Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nelze žádat hodnocení jestliže zásilka nedorazila....Žádná komunikace ze strany e-shopu...?

    Reakce obchodu Zgastro.cz

    Dobrý den,

    při objednávce jste zvolil platbu přes platební bránu - tato platba nebyla z Vaší strany následně realizována. Byly Vám od nás zaslány 2 e-maily, na které jste nereagoval. Telefonicky se s Vámi rovněž spojit nedá. Jak můžete vidět, tak ostatní hodnocení máme kladná a zboží odesíláme obratem. Bohužel jste pro nás nekontaktní a proto se nemůžeme domluvit na dalším postupu s objednávkou.

    V tomto případě máme bohužel podezření na falešnou recenzi.

    S pozdravem Lukáš Zavadil

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobrá komunikace, vstřícnost majitele obchodu, přehlednost stránek
    • rychlost dodání zboží
    • po uznané reklamaci vrácení peněz bez průtahů
    • I druhý dodaný kus stejného zboží, přestože byl majitelem osobně vybrán ze zásob ve skladu, opět působil dojmem, že jde o zboží 2. jakosti, které by v Německu neprodali (obě skleněné poklice špatně odlité, rovnost dna 1. pekáče naprosto nestandardní v porovnání s obdobným zbožím jiných německých výrobců)
  • Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.