Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • spokojenost
  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 týdny

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Stránky srozumitelné, rychlost neskutečná, komunikace všude, kde měla být. Kompletace dle návodu ok.
    • Prokond Čalouněná válenda ALEXA: dle obrázku není rozpoznatelné, zda se jedná o vínovou či tmavohnědou-máme už 2vínové, teď přišla hnědá. Stačila by doplnit aspoň zkratka barvy. U Gabi Akční pohovka Borys 2 mi chybí záruční list.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi. Zmíněný chybějící záruční list: výrobce Gabi záruční listy nevystavuje. Jako záruční list v dnešní době slouží prodejní doklad - přiložená faktura. Na základě tohoto dokladu je prokazatelné o jaké zboží se jedná a kdy bylo zakoupeno.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    90 %

    schopnost přizpůsobit rozměry výrobku potřebám zákazníka +++

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    prvni zkušenost.myslim dobré

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    100 %

    Velmi rychle a bez problémů mi bylo křeslo doručené. Složené,dobře zabalené a nepoškozené. Děkuji.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 1 měsícem

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Velký výběr, skvělé ceny,rychlost dodávky.
  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    • rychlost
  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • dobré ceny, dobrý výběr

    Zboží jsme dostali a jsme spokojeni. Trochu delší byla dodací lhůta.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    rychlé dodání v nejkratším možném termínu, maximální spokojenost

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    spolehlivost a rychlost

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Po objednávce se nikdo neozval a tak nevíme zda a kdy bude zboží

    Špatná komunikace obchodu nedoporučuji!!!

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi. Objednávka bude dodána v uvedeném termínu, zákazník byl telefonicky informován při zadání do výroby, objednávka potvrzena. Chápeme stoupající nervozitu s blížícími se svátky, ale kdyby nastal problém s termínem dodání tak informujeme telefonicky.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Jedna židle v dodávce byla poškozena, zřejmě přepravou.Komunikace ohledně napravení situace byla vynikající.Jídelní set je kvalitní a velice pěkný.Děkujeme a přejeme spoustu spokojených zákazníků.
  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Velika spokojenost ,zboží bylo rychle a v pořádku doručené, všem doporučuji !!!

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží sice přišlo včas, nebylo sice dopravou poničené, ale při podrobné prohlídce doma jsem zjistila vadu materiálu na šuplíku (boule). Jedná se o věšákovou stěnu, stěna zrcadla má úchyt na pověšení, ale výrobce jaksi zapoměl na druhou část - věšák, protože ten žádné úchyty na pověšení nemá. Rozhodně se nejednalo o věc za pár korun. Jsem zklamaná.

    Reakce obchodu Nábytek Zevyt

    Dobrý den,
    děkujeme za udělenou recenzi. Při prostudování konkrétního případu dodání zboží, neregistrujeme ze strany zákazníka žádnou reklamaci. Standardním postupem je zaslání reklamace na mail nebo telefonicky a dodání náhradního háčku k pověšení (položka za 10Kč) a náhradního "asi čílka šuplíku". Omlouváme se za vzniklé komplikace.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 3 měsíci

    Doporučuje obchod

    70 %

    • možnost modifikace produktu
  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    slušné ceny,velký výběr sortimentu

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Velká dochvilnost v dodávce zboží. Blízko Brna, určitě se vyplati si sem zajet, je tu tak velký sortiment, že mnoho velkých nákupních center s nábytkem mohou závidět. Příjemný personál. Určitě doporučuji navštívit pokud hledáte cokoli do domácnosti.

    Z webu mi nebylo jasné, že mají tak velké množství různých věci přímo na místě v obchodě.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Perfektní komunikace
    • Možnost změnit látku i po odeslání objednávky. Volala jsem až druhý den a nebyl problém.

    Zboží dorazilo v naprostém pořádku a teď před Vánocemi si myslím i v rekordním čase byť bylo na objednávku. Za nás super. My jsme nadšeni.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 4 měsíci

    Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Vše v pořádku.

  • nakoupil v obchodě Nábytek Zevyt před 5 měsíci

    Doporučuje obchod

    100 %

    • Nepřesné čepování dřevěných částí výrobku.