Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zajímavé ceny
    • Atipicky se chovala online platba , nabyl jsem dojmu podvodné platby a operaci nedokončil. A informoval obchod.
  • Nedoporučuje obchod

    zbozi skladem, ale po tydnu od objednani a zaplaceni je objednavka stale ve stavu 'Nova' a jeji vyrizeni v nedohlednu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bylo slíbeno doručení 4.5 ještě dnes 8.5 zboží nemám

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychlost
    • Ochotu řešit problém.

    Vždy si vše rozbalte a zkontrolujte ještě v krámě!!
    Aby Vám krmivo doma neuteklo.
    A co je v krabičkách tak mrknout zda domů nenesete nezvaného hosta.
    Nikdy víc Zoo Shop XXL.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Neni chyba prodejce ale vyrobce setu. Okvarium skrable a v setu chybeli soucastky ke vzduchovani a topitku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • not efficient,Worst service Ever

    I will never recommend this shop..They did not respect their promise to deliver the good on the 15th of March.Now I have to wait 5 for days befpre they deliver my good..



    WORST SERVICE EVER!!!!!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedoporučuji. Velice špatná komunikace a zkušenost.

    Objednal jsem pamlsky Orijen, které byly uvedeny SKLADEM. Objednávku jsem zaplatil, byla mi potvrzena a po pěti dnech zrušena bez udání dúvodu a omluvy, Asi 4x jsem telefonicky urgoval dodání zboží. Komunikace byla nekonkrétní a jasného vyjádření. Peníze mi byly vráceny.
    Po velice pozitivních zkušenostech s firmou Spokojenypes, Pethome.... jsem tímto obchodem velmi zklamán.

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    následující den po zpracování Vaší objednávky, kdy jste nás telefonicky kontaktoval Vám bylo sděleno že pamlsky orijen již nemáme skladem. Na našich internetových stránkách jsme meli uvedený poslední kus, který byl bohužel zcizen. Jelikož jste požadoval odeslání do 24 hodin nebo stornování objednávky a toto zboží již nebylo možné doobjednat u dodavatele, Vaše objednávka byla stornována a peníze Vám byly obratem vráceny na účet.

    Našim zákazníkům se snažíme vždy plně vyhovět a Vaše nespokojenost nás velice mrzí.

    Přejeme hezký den, ZooshopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Objednala jsem 1 kg granulí Happy Dog Africa a přišlo 100g . Bohužel jsem si zaplatila 199,- za vzorek .
    Kvůli alergii mého psa neobjednavám nic kuřecího ,ale protože neměli na skladě
    Brit Jerky Turkey Meaty Coins 80g EXP. 3/23
    Poslali kuřecí 2x .
    Bohužel jsem zklamaná

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den, moc nás mrzí, že z naší strany vznikla tato chyba.
    Již jsme Vás telefonicky kontaktovali a vše bylo napraveno.

    S pozdravem, ZooshopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod ponúka tovar ,ktorý nemá na sklade

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    nezlobte se, ale tohle není pravda. Protože jste si objednala na Slovensko 45 velkých pytlů hoblin, tak jsme Vám hned volali, že se jedná o několik zásilek nadrozměrné velikosti. Z tohoto důvodu jsme zboží neodesílali a na skladě prodejen bylo přibližně 6 kusů.
    Děkujem ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    I když bylo uvedeno že je zboží na skladě, nebylo.,ll

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, máte pravdu že na centráklním skladě nebylo toto zboží. Na prodejnách je skladem.
    Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nabízí zboží, které nemají , přesto dále v nabídce

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se, zboží bylo doskladněno na prodejny. Proto je nyní stále v nabídce. Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Při objednávce se zobrazil údaj o dodání do 2 dnů, nestalo se - údajně někde na stránkách informace, že mají dovolenou. Takový údaj by měl být výrazný... než zboží dorazilo (ochranný límec), byl pes prakticky odhojený.

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    omlouváme se moc, ale vaše objednávka dorazila o vánočním svátku. Informace o expedici zboží přes vánoční svátky zkusíme příště výrazněji napsat. Zboží jsme odeslali hned 4.1.23 po novém roce. Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nechápu, proč inzerují položky, když skoro nic nemají!

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale v předvánočním náporu se některá položka z vaši objednávky doprodola. Bohužel jste nechtěl zaslat zbytek objednávky, proto došlo ke stornu. Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Tovar po objednani a zaplateni po dvoch tyzdnoch stale neduruceny, niektore zbozi na stranke uvadzaju ze maju na sklade, potom po mojich urgenciach tvrdia, ze ich nemaju a ze uz posielaju, po 14 dnoch stale nemam doruceny tovar, a to si za dopravu vypytali 8€!!!

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se Vám omlouváme, ale některé položky vaši objednávky se museli přeskladnit z prodejen. Proto došlo k menšímu zpoždění vaši objednávky, kterou jsme 15.12.22 odeslali. Doprava 8Eur je bohužel platba dopravci za přepravu na Slovensko. Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod vede zboží na stránkách s informací, že je skladem. Po téměř týdnu přijde strohý email s informací, že objednávka byla stornovaná z důvodu nedostatečného množství na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Zboží se dá objednat online a vyzvednout už připravené
    • Menší sleva na nákup
    • Málo kusů skladem, potřeboval jsem 2x terarijní objimku

    Pokud něco potřebujete honem rychle pak se to dá, prodavači mi přišli zaskočeni, když jsem chtěl vitamíny pro chameleona. Cenově mi přijde, že to mají dražší oproti konkurenci.

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod neměl zboží na skladě a měl ho v nabídce, slíbil vrátit peníze.

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale naše firma převáděla webové stránky na náš nový eshop. Bohužel se nám otevřely na eshopu starší produkty i které nebyly momentálně skladem. Vše jsme se snažili co nejdříve na našem Eshopu opravit. Ještě jednou se omlouváme za naší chybu.
    Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Přišlo úplně něco jiného,než bylo na fotce,podle které jsem zboží objednala,e-shop není propojený s obchodem,kde by se dalo zboží vrátit nebo vyměnit.

    Reakce obchodu ZooShopXXL s.r.o.

    Dobrý den,
    moc se omlouváme, ale naše firma převáděla webové stránky na náš nový eshop. Bohužel se nám otevřely na eshopu starší produkty i které nebyly momentálně skladem. Vše jsme se snažili co nejdříve na našem Eshopu opravit. Ještě jednou se omlouváme za naší chybu.
    Děkujeme ZooShopXXL

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Obchod vyhověl to je vpořádku
    • kořen neodpovídá vyobrazení a za cenu 788kč
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ač bylo deklarováno, že je zboží skladem a bude do 24 hodin expedováno, ani třetí den po odeslání a zaplacení zboží jsem neobdržela žádnou zprávu a po telefonickém dotazu jsem se dozvěděla, že až zboží naskladní, bude mi odesláno. Poté jsem telefonicky i e-mailem objednávku zrušila a stále čekám na vrácení peněz. Komunikace obchodu nulová.