-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Naprostá spokojenost. Rolák ještě krásnější než na fotkách. Rychle dodání, moc milá komunikace. Mohu jen doporučit!
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
- Kvalitní rouška
- Drát kolem nosu je slabý, nedrží tvar.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Skvělá komunikace. Paní sama zavolala, přeptala se, zda opravdu chci ušít oblečení, tak jak bylo objednáno. Poradila s výběrem velikosti a nabídla úpravu oblečení na látkové pleny. Moc děkuji!
- Oblečení je krásné, funkční, dětem je v něm teplo a nepotí se. Jsem nadšená.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
Rychle dodani, vstricna komunikace, uzky strih ( zadny pytel), kvalitne usite.
-
Nedoporučuje obchod
Cekam na doruceni uz skoro dva tydny, vyrobce se neobtezuje mne nijak informovat o stavu me objednavky, jsem velice zklamana s komunikaci eshopu.
Reakce obchodu zmatla.cz
Paní Martino, je nám velice líto a moc se omlouváme za prodlevu v odbavení Vaší objednávky. Jak jsem již během naší telefonické komunikace vysvětlil, nebyl to ani úmysl ani náš standardní přístup - naopak, vzhledem k tomu, že jste mimo jiné objednala i roušky, zakázkový list dle Vaší objednávky šel do výroby hned druhý den po přijetí objednávky (viz emailová notifikace z 23.09.), abychom ji odbavili a odeslali Vám co nejdříve. Bohužel nám na dílně zakázkový list zapadl a Vaši objednávku jsme tak neodbavili. Zjistili jsme to při pravidelné kontrole otevřených objednávek dnes dopoledne, nedlouho před Vaší recenzí zde. Celá zakázka je již ve výrobě a bude, jak jsem předeslal, dnes odesílána, v pátek by měla být u Vás.
Aktuálně v naší nejvyšší merino sezóně odesíláme vyrobené zakázky maximálně do 8mi pracovních dní, objednávky roušek (či s rouškami) odesíláme do 3 pracovních dní. S našimi zákaznicemi se snažíme komunikovat tak, aby byly vždy správně informovány o stavu zakázky. Je nám líto, že u Vás jsme pochybili.
Ještě jednou se velice omlouvám, věřím, že Vás kvalita našich výrobků uspokojí a budeme mít možnost pro Vás opět šít.
Pěkný den
Martin Kudrna
Zmatla s.r.o. -
Doporučuje obchod
- veliký výběr, úžasné materiály, skvělé provedení
vždy velmi ochotné a vstřícné jednání :-)
-
Doporučuje obchod
- Dodani zbozi bylo v avizovanem terminu, barvy, strih i material vyrobku odpovidaji objednavce.
-
Doporučuje obchod
- Skvělé vypracování výrobků.
- Anatomické roušky dobře sedí a vypadají krásně.
- Kvalitní látky.
- Vše mi v pořádku dodali, jak domluveno.
Výborná kvalita a slušná cena. Příště si opět objednám roušky od nich. Možná zkusím i jiné výrobky, neb kvalita mě opravdu přesvědčila.
-
Doporučuje obchod
Zkoušela jsem ho poprvé a vše klaplo.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 5 dní
- Možnost si nechat zboží upravit na míru
- Možnost úpravy střihu dle svého přání
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- kvalita
- funkčnost
- rychlost
- xxx
Zboží které jinde nemají, viditelně odzkoušené na vlastních potřebách a vychytané tak do detailů. Skvělá těhotenská móda, následně nosící a kojící. Doporučuji vyzkoušet merino, ale upozorňuji, že je díky svým vlastnostem návykové :)
My si tentokrát doplnili šatník o roušky a je to tedy jiná liga, než co jsem nám narychlo šila doma. Já vypadám lépe a mládě je roušku s motivem ochotnější nosit. Díky! -
Doporučuje obchod
- Vyborna kvalita, spokojenost se zbozim
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Možnost individuální úpravy oblečení (velikost/střih)
- Velká škála barevných látek, ze kterých lze u jednotlivých modelů vybírat.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Gumičky u roušek jsou krátké, všichni jsme si je museli nadstavovat.
Reakce obchodu zmatla.cz
Je nám upřímně velice líto paní Vlaďko, že nejste s našimi rouškami spokojená. Jsme ale rádi, že jste si i bez nás dokázala poradit a roušky Vám nakonec očividně dobře slouží.
Velice líto nám také je, že jste se na nás vůbec neobrátila a info o Vaší nespokojenosti se k nám dostalo pouze zprostředkovaně touto cestou. Velká škoda.
Bohužel se jistě může stát, že roušky ne zcela přesně sednou, pokud má zákazník výrazně jiný tvar hlavy, než průměr. Z několika set objednávek jsme měli kromě Vaší přesně čtyři další, kde roušky neseděly zcela přesně (např. starší paní potřebovala pánskou velikost místo dámské, pán potřebuje dámskou velikost, 5-letá holčička potřebuje velikost dámskou, gumičky moc krátké, gumičky naopak moc dlouhé (i když jsou vždy přesně stejné)). Všichni tito zákazníci se na nás obrátili a vše jsme vyřešili k jejich spokojenosti - to je u nás samozřejmost.
Prosím, pokud nejste zcela spokojená s výrobkem či službou, které nakoupíte, zkuste nejdříve kontaktovat prodejce / výrobce, my ve Zmatla jsme přesvědčení, že se Vám v 99% případů vyjdou vstříc, abyste byla spokojená. Alespoň my to tak určitě máme.
Mj. desítky velice pozitivních ohlasů na naše roušky a stovky spokojených ohlasů na naše ostatní oděvní výrobky najdete také zde na portálu Fler, kde jsme kromě našeho eshopu také aktivní: https://www.fler.cz/uzivatel/moje-hodnoceni
Mějte se krásně, pevné zdraví
Martin Kudrna
Péče o zákazníky
Zmatla s.r.o. -
Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.
-
Doporučuje obchod
- Kvalita
- Komunikace
- Darecek
Krasny rostouci merino overal, kvalita zpravovani, jako darek pri doruceni levandule, ukazka latek... Krasa! Takhle se projevuje zajem o zakazniky! Moc potesilo.
Reakce obchodu zmatla.cz
Děkujeme Vám pěkně za milá slova, zrovna v aktuální situaci moc potěší :)
Pevné zdraví
Váš tým Zmatla -
Doporučuje obchod
- dokonalé oblečení na míru, úžasné materiály i zpracování, velmi ochotné a příjemné jednání :-)
-
Doporučuje obchod
Kvalitní zpracování, krásné a kvalitní merino. Kvalitně ušito a hlavně jsou oblečky rostoucí o víc jak jednu velikost.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Výborná komunikace, skvělá kvalita a zpracování zboží.
-
Doporučuje obchod
Zboží mi prozatím nedorazilo. Jiný konkurenční obchod prodávající obdobne veci, mi zboží zaslal za 2 dny od obdržení platby. Tady se nic neděje. :-(
Reakce obchodu zmatla.cz
Ano tady jsme opravdu neskutečně pochybili, platba se nám kvůli technické chybě spárovala s objednávkou až 5. den od jejího přijetí na účet a všechny návazné procesy tedy běžely standardně až od tohoto data, včetně emailových notifikací ze systému. Nicméně hned druhý den po zjištění této nesrovnalosti díky této recenzi a následném telefonátu se zákaznicí jsme objednávku finálně vyrobili a osobně s omluvou doručili do Brna, bohužel ve spěchu jsme na rukávy použili nesprávnou barvu látky, takže se ještě ve stejný den šilo nové tričko a zasílalo expres poštou. Od objednávky k finálnímu doručení uplynulo 12 dní. Poté snad již je vše v pořádku a k plné spokojenosti :)
I touto cestou se ještě jednou velice omlouváme za komplikace.
Chtěli bychom podotknout, že naše výrobky nejsou ze skladu, jsou vyráběné vždy pro konkrétní zákazníky dle jejich konkrétního výběru vzorů a barevných kombinací po objednání. Standardně se lhůta od přijetí úhrady objednávky k expedici pohybuje kolem 5ti pracovních dní.
Jsme dostupní na emailu i telefonicky, pokud si kterákoliv naše zákaznice přeje ověřit stav objednávky, či s námi prodiskutovat cokoliv jiného, jsme Vám k dispozici. Prosím volte vždy jako první cestu přímou komunikaci s námi, abychom mohli co nejrychleji reagovat.
Děkujeme, báječné dny
za tým Zmatla
Martin Kudrna
Péče o zákazníky