Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nelze žádat hodnocení jestliže zásilka nedorazila....Žádná komunikace ze strany e-shopu...?
Reakce obchodu Zgastro.cz
Dobrý den,
při objednávce jste zvolil platbu přes platební bránu - tato platba nebyla z Vaší strany následně realizována. Byly Vám od nás zaslány 2 e-maily, na které jste nereagoval. Telefonicky se s Vámi rovněž spojit nedá. Jak můžete vidět, tak ostatní hodnocení máme kladná a zboží odesíláme obratem. Bohužel jste pro nás nekontaktní a proto se nemůžeme domluvit na dalším postupu s objednávkou.
V tomto případě máme bohužel podezření na falešnou recenzi.
S pozdravem Lukáš Zavadil -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dobrá komunikace, vstřícnost majitele obchodu, přehlednost stránek
- rychlost dodání zboží
- po uznané reklamaci vrácení peněz bez průtahů
- I druhý dodaný kus stejného zboží, přestože byl majitelem osobně vybrán ze zásob ve skladu, opět působil dojmem, že jde o zboží 2. jakosti, které by v Německu neprodali (obě skleněné poklice špatně odlité, rovnost dna 1. pekáče naprosto nestandardní v porovnání s obdobným zbožím jiných německých výrobců)
-
Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.