• Doporučuje obchod

    80 %

    • Poměr cena / výkon
    • Velmi dlouhá dodací lhuta
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • už tři týdny čekám na zaplacené zboží
    • platba předem -už nikdy
    • obchod tvrdí ,že zboží předal dopravci. Dopravce tvrdí,že nic neobdržel!!! Naopak předběžnou evidenci balíku dopravce zrušil.
    • už to není ten e-shop , co býval!!! Jsem zklamán!!!
    • chvíli ještě počkám a pak to svěřím právníkovi.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Spokojenost. Doručeno i převzato bez závad.

  • Doporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V objednávce mi byla nabídnuta možnost balení do kartonu. Z důvodu již dodané poškozené zakázkyvz minulosti jsem tedy zvolila karton. Zboží přesto přišlo jen ve fólii a bylo poškozené ( protržený pytel s granulemi)
    Jinak OK

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Obchod funguje rychle a bez zádrhelů

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • naprosto žádná
    • Zboží objednáno s dopravou zdarma, avšak následně v objednávce byla cena za dopravu cca 165 Kč. Objednal jsem granule 2x 10 kg Fitmin cat kitten a v objednávce byla Fitmin Cat Castrate. Zboží mělo stát včetně dopravy 2581 Kč. Nakonec mi přepravní služba zaslala sms, že mi budou doručovat balík za cenu 2937 Kč. Zaslal jsem cca 5 emailů na zoofast a chtěl vše vyřešit, nicméně nikdo nezareagoval ani na jeden email a nikdo nezvedl kontaktní telefon. Objednávku jsem nakonec zrušil a odstoupil od smlouvy. Převravní služba vrátila zboží zpět. Je to tedy naprosto neseriózní obchod.

    Zboží objednáno s dopravou zdarma, avšak následně v objednávce byla cena za dopravu cca 165 Kč. Objednal jsem granule 2x 10 kg Fitmin cat kitten a v objednávce byla Fitmin Cat Castrate. Zboží mělo stát včetně dopravy 2581 Kč. Nakonec mi přepravní služba zaslala sms, že mi budou doručovat balík za cenu 2937 Kč. Zaslal jsem cca 5 emailů na zoofast a chtěl vše vyřešit, nicméně nikdo nezareagoval ani na jeden email a nikdo nezvedl kontaktní telefon. Objednávku jsem nakonec zrušil a odstoupil od smlouvy. Převravní služba vrátila zboží zpět. Je to tedy naprosto neseriózní obchod.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    velice dobrá cena

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • obchod nekomunikuje , předám to nejspíše svému právnímu zástupci
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nízká cena
    • Dlouhá doba od objednání po dodání
  • Doporučuje obchod

    90 %

    • velmi výhodné ceny (např. psí ganule BritCare o 200Kč na 12 kg oproti jiným levným e-shopům)
    • už nemají rozvoz gratis ani při nákup nad 700 Kč jako mívali (nyní cca 150 Kč)
    • vzhledem k tomu, že se jedná o polský e-shop, je nutné počítat s delší dodací lhůtou, mají to ale uvedeno v podmínkách - takže zákazník je informován (pokud čte dodací podmínky)
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Po precteni recenzi jsem se docela bala, ale zbozi prislo v poradku a rychle.
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Problém s doručovací službou Geis. Dne1.2.18 mi Geis zaslal sms o dodání zboží, dodnes mi nic nedoručili.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávala jsem opakovaně...nyní se mi poprvé stalo, že zboží nadorazilo...nevrátili mi ani peníze a na emaily nikdo nereaguje...telefon neberou...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • příliš dlouhá dodací lhůta
    • vysoká cena poštovného
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neplní závazky dle objednávky
    • Nekomunikují
    • Nelze objednat bez souhlasu prodeje dat 3 osobám

    13.12.2017 jsem zaplatil za zboží a do dnešního dne po 2 emailových a 1 telefonické jsem se nedočkal odpovědi ani zboží

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nákup bez problémů

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dlouhá dodací lhůta i když je zboží skladem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupuji zde dlouhodobě, v poslední době se mi však již podruhé stalo, že mi po 7 dnech zrušili jednostranně objednávku, ačkoliv platba převodem byla zadána ještě v den objednání. Navíc již několikrát nebyli schopni reagovat v českém, případně anglickém jazyce. A nakonec, u zboží, které jsem léta objednávala s dopravou zdarma, byla zpoplatněna doprava, a to na standardní poměry vysokou částkou 170 kč. Příště se poohlédnu jinde.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé bezplatné doručení
  • Nedoporučuje obchod

    • Do dnes mi po 10 dnech nedošlo zboží a z obchodu nikdo nereaguje na moje e-maily. Doprava si také jezdí, kdy chce, nedbá na žádost o doručení v daný den, a teď mi ještě přijde dotazník na hodnocení spokojenosti se zakoupeným zbožím, které mi ještě ani nedorazilo? Vážně?

    Do dnes mi po 10 dnech nedošlo zboží a z obchodu nikdo nereaguje na moje e-maily. Doprava si také jezdí, kdy chce, nedbá na žádost o doručení v daný den, a teď mi ještě přijde dotazník na hodnocení spokojenosti se zakoupeným zbožím, které mi ještě ani nedorazilo? Vážně?