Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Pane Obrusník.
    Je pravda, že jste mi v pátek volal a navrhoval, aby jste podestýlku poslal v druhé zásilce. Do toho se mi nechtělo protože cena poštovného byla skoro stejně vysoká jako cena podestýlky. (to by se mi pořádně prodražila) Proto jsem Vám řekl, že pokud není problém mi vrátit přeplatek za uhrazenou podestýlku(část objednávky), tak mi zašlete jenom ten zbytek a já si koupím podestýlku v obchodě u nás ve městě. Takže je lež to co tvrdíte, že jsem chtěl poslat podestýlku zvlášť.

    Kdyby jste jednal jako profesionál, požadoval byste po mně odsouhlasení druhé zásilky e-mailem a netvrdil lež, kterou nemáte ani podloženu důkazem!

    To že při doručení byla druhá zásilka poškozená jsem Vám posílal jako důkaz fotografii, protože jsem tušil, že přepravce PPL se bude snažit poškození zásilky při vrácení zamaskovat a vy místo toho abyste odmítl převzít poškozenou zásilku a řešil reklamaci, prohlásil jste, že bylo vše v pořádku a ještě mi vyfakturoval zvýšené poštovné ve výši 99Kč.

    Na přepravný list, který se podepisuje při převzetí zásilky napsal doručovatel PPL, že je zásilka poškozená!!! Dle Vašich pokynů s e-mailu.


  • t0m: Plete si klienty, já dnes s e-shopem skončil a jsem taky Tomáš :-)

  • tento komentář "obchodníka" hovoří za vše: bezostyšný arogantní hulvát...

  • Pane Kotrlo, pokud si potřebujete schladit žáhu, tak nepište lži a polopravdy, ale fakta. To co jsem vám napsal se vztahovalo k vašemu nařčení z klamání zákazníků. Celou odpověď uvádím v následujícím textu. "Pane Kotrlo, u dostupnosti máme uvedeno obvykle 2-5 dnů. To slovo „obvykle“, znamená že ve většině případů jsme schopni produkt dodat v tomto termínu. U dodavatele tohoto zboží, bohužel nemáme napojení na sklad a přesnou dostupnost neznáme. Proto nemůžeme uvádět např. dočasně vyprodáno nebo nedostupné. Co se týče toho, co označujete jako klamání zákazníků, tak prosím, takové kecy si laskavě odpusťte. Klamání bychom se dopustili v případě, že bychom vám dodali něco jiného než to co uvádíme v nabídce.

    Vaši objednávku ruším, a za komplikace se omlouvám.

    Přeji hezký den
    --
    Přemysl Obrusník"

  • Silná arogance ze strany prodávajícího a přímo od "pana" majitele, kdy po dotazu a možnost nákupu jiného zboží (krmiva pro králíky) mi sdělil, že "TAKOVÉ BLBÉ KECY" na dotaz s dostupností (kdy jsem se ptal, proč když zboží není není označeno jinak, než doba dodání 2-5 dní) "SI MÁM NECHAT PRO SEBE" o něčem fakt svědčí a osobně jsem se s tím nikdy nesetkal..známý objednával taky a místo 2-5 dní "obvyklé doby dodání" mu taky sdělil tři týdny...sám jsem dělal vedoucího, prodával jsem a tohle bych si nikdy k zákazníkům nedovolil, veškerou komunikaci v emailu uloženou mám :-)

  • Tom Rebok: Pane Reboku, nebudu reagovat na vaše "slovíčkaření". Dělali jsme spolu obchod a ten bohužel nevyšel. Po dohodě byla objednávka zrušena a peníze, které jste předem uhradil, byly druhý den vráceny zpět na váš účet. Tím byly splněny veškeré závazky, které jsme vůči Vám měli a tuto záležitost považuji za uzavřenou.

  • Jelikož nemohu přímo, dovoluji si alespoň touto cestou reagovat na nepravdy uvedené obchodem ZOO-HOBBY v reakci na mé hodnocení ze dne 11.8.2012, které jen potvrzují hodnocení, které jsem na tomto serveru na obchod zadal.

    > Pane Reboku, poprvé jsme spolu komunikovali emailem ve čtvrtek
    > 12.7.12 a dotazoval jste se na klec Nora barevná. V tu dobu jsme měli
    > klec v akci a upozorňoval jsem vás, že máme na skladě poslední kus za
    > tuto cenu (692 Kč v te době nejnižší cena na internetu). Doporučil
    > jsem vám klec obratem objednat nebo alespoň zarezervovat.

    Až po poslední větu je informace pravdivá. Poslední věta je pravdivá pouze částečně -- o REZERVACI v emailu nebyla ani zmínka (pokud by byla, do ukončení mého hledání existujících alternativ daného zboží bych tuto využil).

    > Objednávku jste udělal až v neděli 15.7.12. Vaši objednávku jsme
    > nepotvrdili a s omluvou jsme ji zrušili. V tu dobu již klec neměli a
    > uváděli jsme u ní že je nedostupná.

    Tohle NENÍ pravda. Do doby mé objednávky (i "omluvného" telefonátu) byla u klece informace "skladem", až po tomto telefonátu se vzhledem k mé reakci tato informace změnila na "obvykle 2-5 dnů" (ihned byla patřičně upravena i cena). 31.7. obchod zjistil, že dostupnost klece je v řádu měsíců, ale ještě 12.8. (do mého dalšího upozornění) na webu "visela" informace "obvykle 2-5 dnů" (přestože už 2 týdny před tím obchod věděl, že klec není schopen dodat dříve než za 2 měsíce). Tohle dokládá, že reakce pana Obrusníka ("V tu dobu (15.7.) již klec neměli a uváděli jsme u ní že je nedostupná") je NEPRAVDIVÁ.

    > Než jste se "rozhoupal" a klec u nás objednal, tak uplynul další týden.

    Prázdniny = doba dovolených...

    > Vy jste trval na dodání jedniné položky ze sedmi objednaných a to je
    > při její hodnotě pro mne nerentabilní.

    Tohle je NEHORÁZNÁ LEŽ! Jednak jsem o dodání této položky v telefonu standardně požádal (nikoli "trval"), jednak (a to především) jsme se na tomto přímo s panem Obrusníkem následně telefonicky DOMLUVILI -- pan Obrusník s tímto v telefonu SOUHLASIL!!! (Dokonce mně i informoval, které dny, v závislosti na plánu rozvozu, by tuto položku mohl dodat.) A až následně si toto rozmyslel, aniž by mně dal jakoukoliv cestou vědět. Až po mých dvou emailových dotazech mně bylo telefonicky oznámeno, že toto je pro ně nerentabilní, a tak onu položku nedodají. (Přestože pan Obrusník kolem místa doručení jezdívá, takže by jej to pranic nestálo -- vzhledem ke dvěma zmařeným objednávkám bych očekával alespoň trošku vstřícnosti a snahy o revanš)...

    Tímto obchod (resp. pan Obrusník) alespoň v mých ocích prokázal, že vidinu zisku staví nad serióznost svého jednání, což je fakt, na který jsem pokládal za vhodné svým hodnocením upozornit (vězte, že přestože mám za sebou spoustu internetových nákupů, toto bylo mé první hodnocení internetového obchodu).

    Pana Obrusníka pak v případných reakcích prosím pouze o konstatování pravd, ať svým jednáním dále nepotvrzuje mé hodnocení (a neodrazuje své případné zákazníky).

    T.R.