Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Objednávka odeslána rychle

    Obchod neposlal to, co jsem objednal. Balíček odeslán zpět, ale prodejce neodpověděl nebo neposlal správnou položku. Ani peníze nebyly vráceny. Nedoporučuji.

    Reakce obchodu Zoela.cz

    Přznáváme naši chybu. Omylem jsme zákazníkovi místo žiletek Gillette Mach 3 poslali Gillette Fusion 5. Stejné balení, stejný vzhled, Fusion je dokonce ještě dražší a má otočný kloub pro snažší holení, ale zákazník chtěl Mach 3. Zaslal jej tedy zpět na naše náklady a my mu osobně doručili (je z vedlejšího města) správné balení. Pán je cizinec. Komunikace byla poněkud stížena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabízejí něco co nemají.....

    Reakce obchodu Zoela.cz

    Měli jsme skladem 1x dotykový monitor Viewsonic TD2430 za 9138 Kč. Zákazník ale požadoval 4 kusy, které jsme nemohli zajistit. Objednávka byla tedy stornována. Nečekali jsme, že bude mít někdo zájem o tolik monitorů. Omlouváme se za menší skladové zásoby. Zoela.cz

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Objednal jsem nové zboží a přišel mi rozbalený tablet který jevil známky používání - odřená záda . Navíc byl s firmwarem od O2 - v balení chyběli originál návody. Kdybych nepotřeboval přesně tento typ tak bych ho vrátil.

    Reakce obchodu Zoela.cz

    Dobrý den! Mohu potvrdit, že zákazník obdržel nový tablet, který byl zataven ve fólii, ale již po jejím mírném rozbalení měl viditelně na zádech asi 4 škrábance, které vznilky zřejmě již při výrobě zařízení v továrně. S něčím takovým jsme se setkali poprvé. Zákazníkovi jsme ihned na naše náklady tento tablet vyměnili za jiný. Ještě jednou se omlouváme. Vaše Zoela.cz