Přihlásit se a přidat recenzi
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Naprostá spokojenost. Rolák ještě krásnější než na fotkách. Rychle dodání, moc milá komunikace. Mohu jen doporučit!

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kvalitní rouška
    • Drát kolem nosu je slabý, nedrží tvar.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Skvělá komunikace. Paní sama zavolala, přeptala se, zda opravdu chci ušít oblečení, tak jak bylo objednáno. Poradila s výběrem velikosti a nabídla úpravu oblečení na látkové pleny. Moc děkuji!
    • Oblečení je krásné, funkční, dětem je v něm teplo a nepotí se. Jsem nadšená.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Rychle dodani, vstricna komunikace, uzky strih ( zadny pytel), kvalitne usite.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Cekam na doruceni uz skoro dva tydny, vyrobce se neobtezuje mne nijak informovat o stavu me objednavky, jsem velice zklamana s komunikaci eshopu.

    Reakce obchodu zmatla.cz

    Paní Martino, je nám velice líto a moc se omlouváme za prodlevu v odbavení Vaší objednávky. Jak jsem již během naší telefonické komunikace vysvětlil, nebyl to ani úmysl ani náš standardní přístup - naopak, vzhledem k tomu, že jste mimo jiné objednala i roušky, zakázkový list dle Vaší objednávky šel do výroby hned druhý den po přijetí objednávky (viz emailová notifikace z 23.09.), abychom ji odbavili a odeslali Vám co nejdříve. Bohužel nám na dílně zakázkový list zapadl a Vaši objednávku jsme tak neodbavili. Zjistili jsme to při pravidelné kontrole otevřených objednávek dnes dopoledne, nedlouho před Vaší recenzí zde. Celá zakázka je již ve výrobě a bude, jak jsem předeslal, dnes odesílána, v pátek by měla být u Vás.
    Aktuálně v naší nejvyšší merino sezóně odesíláme vyrobené zakázky maximálně do 8mi pracovních dní, objednávky roušek (či s rouškami) odesíláme do 3 pracovních dní. S našimi zákaznicemi se snažíme komunikovat tak, aby byly vždy správně informovány o stavu zakázky. Je nám líto, že u Vás jsme pochybili.
    Ještě jednou se velice omlouvám, věřím, že Vás kvalita našich výrobků uspokojí a budeme mít možnost pro Vás opět šít.
    Pěkný den
    Martin Kudrna
    Zmatla s.r.o.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • veliký výběr, úžasné materiály, skvělé provedení

    vždy velmi ochotné a vstřícné jednání :-)

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dodani zbozi bylo v avizovanem terminu, barvy, strih i material vyrobku odpovidaji objednavce.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Skvělé vypracování výrobků.
    • Anatomické roušky dobře sedí a vypadají krásně.
    • Kvalitní látky.
    • Vše mi v pořádku dodali, jak domluveno.

    Výborná kvalita a slušná cena. Příště si opět objednám roušky od nich. Možná zkusím i jiné výrobky, neb kvalita mě opravdu přesvědčila.

  • Doporučuje obchod

    80 %

    Zkoušela jsem ho poprvé a vše klaplo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Možnost si nechat zboží upravit na míru
    • Možnost úpravy střihu dle svého přání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • kvalita
    • funkčnost
    • rychlost
    • xxx

    Zboží které jinde nemají, viditelně odzkoušené na vlastních potřebách a vychytané tak do detailů. Skvělá těhotenská móda, následně nosící a kojící. Doporučuji vyzkoušet merino, ale upozorňuji, že je díky svým vlastnostem návykové :)
    My si tentokrát doplnili šatník o roušky a je to tedy jiná liga, než co jsem nám narychlo šila doma. Já vypadám lépe a mládě je roušku s motivem ochotnější nosit. Díky!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Vyborna kvalita, spokojenost se zbozim
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Možnost individuální úpravy oblečení (velikost/střih)
    • Velká škála barevných látek, ze kterých lze u jednotlivých modelů vybírat.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Gumičky u roušek jsou krátké, všichni jsme si je museli nadstavovat.

    Reakce obchodu zmatla.cz

    Je nám upřímně velice líto paní Vlaďko, že nejste s našimi rouškami spokojená. Jsme ale rádi, že jste si i bez nás dokázala poradit a roušky Vám nakonec očividně dobře slouží.
    Velice líto nám také je, že jste se na nás vůbec neobrátila a info o Vaší nespokojenosti se k nám dostalo pouze zprostředkovaně touto cestou. Velká škoda.
    Bohužel se jistě může stát, že roušky ne zcela přesně sednou, pokud má zákazník výrazně jiný tvar hlavy, než průměr. Z několika set objednávek jsme měli kromě Vaší přesně čtyři další, kde roušky neseděly zcela přesně (např. starší paní potřebovala pánskou velikost místo dámské, pán potřebuje dámskou velikost, 5-letá holčička potřebuje velikost dámskou, gumičky moc krátké, gumičky naopak moc dlouhé (i když jsou vždy přesně stejné)). Všichni tito zákazníci se na nás obrátili a vše jsme vyřešili k jejich spokojenosti - to je u nás samozřejmost.
    Prosím, pokud nejste zcela spokojená s výrobkem či službou, které nakoupíte, zkuste nejdříve kontaktovat prodejce / výrobce, my ve Zmatla jsme přesvědčení, že se Vám v 99% případů vyjdou vstříc, abyste byla spokojená. Alespoň my to tak určitě máme.

    Mj. desítky velice pozitivních ohlasů na naše roušky a stovky spokojených ohlasů na naše ostatní oděvní výrobky najdete také zde na portálu Fler, kde jsme kromě našeho eshopu také aktivní: https://www.fler.cz/uzivatel/moje-hodnoceni

    Mějte se krásně, pevné zdraví
    Martin Kudrna
    Péče o zákazníky
    Zmatla s.r.o.

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalita
    • Komunikace
    • Darecek

    Krasny rostouci merino overal, kvalita zpravovani, jako darek pri doruceni levandule, ukazka latek... Krasa! Takhle se projevuje zajem o zakazniky! Moc potesilo.

    Reakce obchodu zmatla.cz

    Děkujeme Vám pěkně za milá slova, zrovna v aktuální situaci moc potěší :)
    Pevné zdraví
    Váš tým Zmatla

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • dokonalé oblečení na míru, úžasné materiály i zpracování, velmi ochotné a příjemné jednání :-)
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Kvalitní zpracování, krásné a kvalitní merino. Kvalitně ušito a hlavně jsou oblečky rostoucí o víc jak jednu velikost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Výborná komunikace, skvělá kvalita a zpracování zboží.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Zboží mi prozatím nedorazilo. Jiný konkurenční obchod prodávající obdobne veci, mi zboží zaslal za 2 dny od obdržení platby. Tady se nic neděje. :-(

    Reakce obchodu zmatla.cz

    Ano tady jsme opravdu neskutečně pochybili, platba se nám kvůli technické chybě spárovala s objednávkou až 5. den od jejího přijetí na účet a všechny návazné procesy tedy běžely standardně až od tohoto data, včetně emailových notifikací ze systému. Nicméně hned druhý den po zjištění této nesrovnalosti díky této recenzi a následném telefonátu se zákaznicí jsme objednávku finálně vyrobili a osobně s omluvou doručili do Brna, bohužel ve spěchu jsme na rukávy použili nesprávnou barvu látky, takže se ještě ve stejný den šilo nové tričko a zasílalo expres poštou. Od objednávky k finálnímu doručení uplynulo 12 dní. Poté snad již je vše v pořádku a k plné spokojenosti :)
    I touto cestou se ještě jednou velice omlouváme za komplikace.

    Chtěli bychom podotknout, že naše výrobky nejsou ze skladu, jsou vyráběné vždy pro konkrétní zákazníky dle jejich konkrétního výběru vzorů a barevných kombinací po objednání. Standardně se lhůta od přijetí úhrady objednávky k expedici pohybuje kolem 5ti pracovních dní.
    Jsme dostupní na emailu i telefonicky, pokud si kterákoliv naše zákaznice přeje ověřit stav objednávky, či s námi prodiskutovat cokoliv jiného, jsme Vám k dispozici. Prosím volte vždy jako první cestu přímou komunikaci s námi, abychom mohli co nejrychleji reagovat.
    Děkujeme, báječné dny
    za tým Zmatla
    Martin Kudrna
    Péče o zákazníky