Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Rychlost zaslání
    • Zboží přišlo porušené
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic
    • Rychlé zrušení objednávky
    • Komunikace
    • Položky uvedené jako skladem, skladem nejsou
    • Arogantní chování

    Na začátku ledna objednána rozkládací postel, která byla uvedena, že je skladem dnes 26.1.po několika předchozích telefonických dotazech nám bylo řečeno, že obchod vůbec neví kdy postel dorazí. Arogantní jednání kdy mi bylo řečeno, že ať si klidně objednávku zruším, že jim je to jedno. Tento obchod rozhodně nedoporučuji, chování k zákazníkovi na bodě 0. Vymýšlí si teorie a termíny jak se to hodí. Položky uvedené skladem ve skutečnosti skladem nejsou. Jediná pozitivní věc byla rychlé zrušení objednávky. Naštěstí jsem chtěla platit za zboží při předání, takže se nemusím ještě hádat o peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Postel nebyla ta kterou jsem objednala.Poslali jinou.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    nevím zda zboží dorazí, zatím se nikdo neozval

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Materiál pěkný, provedení velmi nekvalitní: horní část taburetu nesedí souměrně na spodní - každý pant připevněný jinak, takže vrchní část "ujíždí" do strany a na jedné straně mezi vrchní a spodní částí mezera, každé ucho připevněné jinak, nohy (podnože) nejsou přišroubovány souměrně, navíc pod jednou nohou 1/2 cm mezera, takže se celý taburet "houpe". Takže to byl první a zřejmě poslední nákup

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Nemám zkušenost s kvalitou výrobků

    Další překupníci polského nábytku,kteří nemají skladem sedačky.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Vážený, děkujeme za negativní komentář. Jelikož veškeré informace o dostupnosti byly uvedeny u produktu a telefonicky jsme Vás informovali o dostupnosti v lednu, měl jste veškeré informace. Výrobce je vždy uveden u produktu. Skladové produkty jsou uvedeny skladem a v textu specifikovaná varianta. Chce více číst než začnete chrlit komentáře ..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace dobrá.
    • Potvrzená dodávka se dosud neuskutečnila.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi.. Prodloužený termín dodání Vaší objednávky byl telefonicky konzultován a odsouhlasen. Ve výrobě probíhala 14 denní celozávodní dovolená a termín dodání byl prodloužen.

  • Nedoporučuje obchod

    Jak mi mohl přijít tento mail když jsem zboží zatím neobdržel tak nevím co mám hodnotit

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Nemohu nic doporučovat ani hodnotit, protože mi zatím nedorazilo. U objednaného zboží byla avizovaná delší dodací lhůta.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • dlouhé dodací lhůty i když mají zboží skladem

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za recenzi, ale objednané zboží je skladem v jiném provedení a to šířka 85 cm, Vaše objednávka je v šířce 65 cm... Dostupnost v objednaném provedení je 3 týdny..

  • Nedoporučuje obchod

    tyden po dorucovaci lhute (2 tydny) prisla zprava - az po moji urgenci - ze naskladneni zbozi bude trvat jeste dalsi 2 tydny, teprve pak mi zbozi bude expedovano.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    za termín dodání se omlouváme. Běžná doba dodání v průběhu roku činí 2 týdny. Bohužel objednávka z 11.11. bude realizována 4.12. Realizace v předvánočním období se prodlužuje ze strany výroby.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Moc nekomunikuji. Prijde potvrzeni o objednavce a to je vsechno. Zadne info o tm, kdy asi zbozi doruci.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Velice nás mrzí Vaše recenze na provedenou objednávku. Veškeré informace o dostupnosti zboží jsou uvedeny u produktu před vložením do nákupního košíku a dále v nákupním košíku před odesláním objednávky. Tímto je předpoklad 100% informovanosti zákazníka splněn, další informace je možné získat telefonicky nebo mailem. Mrzí nás tyto negativní recenze, kterým je možné zamezit náhledem na produkt a přečtením si dostupnosti zboží nebo telefonicky či mailem.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Objednala jsem si jídelní stůl + 4 židle. I když měla být uvedená sestava skladem, doručen byl až po 16-ti dnech. Jedna noha stolu byla zespodu rozštípnutá a navíc byl poškrábáný povrch desky stolu - dost viditelně.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Děkujeme za udělenou recenzi. Bohužel na uvedený produkt z Vaší objednávky neregistrujeme žádnou reklamaci a převzetí zásilky proběhlo bez výhrad. O stavu objednávky jsme Vás informovali a zboží bylo odesláno během 8 pracovních dní od objednání.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po objednávce se nikdo neozval a tak nevíme zda a kdy bude zboží

    Špatná komunikace obchodu nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi. Objednávka bude dodána v uvedeném termínu, zákazník byl telefonicky informován při zadání do výroby, objednávka potvrzena. Chápeme stoupající nervozitu s blížícími se svátky, ale kdyby nastal problém s termínem dodání tak informujeme telefonicky.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží sice přišlo včas, nebylo sice dopravou poničené, ale při podrobné prohlídce doma jsem zjistila vadu materiálu na šuplíku (boule). Jedná se o věšákovou stěnu, stěna zrcadla má úchyt na pověšení, ale výrobce jaksi zapoměl na druhou část - věšák, protože ten žádné úchyty na pověšení nemá. Rozhodně se nejednalo o věc za pár korun. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi. Při prostudování konkrétního případu dodání zboží, neregistrujeme ze strany zákazníka žádnou reklamaci. Standardním postupem je zaslání reklamace na mail nebo telefonicky a dodání náhradního háčku k pověšení (položka za 10Kč) a náhradního "asi čílka šuplíku". Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • Nedoporučuje obchod

    • nekomunikace, nedodání objednaného zboží.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi. Objednávka jsou po přijetí a kontrole potvrzeny na mail zákazníka. Odeslaný mail z eshopu předpokládám naleznete ve spamovém koši uvedeného mailu na objednávce, pokud byl mail napsán správně. Vaše objednávka bude doručena v termínu jaký je uveden pod objednaným produktem. Pro další informace je možné obrátit se na tel. číslo mobilu, pevné linky nebo centrální mail, na který je obratem odpovězeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží vypadalo jinak, než na obrázku, jiná látka než jsem si zvolila a židle nohy stolu pouze natřené na obrázku byly vidět " léta " jako u dřeva. Bylo mi nabidnuto vše nafotit, ale to je pro mě problém , nemám tak chytrou mobil. techniku.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Děkujeme za udělení recenze.
    Na Vaši recenzi musíme reagovat. Vaši stížnost jsme řešili telefonicky a požádali jsme o dodání 1ks fotografie obalu a čalounění, aby jsme mohli prokázat záměnu látek a případně výrobek na naše náklady odebrat zpět. Dle veškerých námi zjištěných a shromážděných interních podkladů byla dodána konfigurace látky i moření dle vaší volby v objednávce. Látka plně odpovídá podkladu na eshopu a moření je jako na hlavním obrázku - zobrazení celé židle i stolu ve zvoleném moření. Dále jsme Vás informovali o možnosti odstoupení od kupní smlouvy. Bohužel s žádnou reakcí ze strany nakupujícího jsme se již nesetkali, pouze s negativní recenzí..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nedodrží termín dodání

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, bohužel nábytek je specifický produkt, který nelze držet skladem ve všech materiálech a rozměrech, které jsou na trhu a s tímto faktem je nutné počítat. Vzhledem k termínu blížících se Vánoc a růstem zakázek, které vstupují do výroby je výroba zaplněna již 4-6 týdny před Vánoci. Zákazníka jsme o toto faktu ihned telefonicky informovali, proto se ještě jednou omlouváme za termín dodání, který by se protáhl do 1.pol ledna.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    Po cca 3 týdnech byl poslán oválný stůl místo hranateho . Zástupci obchodu neměli tušení a po dotazu od dodavatele mi oznámili že hranatý stůl v barvě moření které požadují už nevyrábí. Bylo nabídnuto že zboží mohu vrátit nebo že mi proplati dopravné (cca 450 czk). Díky tomu že jsme stůl s židlemi potřebovali, rozhodli jsme se set si ponechat ačkoli 1 noha stolu byla po montáži stále vyviklana. Nic co by nespravilo trochu kutilství.
    Za chybu se obchod omluvil a odstranil obratem nabízený set z nabídky.
    Líbilo se mi že obchod nenabízí falešné slevy jako konkurence.
    Bohužel jsme zůstali s ne úplně hezkým stolem a ačkoli jednání s obchodem bylo korektní, dlouhá doba dodání (předem avizovana) , situace s dodavatelem a způsobeny stres před vánoci, kdy jsme stůl nutně potřebovali,
    (kompletní rekonstrukce) rozhodl jsem se obchod spíše nedoporučit.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Děkujeme za udělenou recenzi. Omlouváme se za vzniklé komplikace s dodáním zboží, které jsme se snažili řešit všemi způsoby. Bohužel dostupnost hranatého stolu byla až v polovině ledna. Nabídka dodaného stolu s finanční náhradou byla přijata.

  • Nedoporučuje obchod

    • nesouhlasí aktualizace dodání zboží

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení, Vážíme si každé recenze, kterou obdržíme. Vzhledem k zápornému hodnocení musíme reagovat. Při obdržení objednávky byl ihned ověřen stav výroby a zákazník informován o termínu dodání. Vzhledem malému zájmu o výrobek na českém trhu, nebyla vytvořena skladová zásoba požadovaného rozměru zboží. Ihned jsme přišli s možným návrhem řešení - dodání zboží, stejné kvality českého výrobce za zvýhodněnou cenu. Stav objednávky je možné předem ověřovat telefonicky, mailem a nebo na chatu internetového obchodu.