Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

    • u objednávky bylo sice napsáno zboží skladem, ale ve skutečnosti zboží nebylo a nemohlo být již ani dodáno

    Reakce obchodu Zlatnictví Smaragd

    Dobrý den,
    vždy nás mrzí, pokud je zákazník u nás nespokojen. Jsou věci, které však neovlivníme. Aktualizace našeho zboží probíhá přes servery FTP 1 x denně. Pokud poslední hodinky prodáme např. v 9:00 hod. a zákazník udělá objednávku v 10:00 hod. není stav ještě aktualizován.
    V tomto případě už nebylo ani možné objednat ve velkoobchodě, protože byl model beznadějně vyprodán. Z tohoto důvodu jsme Vám nabídli velmi podobný model s 10% slevou. Tato nabídka Vás však neoslovila. Přijměte naši velkou omluvu !
    tým www.ZlatnictviSmaragd.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Na internetu nabízejí zboží "skladem u dodavatele", bohužel ani dodavatel není schopen zajistit to, co inzerují.

    Reakce obchodu Zlatnictví Smaragd

    Dobrý den, vždy nás mrzí, pokud je zákazník nespokojen.
    Děláme vše pro to, aby byl spokojen, bohužel některé věci nemůžeme ovlivnit. U zboží, které je vyráběno strojově nelze zajistit, že bude naprosto totožné. Omlouváme se, ale neděláme to úmyslně. Věříme, že si k nám ještě v budoucnu cestu najdete. Máme velké množství spokojených zákazníků a tak bychom si přáli, aby jste mezi ně také patřila.
    Přejeme Vám krásné Vánoce plné klidu a pohody.
    tým www.ZlatnictviSmaragd.cz