• Nedoporučuje obchod

    • Zklamalo mě to,že zboží přišlo s prošlou záruční dobou a to skoro o dva roky.Jelikož jsem přípravek nutně potřebovala,musele jsem risknout,že zabere i když je prošlý.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Dobrý den,
    objednávala jste léčivo pro ryby a na obale je vyznačeno datum výroby. Spotřeba je 3 roky od tohoto data. Podle čísla šarže, které jsem právě kontorloval je datum výroby 2.2014. Škoda, že jste nejdříve nezavolala nebo nenapsala. Toto nedorozumění se mohlo vysvětlit jinou cestou.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    absolutní nespokojenost, komunikace na bodě mrazu, prostě nezájem ze strany majitele...... zboží, které jsme chtěli objednat neměli na skladě, tak mi tam prostě šoupli něco jiného a ani mi nedali vědět, toto zboží jsme ani nechtěli přičemž na stránkách měli, že je skladem, další zboží bylo poškozené, ale to zřejmě ze strany výrobce, vracet to nebudem, při jejich zájmu bychom se zbytečně rozčilovali a nebyla to tak závratná částka...obchod nedoporučuji, na webu jich je dost a dost a daleko lepších...

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Vážená paní Šohajová,
    vaše recenze mne překvapila. Když jsme spolu mluvili telefonicky, byl jsem přesvědčen o tom, že jsme se na všem dohodli. Nechápu tedy, proč uvádíte, že naše komunikace je na bodě mrazu.

    Ve vaši objednávce byly dvě položky, u kterých jsme uváděli dostupnost do tří dnů. To proto, že položky nebyly na skladě u nás, ale u distributora, odkud jsme je pro vás objednali. Po objednání jsme od distributora dostali zprávu, že jedna položka je doprodaná, ale do tří dnů bude opět na sakladě. Tuto informaci jsem vám zaslal emailem a požádal vás o vyjádření jestli počkáte nebo objednávku zrušíte.

    Za dva dny jste mi volala a dotazovala se na termín odeslání. Dle vašeho tvrzení jste email s informaci o nedostupnosti ještě nečetla. Bylo dohodnuto, že si na zboží počkáte. Pátý den jsme zásilku odeslali. Bohužel došlo při odeslání k chybě na naší straně. Zaslali jsme vám hračku Andulka na řetízku místo původně objednané hračky Andulka na pružině. I když byly obě tyto hračky ve stejné hodnotě, nebyl to z naší strany záměr. Za tuto chybu se vám ještě jednou omlouvám.

    Rozhodnutí, jestli budete reklamovat poškozenou položku je na vás. Informace, jak při reklamaci postupovat jsme vám zaslali ve zprávě o předání zásilky dopravci.

    Vaše nařčení, že uvádíme položky jako skladem ikdyž skladem nejsou není pravdivé. Řešili jsme to již po telefonu, kde jste mi dala za pravdu. Proto jsem udělal výstřižek z vaši objednávky, kde se mimo jiné ukládá i dostupnost produktu v okamžiku vytvoření objednávky. Výstřižek najdete na http://zh-news.cz/img/vystrizek_sohajova_sarka_136153974.jpg

    Přemysl Obrusník - ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • ?????????????????
    • dopravce ? skladníky?

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Produkt, který jste objednal jsme měli na skladě poslední kus a další se již nevyrábí. Protože jste objednal v neděli a před Vámi, v průběhu víkendu objednali ten samý produkt další dva zákazníci, nemohli jsme vykrýt všechny objednávky a Vaše objednávka byla po telefonické dohodě zrušena. Produkt byl z nabídky vyřazen v pondělí.

    Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce si sám rozhodl, že zboží doručí ve více zásilkách a pak účtuje další poštovné.

    Druhou zásilku jsem odmítl převzít, protože byl roztržený přepravní obal a nebylo jisté jestli není tovar kompletní nebo znehodnocený vodou.
    Objednané zboží jsem platil předem a teď nemám ani zbytek objednaného zboží ani přeplatek za nedodanou část zboží.
    -----------------------------------------
    12. 1. 2016
    Je pravda, že jste mi v pátek volal a navrhoval, aby jste podestýlku poslal v druhé zásilce. To bylo nevýhodné protože cena poštovného byla skoro stejně vysoká jako cena podestýlky. (to by se mi pořádně prodražila) Proto jsem Vám řekl, že pokud není problém mi vrátit přeplatek za uhrazenou podestýlku(část objednávky), tak mi zašlete jenom ten zbytek a já si koupím podestýlku v obchodě u nás ve městě. Takže je lež to co tvrdíte, že jsem chtěl poslat podestýlku zvlášť.

    Kdyby jste jednal jako profesionál, požadoval byste po mně odsouhlasení druhé zásilky e-mailem a netvrdil lež, kterou nemáte ani podloženu důkazem!

    To že při doručení byla druhá zásilka poškozená, jsem Vám posílal jako důkaz fotografii, protože jsem tušil, že přepravce PPL se bude snažit poškození zásilky při vrácení zamaskovat a vy místo toho abyste odmítl převzít poškozenou zásilku a řešil reklamaci, prohlásil jste, že bylo vše v pořádku a ještě mi vyfakturoval zvýšené poštovné ve výši 99Kč.

    Na přepravný list, který se podepisuje při převzetí zásilky napsal doručovatel PPL, že je zásilka poškozená!!! Dle Vašich pokynů s e-mailu.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Mieč, vaše tvrzení je lživé, proto uvádím všechna fakta.

    Ve čtvrtek 10.12. večer jste u nás objednal plastovou klec, dřevěnou podestýlku a krmivo. V pátek dopoledne jsem vás telefonicky informoval o tom, že vámi objednaná klec a těžká dřevěná podestýlka nemůžou být odeslány v jednom balíku z důvodu vysokého rizika při přepravě.

    Nabídl jsem vám rozdělení zásilky do dvou balíků s příplatkem nebo zrušení části nebo celé objednávky. Odsouhlasil jste rozdělení objednávky s příplatkem a dohodli jsme se na rychlém odeslání zásilky s tím, že doplatek provedete obratem. K dnešnímu dni však platba nedorazila. Tolik jen k dodací lhůtě a kvalitě komunikace.

    V den doručení jste nás informoval o odmítnutí převzetí jednoho balíku z důvodu jeho poškození a vytvoření záspisu o škodě s dopravcem. Na nutnost zápisu o škodě v případě poškození zákazníky upozorňujeme při odeslání zásilky.

    Zásilka se k nám vrátila přelepená, s běžně opotřebeným obalem. Dle sdělení dopravce bylo odmítnuto převzetí bez zápisu o škodě oproti tomu co jste nám psal. Z tohoto důvodu vám byly vyfakturovány náklady na zbytečnou dopravu, které se rovnaly přeplatku za nedodané zboží. O všem jste byl informován emailem.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno před deseti dny. Následně emil, že některé položky nejsou dostupné. Odpověděl jsem ať to dodají bez nich. Od té doby nic

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Mylím že vaše hodnocení pane Binder není férové.

    Vaše objednávka obsahovala celkem pět položek. U dvou z nich jsme uváděli dostupnost na dotaz. Po ověření dostupnosti jsem vám zaslal zprávu s informací o naskladnění v lednu 2016. Na tuto zprávu jste neodpověděl.

    O dva dny později jsem vám volal. 3x v průběhu dne a 1x večer. Číslo uvedené v objednávce bylo po celou dobu nedostupné. Následující den jsem vám odeslal další email s žádostí o vyjádření. A ten zůstal opět bez odpovědi. Vaše objednávka byla desátý den zrušena.

    Můžeme se snažit sebevíc, ale pokud s námi zákazník nekomunikujete, nic s tím neuděláme.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • problem s reklamaci

    poslali zbozi v jine barve nez bylo na obrazku nasledne mi byla tvrzeno ze na strankach maji ze barvu dodavaji jakou maji skladem ale barva u pelechu mi prijde dulezita takze jsem to vratil a napsali mi ze zbozi bylo uspinene a ze mi nauctujou chemicke cisteni poprosil jsem o zaslani fotek jak to bylo poskozeno a nic takze nedoporucuji

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Scharnagl, děkujeme vám alespoň za deseti procentní hodnocení.

    Je nutné uvést, že jste nic nereklamoval. Vracel jste zboží v rámci čtrnáctidenní lhůty, ale nedodržel jste podmínky, za kterých byste měl zboží vrátit. Polštář pro psa jste vrátil ve znečištěném stavu, byl od chlůpů, špinavý jako by s ním někdo vytřel podlahu a smrděl. Evidentně jste ho pejskovi nabídnul k užívání. Proto jsem se rozhodl využít našeho práva uvést zboží do původního stavu a náklady s tímto spojené započíst do vracené částky.

    V popisu u produktu je uvedeno, že ho dodáváme v různých barvách, dle aktuální nabídky dodavatele. Tento údaj jste zřejmě přehlédl. Po doručení zásilky, když jste nás informoval o tom, že polštář má jinou barvu, než byste si přál, jsem Vám nabídnul vrácení zboží čehož jste využil. Peníze jsem vám přislíbil zaslat obratem po doručení zásilky.

    Fotografie znečištění, které zmiňujete jsem Vám zaslal již ve čtvrtek 20.8. a znovu jste si o ně žádal v pátek 21.8. v 19,57 hod. Nyní je neděle a vy do hodnocení na Heurece uvádíte, že jsme vám je nezaslali. O víkendu většinou nepracujeme a váš požadavek jsem objevil až nyní.

    Mimo jiné jste nás nařknul také z toho, že jsme vám zaslali polštář s jinými rozměry než jsme uváděli. Po doručení byl polštář přeměřen a byly naměřené rozměry shodné s těmi, které uvádíme v popise. Navíc na štítku u polštáře byl uveden rozměr i kód produktu, který také odpovídal.

    Mrzí mne, že v hodnocení nezmiňujete take rychle odeslání zásilky, které jste požadoval ještě před připsáním platby, rychlou komunikaci a snahu vyhovět vašim nadstandartním požadavkům nad rámec našich povinností.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    zboží dorazilo poškozené, jedna položka vůbec

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Vážená paní Jägerová,
    přesto, že se snažíme zboží balit tak, aby riziko poškození bylo minimální, může k němu v průběhu přepravy dojít. V takovém případě záležitost řešíme vždy ke spokojenosti zákazníka. Zákazník však musí spolupracovat.

    Při telefonickém nahlášení poškozené zásilky jsme se dohodli na vrácení peněz za odloupnutou betonovou misku i za nedodanou položku. Měla jste nám však emailem zaslat fotografie poškození a číslo bankovního účtu pro vrácení peněz.

    K dnešnímu dni jste nám žádné fotky ani číslo účtu ndodala. Jakmile nám je dodáte, obratem Vám vrátím peníze.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání zboží
    • dodávají poškozené zboží

    Po první negativní zkušennosti jsem se rozhodla dát eshopu ještě jednu šanci a objednala u nich znovu. Při první objednávce mi byl doručen písek pro papoušky v kyblíčku, jež měl hodně prasklé dno i víčko, což pracovníci e-shopu maskovali hodně silnou vrstvou folie - po jejím odmotání se písek začal okamžitě sypat ven z obou stran. Nyní při mé druhé zkušennosti byla součástí objednávky mimo jiné i desinfekce na klece. Z objednaného krmiva v hodnotě téměř 900 Kč jsem nemohla použít skoro nic, jelikož tato desinfekce byla rozlitá po celé krabici a krmivo od ní zapáchalo. Upozorňuji, že balík byl na pohled zcela v pořádku - na přepravní společnost tedy není možné shazovat vinu. Na základě těchto dvou zkušenností rozhodně nedoporučuji!

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Dobrý den, děkujeme za Váš názor. Vaše nařčení, že zasíláme poškozené zboží odmítám.

    Naopak se snažíme poškození zásilky předcházet a pokud k němu dojde, tak ho vždy řešíme k plné spokojenosti zákazníka. Obvykle zasláním nového zboží na naše náklady.

    Je však nutné aby nás příjemce zásilky o poškození informoval. Informace o tom, co dělat v případě poškození zásilky je součástí zprávy, kterou jsme vám zaslali společně s informací o předáni objednávky dopravci a číslem zásilky.

    Ani v jednom z případů, které popisujete jste nás o poškození neinformovala, nemohli jsme tedy zjednat nápravu.

    Písky, šampóny a podobné zboží balíme vždy do strečové folie. Jednak proto, že se zvýší pružnost obalu a sníží se riziko poškození při přepravě. A také proto, abychom v případě poškození obalu předešli znečištění ostatních produktů.

    Za nepříjemnosti spojené s poškozením se Vám, pokud k němu opravdu došlo, tímto omlouvám.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz


  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • v porovnání s jinými e-shopy drahá doprava

    Nakoupila jsem 25 kg krmení - to bylo v pořádku, dále pak dvě bidla pro papouška - na obrázku bylo pouze bidlo modré a i přesto, že nikde v textu není zmínka o jiné barevné variantě, bylo mi zasláno jedno bidlo modré a jedno starorůžové (to bych ale neřešila, i když bych radši obě bidla stejné barvy). Z důvodu dalších nákladů na dopravu jsem výměnu zboží neřešila. Třetí položkou v nákupním košíku byl písek s drcenými mušlemi. Už při vybalování z krabice mi bylo divné, proč je kyblík omotaný "kilometrem" folie. Po rozbalení jsem se nestačila divit - ve kbelíku byla díra jak dole, tak i víčko bylo prasklé, tudíž se písek začal sypat z obou stran. Z výše uvedených důvodů nemám z nákupu v Zoo Hobby dobrý pocit.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Dobrý den, děkuji za Váš názor. Vaše nespokojenost mne mrzí.

    Pokud došlo k poškození některé z přepravovaných položek, stačí zavolat nebo napsat a o poškození nás informovat. Obratem Vám zašleme nový produkt na naše náklady a případnou reklmaci řešíme s dopravcem sami.

    Informace o tom, co dělat v případě poškození zásilky jsme Vám zaslali emailem společně s informací o předáni objednávky dopravci a číslem zásilky.

    Písky, šampóny a podobné zboží balíme vždy do strečové folie. Jednak proto, že to zvýší pružnost obalu a sníží se tím riziko poškození při přepravě. A také proto, abychom v případě poškození obalu předešli znečištění ostatních produktů.

    Co se týče barevné varianty nejen bidýlek, pokud není v názvu produktu uvedena barva, zasíláme vždy náhodné barvy, tak jak jsou na skladě. Pokud však máte zájem vyloženě o jednu barvu, stačí ji připsat do poznámky k objednávce a pokud to bude možné, vynasnažíme se Vám vyhovět.

    Za nepříjemnosti spojené s poškozením se Vám omlouvám.


    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Koupil jsem v tomto obchodě náhradní vaničku ke kleci pro papouška. Podle webových stránek s rozměry 50x30. Délka klece ale byla cca o 0,5 cm menší než uváděný rozměr. Vzhledem k tomu, že rozměr vaničky byl z mého pohledu zásadním kritériem při výběru, znamenala pro mne tato nepřesnost práci navíc. Jako zákazník se cítím podveden. Nemyslím si, že bych klec koupil, kdybych znal její pravé rozměry.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Linharte, vaničku stejného typu, kterou jste u nás zakoupil, jsem právě přeměřil a její rouměry jsou 50x30 cm. Nevím tedy, kde je problém.

    Pokud se vám vanička nehodí, zašlete nám ji zpět, vrátíme vám peníze i nad rámec zákonem dané čtrnáctidenní lhůty.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem akvarijní topný kabel, předem jsem s prodávajícím komunikoval, zajímalo mě jestli kabel délky 3,3m je kompletní délka i ze zástrčkou, nebo je to délka čistě topné části.
    Ubezpečoval mě, že je to délka pouze topné části.Kabel dorazil a bohužel opak je pravdou.
    Na dno mi toho moc nezbylo, protože potřebuji min 1m abych kabel připojil. Kdybych nepotřeboval akva už akutně napustit, kabel bych vrátil.Nechápu, když mi tolik záleželo na délce kabelu, prodejce kabel nepřeměřil.
    Nedoporučuji

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Pecko, o ničem jsem vás neubezpečoval. Na náš rozhovor si velmi dobře pamatuji, zastihl jste mne na cestách. Sdělil jsem vám, že přesnou délku kabelu neznám, ale uvedená délka by měla být délkou topné části. Také jsem vám řekl, že požadovaný topný kabel nemám na skladě, takže ho nemohu ani přeměřit.

    Pokud jste mne snad špatně pochopil, tak se vám za to omlouvám. Topný kabel můžete samozřejmě vrátit.

    Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží, které mi bylo zasláno, někdo v prodejně do krabice "našlapal", tak aby se tam celé vešlo. Díky tomu mi přišla část zboží zmačkaná a nepoužitelná.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Pospěchu, právě jsem kontroloval Vaši objednávku a jsou tam samé drobnosti. Nic co by se dalo poškodit. Napište mi prosím na [email protected], co konkrétně jste měl poškozené, abych mohl zjednat nápravu. Děkuji.

    Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz


  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Otravují s dotazníkama a dodávka trvala týden.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přehledný eshop
    • rozumné, byť nikoli nejnižší ceny
    • rozvoz po Hlučínsku zdarma
    • neseriózní jednání
    • neaktuální ceny v eshopu
    • "pohrdání" zákazníkem

    Zkušenosti bohužel špatné -- o objednávku jsem se pokoušel 2x (+ jednu návaznou), pokaždé jsem ji byl nucen kvůli chybě na straně obchodu zrušit.

    První objednávka: po přijetí objednávky obchodem mně bylo oznámeno, že jedna položka již není v ceně, za kterou jsem ji objednal, ale v ceně vyšší. A že mně ji za nižší cenu rozhodně neprodají (rozdíl cca 150 Kč). Ani náznak pokusu o domluvu (např. navýšením na cenu bez vlastní provize). Domluvili jsme se na zrušení objednávky s tím, že se po kleci poohlédnu jinde.

    Druhá objednávka: především díky možnosti bezplatného osobního předání a nedostatku času na hledání alternativ jsem po cca 14 dnech tutéž objednávku uskutečnil znovu (s navýšenou cenou) -- tentokrát mně bylo po přijetí a potvrzení (!!!) objednávky obchodem oznámeno, že danou položku jsou schopni dodat nejdříve za měsíc (info v eshopu znělo "2-5 dnů", což bylo po potvrzení objednávky potvrzeno i komunikací s obchodem). Dohodli jsme se, že objednávku pozastavíme a já se po dané položce porozhlédnu jinde -- jelikož nebylo jasné, co všechno ZOO-HOBBY není schopno dodat, uskutečnil jsem kompletní objednávku v nejlevnějším konkurenčním obchodě. Se ZOO-HOBBY jsem se následně domluvil, že si od nich z objednávky vezmu pouze jedinou položku (cca 80 Kč), kterou konkurence neměla. Peníze za již uskutečněnou úhradu byly vráceny obratem.

    A zde přichází na řadu ono "pohrdání" zákazníkem -- po domluvě na doručení této položky a opětovné urgenci (poprvé bez přijaté reakce) mně bylo obchodem oznámeno, že bezplatné doručení této položky se jim nevyplatí a tudíž mně ji nedodají. Je pravdou, že bezplatné doručení obchod nabízí až od částky 300 Kč (zde se jednalo o cca 80 Kč) -- předpokládal jsem však, že si obchod bude chtít napravit reputaci a i vzhledem ke skutečnosti, že pan majitel kolem místa doručení pravidelně jezdívá (takže by jej to to doručení zhola nic nestálo), udělá jako revanš dvou zmařených objednávek výjimku -- bohužel, jak píšu výše, i v tomto jsem se spletl.

    Co napsat závěrem -- pokud bude s Vaší objednávkou vše bez problémů, možná budete spokojeni. Pokud však nastanou problémy (jakože jsou u nich pravděpodobné), nečekejte ze strany obchodu jakoukoliv snahu je řešit k Vaší spokojenosti. Já jsem se s obchodem pokusil jednat 3x, pokaždé to skončilo fiaskem. Možná si vezmou ponaučení, já už to však zjišťovat nehodlám -- 3x a dost!

    NEDOPORUČUJI.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Reboku, poprvé jsme spolu komunikovali emailem ve čtvrtek 12.7.12 a dotazoval jste se na klec Nora barevná. V tu dobu jsme měli klec v akci a upozorňoval jsem vás, že máme na skladě poslední kus za tuto cenu (692 Kč v te době nejnižší cena na internetu). Doporučil jsem vám klec obratem objednat nebo alespoň zarezervovat. Objednávku jste udělal až v neděli 15.7.12. Vaši objednávku jsme nepotvrdili a s omluvou jsme ji zrušili. V tu dobu již klec neměli a uváděli jsme u ní že je nedostupná. Telefonicky jsem Vám nabídnul dodání té samé klece, ale bohužel o něco dražší, protože akce již skončila a museli bychom objednat u distributora - dodání do týdne.

    Než jste se "rozhoupal" a klec u nás objednal, tak uplynul další týden. Objednávku jsme vám potvrdili, ale v tu dobu nebyla klec už ani u distributora a podle informací, které máme k dispozici bude až v průběhu října. O této situaci jsem vás opět telefonicky informoval. Vy jste trval na dodání jedniné položky ze sedmi objednaných a to je při její hodnotě pro mne nerentabilní. Objednávku jsme po dohodě zrušili a peníze, které jste poslal předem jsme vám obratem zaslali zpět. Ještě jednou se Vám za komplikace velmi omlouvám. Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod uváděl, že má objednané zboží "skladem k dodání do 5 dnů" a ve skutečnosti toto zboží skladem neměl a v telefonickém hovoru ani nevěděl, kdy zboží mít bude. Přitom ještě dalších několik dnů klamal zákazníky textem, že zboží je "skladem"

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Dobrý den, jednalo se o zboží, které bylo na našem eshopu označené jako nedostupné, ale na Heurece skladem. K tomuto došlo proto, že několik hodin před Váma koupil krmivo jiný zákazník a Heureka nestihla dostupnost aktualizovat. Jediný pro nás závazný údaj o dostupnosti je umístěn vždy u nakupovaného zboží v našem e-shopu. Navíc objednávku jsme Vám nepotvrdili a obratem jsme Vás o situaci informovali. Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace, kvůli zrušení objednávky údajně volali, a já nechtěla jinou klec

    byla to první objednávka, a myslím, že to mohlo dopadnout i hůř. Vyzkoušejte to sami:)

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Pamlsky za skvelou cenu
    • Divne jednani. Dodali mi pouzity strihaci strojek na psa a osocili mne, ze jsem si to vymyslela. Pritom jsem s tim sveho psa vubec nestrihala. Jakmile jsem to rozbalila a videla chlupy, tak jsem to zabalila zpatky.

    Uz nikdy vic!

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Děkujeme za Váš názor paní Torokova, byť je negativni. Na problém s Vaši objednávkou si velmi dobře vzpomínám a jako první variantu řešení Vašeho problému jsem Vám nabídnul vrácení peněz. To jsme také udělali bezprostředně po vrácení zboží. Přesto, jsem trval na tom, že se jedná o nový, nepoužitý stříhací strojek a za svým tvrzením si stojím i dnes. Po doručení strojku zpět k nám, jsme ho kontrolovali a našli jsme na naolejované hlavě strojku pouze chloupky papíru, které zřejmě pocházely z kartonu, který tvoří obal strojku. Také jste řešila to, že byl obal strojku "scvaknutý sešívačkou". Takto však balí strojky MOSER 1400 výrobce a my to neovlivníme. Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá dodací lhůta

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Děkuji i za tuto zápornou recenzi, ikdyž ji nechápu. Objednávala jste zboží, u nějž uvádíme dobu expedice 2-5 dnů a zásilku jsme odeslali za dva dny. Pokud potřebujete zboží do druhého dne, je lepší se na dosupnost před nákupem informovat. Na telefonu jsme k doispozici denně do 20 hod. Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    to že se mi po odeslání požadovaných fotografií ohledně poškozeného zboží už nikdo neozval pouze mi poslali nabídku na žrádlo pro psy

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Problém byl se zákazníkem vyřešen telefonicky, zákazník si spletl eshop. Objednával u zoohit. Naše zásilka došla v pořádku - nepoškozená, druhý den po objednání. Přemysl Obrusník ZOO HOBBY.cz