídka
    • Na shopu nabízejí něco, co nemají skladem. Po objednání a zaplacení jsem byl telef. informován, že jednu položku nemají, peníze budou vráceny dobropisem.

    S názorem jsem na rozpacích, když jedu ze dvou objednaných položek nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka mi stále nedorazila a dnes je to již týden. Zboží jsem platila okamžitou platbou. Telefon mají vypnutý a písemná žádost nejde odeslat. Nevím, co si o tom mám myslet...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod kromě potvrzení objednávky s nulovou komunikací. Žádné informace ohledně průběžném stavu objednávky a ani o odeslání. Informace přišla až od dopravce. Zboží uvedeno stavem expedice do 24 hodin odchází až třetí pracovní den. To vše po několikeré telefonické urgenci. Obchod má oproti konkurenci co dohánět. Věřím, že nějaký schopný program vše vyřeší.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nižší cena žárovky
    • Doba doručení
    • Komunikace

    6 dni od objednání doručeno. Po objednání tři dny nereagovali na maily. Neposilaji maily o odeslání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rozbalený obsah balíku chybějící součástka.

    Obsah balíčku byl rozbalen (celý kryt součástek byl rozlepen) a chyběl jeden těsnící kroužek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Avizovali odeslání zboží do 24 hodin. Dokud jsem po 3 dnech nenapsala, že stornuji objednávku z důvodu dlouhého odeslání zásilky, nebyla žádná reakce.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • přišlo mi rozbité zboží
    • komunikace obchodu

    Odpověď na email až po dvou dnech, při otázce kam mám rozbité zboží poslat a zda platí obchod poštovné už jsem se odpovědi nedočkal a gmail mi najednou tvrdí, že emailová schránka neexistuje, že by blok?

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • hludoce nespokojen obědnana vel.1 přišla vel.2

    PŘIPADA MI PROD AT ZAKAZNIKOVI COKOLI JEN KDYŽ PLATI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Po týdnu, kdy jsem zboží objednala, mi stále nedorazila žádná reakce o vyskladnění či předání k přepravě. Přitom na webu měli informaci "skladem, expedice do 24 hodin". Do obchodu jsem volala a slečna na druhé straně mi oznámila, že tento týden zboží vyprodali a budou muset mou objednávku zrušit. Když pominu skutečnost, že jsem zboží objednala o týden dříve, než je vyprodali, mohli mi dát alespoň vědět, že objednávku stornují. Kdybych jim nezavolala, asi bych stále čekala. V obchodě jsem objednávala poprvé a jistě naposledy.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Produkt nepoužiteľný, telefon nikto neberie, dno prepravného boxu je o 4 cm širší, aj dlhší, čiže sa vôbec nedá do prepravky vložiť...tým pádom je produkt úlne nevyužiteľný. Psík nemôže v nom sedieť, nakolko nemá dno. Mám pocit, že do krabice povkladali produkty z úlne iných výrobkov.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nespolehlivost
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedorazilo ani nemám info ze by mělo dorazit
    • Nejhorsi obchod

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den, dle přepravní společnosti byla vaše zásilka doručena 22.4.2021. společností PPL. Pokud zásilku i přesto nemáte je nutné kontaktovat náš eshop a situaci řešit. S pozdravem, Zooshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pěkné uspořádání stránek
    • Po zaplacení kartou se nevytvoří objednávka ani není doručená žádná zpráva. Snad se vrátí aspoň peníze.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • špatná komunikace se zákazníkem
    • nedodržený termín dodání

    nekomunikuje s klientem, nedorží dodací dobu i když platba byla provedena ihned kartou

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží nebylo k dispozici, i když na webu bylo "skladem".

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Správně vyplněná objednávka a doteď se nikdo neozval. Na mail mi nepřišlo nic, ani na telefon... Žádné shrnutí objednávky, žádné pokyny k platbě, prostě nic...

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Vážený zákazníku, objednávka k nám dorazila v pořádku s výběrem platby předem na účet. Na email uvedený v objednávce byl zaslán automatický email s údaji pro platbu. Buď máte špatně uvedenou emailovou adresu nebo Vám náš email spadl do spamu. Nikdo se neozval že chybí data k platbě a objednávka nebyla uhrazena a proto nemohla být ani vyřízena.
    S pozdravem, Zooshop

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavý sortiment
    • špatná komunikace, nepřesná informovanost
  • Nedoporučuje obchod

    Prošlé produkty

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Až po urgenci zjistili ,že nebyla objednávka odeslána .

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Dopravní spolecnost