Přihlásit se a přidat příspěvek
  • David Havlíček:

    Vážený pane Havlíčku,

    jak jsem Vám obratem odpověděla na Váš mail, komentář k Vašemu hodnocení jsme psala opravdu na základě podkladů zaslaných od přepravní firmy DPD, tyto podklady jsem Vám zaslala, moje odpověď tedy není vymyšlená a celou záležitost jsem řádně přešetřila formou reklamace u přepravce, přesně jak jsem v komentáři uvedla. Za přepravní firmu jsem se Vám i omluvila.

    Opravdu bych uvítala, abyste tedy nezpochybňoval mé tvrzení, jak sám víte, je k němu zcela potvrzený písemný podklad od přepravce DPD.

    Eva Králová

  • Odpověď paní Králové z Židle pro děti k její reakci na mé hodnocení:
    Vážená paní Králová,
    s židlí, kterou prodáváte, i se službami Vašeho eshopu jsem spokojen (to, že židle nejsou na skladě a nastane zpoždění, než je výrobce dodá, bylo ostatně inzerováno u nabídky židlí), ale nemohu souhlasit s Vaším "přešetřením" mé stížnosti ohledně dopravce DPD.
    Pravdou je, že změny doručení jsem zadal třikrát já, ovšem vždy jako reakci na sms zprávu o chystaném doručení od přepravce. Poprvé jsem dokonce volal na jejich zákaznickou linku, kde mi bylo sděleno, že více upřesnit termín doručení, než jak to nabízejí jejich webové stránky pro zákazníky (volil jsem termín odpolední: mezi 13.a 17.hodinou), nelze. Druhý den jsem dostal sms zprávu, že litují, ale v mnou vybraném termínu nemohou zboží doručit, pouze, teď už si opravdu nejsem jist, ale tuším mezi 11:30 a 13:30. Byl to pátek, řekl jsem si dobrá, kurýr chce být brzo doma s rodinou, a ačkoli jsem si už v práci (a upozorňuji Vás, že mé zaměstnání není žádný holubník) domluvil volno od 12.hodiny, přeobjednal jsem si doručení na pondělní odpoledne (opět mezi 13. a 17.hodinou) s tím, že je to běžný pracovní den a termín bude dodržen. Ale asi Vás už nepřekvapí, že i pondělní ranní sms mne informovala o tom, že termín nemůže být dodržen ze strany dopravce a že zboží mi bude doručeno mezi 12. a 15. hodinou. Naštěstí jsem se z vlastní iniciativy domluvil se sousedem, že mi zboží mezi 13. a 15.hodinou (než dorazím z práce) vyzvedne, a o tom jsem také kurýra informoval. Jen díky tomu, že byl soused doma již před 13.hodinou, mi židle byla doručena, protože kurýr přijel podle vyjádření souseda již ve 12:30.
    Tolik k mé nespokojenosti s dopravcem. Nejsem žádný patologický stěžovatel a nebýt vybídnutí k vyjádření ne/spokojenosti od společnosti Heuréka, tato emailová korespondence nemusela proběhnout. Ačkoli na druhou stranu si myslím, že zpětná vazba není nikdy na škodu a že příště, budu-li mít možnost, zvolím jiného dopravce.
    S přátelským pozdravem
    David Havlíček
    PS: Je slušností, neuvede-li zákazník přímo své jméno (a to se netýká jen mé osoby), je nesdělovat ve své reakci - i když nevím, jestli tady není spíše chyba na straně heureky.cz.

  • Dobry den,moc se omlouvam ze negativni chyba byla na me strane pomotali se me emaili s produktem od vas jsem mooooc spokojena a i dodani bylo rychle jeste jednou se moc omlouvam doufam ze jsem vam nezpusobyla neke komplikace s pozdravem .S.