Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nepamatuji si heslo, stále manžel zadává nové registrace, chtělo by dovolit si zvolit své heslo a né aby bylo přiděleno systémem. Navíc už ted nevím zda jsem mu přístupové kody omylem nesmazala. :-(

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Dobrý den,
    Děkujeme za pěknou recenzi.

    Po prvním přihlášení, si můžete systémem automaticky vygenerované heslo změnit. Tuto změnu provedete ve svém zákaznickém účtu, na kartě profil, pod doručovací adresou. V případě potřeby mi napište na [email protected] a heslo Vám pomohu změnit.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Příjemně a rychle vyřešil nestandardní situaci
  • Nedoporučuje obchod

    • ?????????????????
    • dopravce ? skladníky?

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Produkt, který jste objednal jsme měli na skladě poslední kus a další se již nevyrábí. Protože jste objednal v neděli a před Vámi, v průběhu víkendu objednali ten samý produkt další dva zákazníci, nemohli jsme vykrýt všechny objednávky a Vaše objednávka byla po telefonické dohodě zrušena. Produkt byl z nabídky vyřazen v pondělí.

    Za tuto nepříjemnost se Vám omlouváme.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Protože jsem našla co potřebuji, za příznivou cenu. Určitě doporučuji obchod, byla jsem velmi spokojená s nákupem. Určitě obchod doporučím ostatním - byla jsem s nákupen velmi spokojena, dobré ceny.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce si sám rozhodl, že zboží doručí ve více zásilkách a pak účtuje další poštovné.

    Druhou zásilku jsem odmítl převzít, protože byl roztržený přepravní obal a nebylo jisté jestli není tovar kompletní nebo znehodnocený vodou.
    Objednané zboží jsem platil předem a teď nemám ani zbytek objednaného zboží ani přeplatek za nedodanou část zboží.
    -----------------------------------------
    12. 1. 2016
    Je pravda, že jste mi v pátek volal a navrhoval, aby jste podestýlku poslal v druhé zásilce. To bylo nevýhodné protože cena poštovného byla skoro stejně vysoká jako cena podestýlky. (to by se mi pořádně prodražila) Proto jsem Vám řekl, že pokud není problém mi vrátit přeplatek za uhrazenou podestýlku(část objednávky), tak mi zašlete jenom ten zbytek a já si koupím podestýlku v obchodě u nás ve městě. Takže je lež to co tvrdíte, že jsem chtěl poslat podestýlku zvlášť.

    Kdyby jste jednal jako profesionál, požadoval byste po mně odsouhlasení druhé zásilky e-mailem a netvrdil lež, kterou nemáte ani podloženu důkazem!

    To že při doručení byla druhá zásilka poškozená, jsem Vám posílal jako důkaz fotografii, protože jsem tušil, že přepravce PPL se bude snažit poškození zásilky při vrácení zamaskovat a vy místo toho abyste odmítl převzít poškozenou zásilku a řešil reklamaci, prohlásil jste, že bylo vše v pořádku a ještě mi vyfakturoval zvýšené poštovné ve výši 99Kč.

    Na přepravný list, který se podepisuje při převzetí zásilky napsal doručovatel PPL, že je zásilka poškozená!!! Dle Vašich pokynů s e-mailu.

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Pane Mieč, vaše tvrzení je lživé, proto uvádím všechna fakta.

    Ve čtvrtek 10.12. večer jste u nás objednal plastovou klec, dřevěnou podestýlku a krmivo. V pátek dopoledne jsem vás telefonicky informoval o tom, že vámi objednaná klec a těžká dřevěná podestýlka nemůžou být odeslány v jednom balíku z důvodu vysokého rizika při přepravě.

    Nabídl jsem vám rozdělení zásilky do dvou balíků s příplatkem nebo zrušení části nebo celé objednávky. Odsouhlasil jste rozdělení objednávky s příplatkem a dohodli jsme se na rychlém odeslání zásilky s tím, že doplatek provedete obratem. K dnešnímu dni však platba nedorazila. Tolik jen k dodací lhůtě a kvalitě komunikace.

    V den doručení jste nás informoval o odmítnutí převzetí jednoho balíku z důvodu jeho poškození a vytvoření záspisu o škodě s dopravcem. Na nutnost zápisu o škodě v případě poškození zákazníky upozorňujeme při odeslání zásilky.

    Zásilka se k nám vrátila přelepená, s běžně opotřebeným obalem. Dle sdělení dopravce bylo odmítnuto převzetí bez zápisu o škodě oproti tomu co jste nám psal. Z tohoto důvodu vám byly vyfakturovány náklady na zbytečnou dopravu, které se rovnaly přeplatku za nedodané zboží. O všem jste byl informován emailem.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Má zboží co jiné obchody opomíjejí a to za rozumnou cenu.
    • Zatím jsem na žádné slabiny nenarazil.

    Po prvním nákupu jsem spokojen.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží objednáno před deseti dny. Následně emil, že některé položky nejsou dostupné. Odpověděl jsem ať to dodají bez nich. Od té doby nic

    Reakce obchodu ZOO HOBBY.cz

    Mylím že vaše hodnocení pane Binder není férové.

    Vaše objednávka obsahovala celkem pět položek. U dvou z nich jsme uváděli dostupnost na dotaz. Po ověření dostupnosti jsem vám zaslal zprávu s informací o naskladnění v lednu 2016. Na tuto zprávu jste neodpověděl.

    O dva dny později jsem vám volal. 3x v průběhu dne a 1x večer. Číslo uvedené v objednávce bylo po celou dobu nedostupné. Následující den jsem vám odeslal další email s žádostí o vyjádření. A ten zůstal opět bez odpovědi. Vaše objednávka byla desátý den zrušena.

    Můžeme se snažit sebevíc, ale pokud s námi zákazník nekomunikujete, nic s tím neuděláme.

    Přemysl Obrusník ZOO-HOBBY.cz

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Majitel obchodu některé druhy zboží rozváží, což je v případě akvárií výborné.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost
    • nevím

    Doporučuji, vstřícné jednání ze strany obchodu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Nemusim se se zbozim nosit.
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • -Zakoupení živých rostlin do akvária.
    • - Ušetří čas i dopravu.
    • - Perfektní (kvalitní) zboží.
    • Nevím, žádné jsem nepostřehla.

    - Jsem spokojena a všem jen doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • slušná cena,velký výběr zboží
    • nevím o žádné

    slušná cena,ojednávala jsem terárium,dorazilo nepoškozené,velmi dobře zabalený balík

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá komunikace,jak už po emailu tak i po telefonu děkuji perfektní
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velmi vstřícný a profesionální přístup k zákazníkovi.

    Vřele doporučuji všem využít tento obchod. Již dlouho jsem se nesetkal s takovým vstřícným přístupen k zákazníkovi jako v obchodě v Píšti. V případě potřeby budu opět zboží nakupovat v této prodejně.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Rychlost dodání
    • Cena

    Obchod mi zlepšil náladu při přebírání zboží - Malý obsah, velký obal ;-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • V pohodě komunikace

    Objednané zboží nebylo v dostatečném množství na skladě, proto jsem byl upozorněn na možné zdržení z důvodu opětovného naskladnění dodavatelem s nabídkami řešení - počkat, změna objednávky nebo storno.
    Potvrdil jsem čekání a i tak za 3 dny bylo zboží doma :-) ... prostě komunikace i rychlost 1*

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Jsem spokojená.Doporučuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • ceny
    • rychlost dodání
    • kvalita zboží

    Doporučuji :)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní zboží za skvělou cenu.
    • Žádné
  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednala jsem si akvarijní písek v plastovém kbelíku.Kbelík byl ze dvou stran doslova rozštípaný na kusy a písek vysypaný do obalové folie,takže dalo docela práci písek z folie dostat.Evidentně nebylo se zbožím naloženo,tak jak by mělo.Bohužel jsem tuto závadu odhalila až po otevření krabice doma.Má chyba,že,jsem zboží nekontrolovala před řidičem.Ale i tak,docela mě to zklamalo,protože jsem byla nadšená rozvozem i v sobotu.Jinak jsem ale s obchodem spokojena.