Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Rozumím

Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 týdny

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Nedoporučuje obchod

    Na datum doručení uvedené u zboží jsem si vzala dovolenou, abych balík převzala, samozřejmě přišlo o den později a to už jsem doma nebyla, když jsem volala řidiči, zda by mohl balík dovést o 4 km jinam mi bylo sděleno, že když nemám dobírku, tak co řeším, balík mi hodí přes plot!!!
    Na dotaz v obchodě, proč uvádějí u zboží datum doručení, které nejsou schopni dodržet mi bylo sděleno, že ve většině případů se doručení podaří a já měla prostě smůlu, a že jsou rádi, že balíky dopravce háže přes plot, lepší, než nedoručit vůbec.
    Jednání přepravce i obchodu mi připadalo, jako špatný vtip, kdyby balík hozený na popelnici někdo ukradl, snad by se dopravce i obchod poučil, tak třeba příště.....

  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 týdny

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    Chybí mi víc než pulka objednavky , 3 pytle granuli, 3 pytle steliva

  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 týdny

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • Dobré ceny na granule oproti konkurenci
    • Zboží zabaleno pouze v plastové fólii

    Bohužel nízké ceny jsou pravděpodobně vyváženy cenou za zabalené zboží. Granule, které jsem objednala, tj. Carnilove mají samy o sobě znovu-uzavírací pytel, tím zůstanou granule uchovány déle čerstvé. Eshop granule omotal pouze do plastové fólie (alias strečka). Co se asi stane s takovýmto zabalením během přepravy si umíte domyslet sami. Pokud eshop nezmění balení do kartonu jako konkurence, jsem nucena kupovat jinde. Raději si připlatim 50 Kč než znehodnoceny obal či pocit nemilého překvapení, že obal opět nepřežil cestu.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 1 měsícem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Zboží bylo nedostatečně zabaleno a přišlo poškozeno

  • zakoupeno v Zoocentrum před 1 měsícem

    40 %

    Nedoporučuje obchod

    • široký sortiment za výhodné ceny
    • špatná komunikace
    • nepřijde kolikrát kompletní objednávka
    • změní objednávku dle skladových zásob

    Bohužel mě překvapil a zklamal přístup obchodu k zákazníkovy. Objednávka mi byla změněná dle skladových zásob. Obchod mě nijak na tuto skutečnost neupozornil. Kdyby jsem si nevšimla, že je to nějaké levné a nešla jsi to zkontrolovat na účet, přišla by mi půlka objednávky, ve které byli konzervy dle výběru obchodu, ne zákazníka. Tento přístup si snad zákazník co v zoocentru nakupoval pravidelně nezaslouží. Zboží budu nakupovat jidne, kde to zřejmě bude dražší, ale přístup lepší.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 1 měsícem

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    STO LET ZA VOPICEMA NEBEROU KARTY

    Reakce obchodu Zoocentrum

    Dobrý den pane Stehlík,

    velmi se omlouváme, ale doporučujeme příště zvolit druhého přepravce, který platbu kartou akceptuje. Na tuto skutečnost upozorňujeme přímo na našich stránkách.

    Dobírka
    U řidiče České pošty lze platit na místě v hotovosti i platební kartou, řidič společnosti WE|DO přijímá jen platbu v hotovosti, platba kartou není možná.

    s pozdravem
    Zoocentrum

  • zakoupeno v Zoocentrum před 1 měsícem

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nedoporučuje obchod

    Dobrý den když mi bylo dovezeno krmivo prebirali to moje maminka, slečna nebo paní co dovezla krmivo spustila na maminku že nemá na vrácení peníze maminka ji zaplatila635kc slecna vrátila 240kc sedla do auta a odjela takže si nechala 125kc aniž by ji maminka řekla je to hrozný co se děje a takový clovek co neumí jednat s lidmi nemá co u Váš pracovat s pozdravem Vašíčková.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 1 měsícem

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    • Pomalá doprava
  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    Po více jak týdnu zboží stále nikde a ani žádná komunikace! Absolutně nedoporučuji!

    Reakce obchodu Zoocentrum

    DOBRÝ DEN, NÍŽE POSÍLÁM KOMUNIKACI, KTERÁ PROBĚHLA IHNED PO OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ:

    Datum: 2021-08-05 08:33:04
    Předmět: Stav objednávky číslo 497531
    Text: Dobrý den,

    chceme Vám ještě jednou poděkovat za objednávku v našem eshopu, kterou právě vyřizujeme. Moc se omlouváme, ale dnes Vám nemůžeme zásilku odeslat, protože došlo k vyprodání tohoto zboží z Vaší objednávky. Zboží je již u dodavatele objednané:

    - 30 x Konzerva CARNILOVE Wild Meat Duck & Pheasant (400g)

    - 10 x Konzerva CARNILOVE Wild Meat Venison & Reindeer (400g)

    - má přijít 13.8. nebo maximálně následující pracovní den.

    Jakmile chybějící zboží dorazí, tak Vám celou zásilku co nejdříve odešleme.

    Děkujeme za pochopení a přejeme hezký den
    Zoocentrum

  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 měsíci

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nedoporučuje obchod

    • měl jsem objednané konzervy hovězí krůta 400g - 12 ks a místo toho bylo zasláno 12 Ks také tedy 400g, ale losos - špenát, který jsem měl objednané již ve větším balení to bylo doručeno v pořádku, proto jsem chtěl konzervy hovězí krůtu. Dále bylo místo šesti kusů konzerv hovězí srdce pouze 5 ks a jedno hovězí kuře. Místo doručení 4.8.2021, bylo doručeno až 9.8.2021 s tím, že jsem musel již v pátek 6.8.2021 volat co je vlastně s objednávkou /špatná doprava/ Wedo.

    Reakce obchodu Zoocentrum

    Dobrý den, neevidujeme od Vás žádnou reklamaci. Pokud došlo k chybě v druhu konzerv, stačí se nám ozvat, konzervy na naše náklady samozřejmě vyměníme. s pozdravem Zoocentrum.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    Již jsem objednávala2x.pokaždé byly konzervy zaměněny za jiné.A při druhé objednávce chyběly ke všemu víčka na konzervy,které jsem objednala.Peníze za víčka mi byly ihned vráceny

  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 měsíci

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    • sortiment ok
    • wedo kurier nespolahlivy. pomiesali adresu dorucenia, preto balik nebol doruceny
  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    opakovaně mi posílání jiné granule než jse objednal

  • zakoupeno v Zoocentrum před 2 měsíci

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    Poslední dodávky se zpožděním, neúplná dodávka i s jiným zbožím.
    Poslední objednávku jsem zrušil po týdnu nedodáni.
    S obchodem končíme.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 měsíci

    10 %

    Nedoporučuje obchod

    • Nemají zboží, které inzerují jako dostupné ihned
  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 měsíci

    Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 měsíci

    20 %

    Nedoporučuje obchod

    Co hodnotit když se na dodání vykašlali

  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 měsíci

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    • Nespolehlivý kurýr
  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 měsíci

    60 %

    Nedoporučuje obchod

    Poslední dobou chodí objednávky pozdě. Telefon nikdo nezvedá. Velmi se zhoršili s dodávkami.

  • zakoupeno v Zoocentrum před 3 měsíci

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Nedoporučuje obchod

    • Reklamační oddělení je katastrofické. Objednal jsem 3 objednávky , které mi přišli ve stavu: roztrhané pytle; konzervy byly promačkané až na tolik zničené, že šťáva z masa byla vyteklá. Reklamoval jsem ve stylu: Prosím o zlepšení balení ave formě kompenzace a tzv. "ceny útěchy" vyhovět zákazníka. Bohužel i když byly v emailu fotky tak v emailu mi bylo sděleno , že reklamaci řeší standardně do 14 od dodání zboží a jinak se nebavíme. Buď vraťte zboží nebo buďte zticha. Takový přístup je tragický a nikdy jsem netušil, jak dokáže být arogantním přístupem.

    Rozhodně začnu měnit dodavatele a přátelům a ostatním v okolí též budu tento přístup reprezentovat.
    Radši připlatím než abych každou objednávku musel řešit přístupe,: Lepenky a hadry.

    Reakce obchodu Zoocentrum

    Dobrý den, děkujeme za zprávu, bohužel opravdu reklamační podmínky jsou zcela jasně popsány, níže posílám ještě e-mail, který byl zákazníkovi odeslán:

    Dobrý den pane *****,

    bohužel nemůžu hodnotit objednávka 270921 a 353741, ty už reklamovat nejdou, objednávka 414022 není v našem systému, prosím tedy o správné číslo objednávky. Jinak postup u reklamace je zcela standardní a stejný jako u každého jiného obchodu. Zboží, které Vám nevyhovuje zabalíte a do 14 dní od doručení pošlete zpět k nám se zprávou buď o náhradu novým zbožím nebo číslem účtu pro vrácení platby.

    s pozdravem

    Jan ******