• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Koupené ledky který nesvítí

    Reakce obchodu zitra-doma.cz

    Dobrý den,

    prověřovali jsme Vaši objednávku a bohužel u ní neevidujeme žádnou reklamaci. Není tak v našich možnostech problém, který se zbožím máte, posoudit.
    Pro reklamaci nás prosím kontaktujte prostřednictvím online reklamačního formuláře na našich stránkách.

    Děkujeme Vám za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zítra-doma.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nic

    nedodání zboží

    Reakce obchodu zitra-doma.cz

    Dobrý den,

    chtěli bychom Vás požádat, abyste znovu Vaši objednávku prověřil.

    Jako způsob dopravy jste zvolil osobní odběr na prodejně, kde Vaše objednávka od 6. 3. čeká na vyzvednutí, můžete vidět, že bylo uhrazeno pouze zboží (nikoli doprava) a obdržel jste od nás dva emaily, které Vás o uložení Vaší objednávky informovaly.

    Pokud jste udělal chybu při vytváření objednávky, postačí, když nás kontaktujete a rádi Vaši objednávku upravíme pro doručení na adresu.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zítra-doma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    čtyři čočky ze šesti-mají výrobní vadu - kaz v čočce, to není v nabídce uvedeno že se jedná o nekvalitní zboží - dodání rychlé -hned druhý den, kromě kvality spokojen

    Reakce obchodu zitra-doma.cz

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost se zbožím nás velice mrzí.

    S popsaným problémem jsme se v minulosti nesetkali. Vaši objednávku jsme prověřili a bohužel u ní neevidujeme žádnou reklamaci a není v našich možnostech problém posoudit na základě recenze.

    Tímto bychom Vás chtěli požádat, abyste nás kontaktoval prostřednictvím online reklamačního formuláře na našich stránkách. Rádi se Vaší reklamací budeme zabývat.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zítra-doma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nefunkční dle inzerce. Nesrozumitelný návod po překladu.

    Reakce obchodu zitra-doma.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, pokud se zbožím není něco v pořádku. Prověřovali jsme Vaši objednávku a bohužel neevidujeme, žádnou reklamaci, není tak v našich možnostech posoudit problém, který se zbožím máte.
    Co se týče problému, který zmiňujete v souvislosti s návodem, nevím jestli nedošlo k omylu, návody máme k dispozici v češtině:
    https://www.zitra-doma.cz/docs/produkty/0/865/1554586237.pdf
    https://navody.arduino-shop.cz/navody-k-produktum/usb-bluetooth-audio-vysilac-a-prijimac.html

    Tímto bychom Vás chtěli poprosit, abyste nás kontaktoval prostřednictvím reklamačního formuláře na našich stránkách, abychom reklamaci mohli vyřídit k Vaší spokojenosti.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný zbytek dne.

    S pozdravem
    Tým zítra-doma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka ze 17.2.2020, zaplaceno zboží,ale dodáno má být až 27.dubna!

    Reakce obchodu zitra-doma.cz

    Dobrý den,

    nejsme si jisti, zda nedošlo k omylu. Vaše objednávka byla vytvořena 14. 2. večer a následující pracovní den bylo zboží expedováno, uhrazeno bylo až dobírkou na pobočce Zásilkovny, kde jste si nabíječku vyzvedl.

    Na základě výše uvedeného skutečně nerozumíme Vašemu negativnímu hodnocení.
    Poprosíme Vás, abyste situaci prověřil a v případě jakýchkoli problémů nebo nejasností nás kontaktoval.

    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    Tým zítra-doma

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    U Vás jsem nakupoval proto, že jsem chtěl mít nakoupený předmět brzo doma. Zlákal mě tedy Váš slogan "Zítra doma". Když však zásilka ani po pěti dnech nedorazila, řešil jsem nákup jinou formou. Je třeba si toto vysvětlit s Českou poštou! S pozdravem, Kopecký Josef.

    Reakce obchodu zitra-doma.cz

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
    Prověřili jsme Vaši objednávku, která byla expedována ve stejný den jako vytvořena.
    Bohužel došlo ke zdržení v přepravě a Pošta zásilku doručovala až o dva dny déle, kdy Vás nezastihla a balíček uložila na Poště. Vzhledem k opakované nespokojenosti našich zákazníků jsme již odesílání prostřednictvím České pošty ukončili.

    Za komplikace s doručením Vaší zásilky se omlouváme a rádi Vás v budoucnu o našich kvalitách přesvědčíme třeba za využití jiného z námi nabízených přepravců.

    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný zbytek dne.

    S pozdravem
    Tým zítra-doma