• Zboží bylo označeno skladem, bohužel až po zaplacení mi bylo napsáno že zboží jim pošlou až za 14 dní pak odešlou na mou adresu. Kdybych věděla dopředu že budu čekat skoro měsíc na obuv která je skladem,tak nejspíše neobjednám. Chtěla jsem telefonicky objednávku zrušit, bohužel po prvním zazvonění byl vždy hovor ukončen. Boty jsem potřebovala nutně do práce co nejdříve, teď mi nezbývá než čekat. Omlouvám se ale nemohu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    12.12 jsem objednal a dodnes tj 22.12 nic neprišlo

    Reakce obchodu ZEMAN® Boots

    Zdraví pane Dušku, zásilka Vám byla odeslána dne 12.12.2024, to j e ve stejný den, kdy jste si zboží odeslal - link zde https://tracking.packeta.com/cs_CZ/?id=2483324199
    O všem jste informován průběžně emaily. Chyba není na naší straně. Zjišťujeme stav objednávky u Zásilkovny a proč Vám nebyla doručena na výdejní místo. Mějte se fajn. Libor Zeman

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Obchod
    • Nevím

    Zeman Boots podruhé, a asi také naposledy. První zkušenost s obchodem byla pozitivní, proto jsem se vrátil. Tentokrát to "neklaplo". Objednával jsem v noci z pondělí na úterý (zboží skladem, dodací lhůta 1-3 prac. dny), v úterý mail - potvrzení objednávky, ve středu mail - omluva, zboží vyprodané, ve čtvrtek mail - zásilka na cestě + mail zásilkovna - zeman boots nás informoval..., čekáme na dodání zboží od obchodu. Další týden v úterý, sms - doručíme vám zboží (na adresu, jak jsem si zaplatil), pak telefonát od řidiče - nezlobte se nedorazím, zboží dám na pobočku zásilkovny, vyzvedněte si. Na boty jsem bohužel spěchal, ale měl jsem smůlu, připlatil jsem si za doručení domů, ale pro boty jsem si musel zajet na zásilkovnu, taky smůla... a ani na botách jsem neušetřil, všude jinde cena stejná, našel jsem i o 75,- Kč levněji. Tentokrát bohužel nemám co chválit, snad jen mailovou komunikaci obchodu, ta byla příkladná.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Oo 14 dnech zboží ješťě nemá ani přepravní společnost.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží objednáno 1.8.20. a do dneška-12.8.20.nic nepřišlo,ani zpráva z obchodu.

  • To že zboží není skladem oznámí,až po ukončení objednávky.Postavím se k tomu stejně až dojde na předání a placení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ležel jsem v nemocnici a potřeboval jsem papuče. Telefonicky jsem se dohodl s prodejcem na odeslání na adresu nemocnice a dokonce jsem mu ji i psal do e-mailu. Samozřejmě, že ten debil předal zásilku nějaké zásilkovně a ta mi balíček doručila domů (nevím, kde kde vzali mou adresu???) a tam mě papuče byli platné jak mrtvému zimník, naštěstí balíček převzalá sousedka, tak že se nevrátil. Měsíc a půl jsem musel chodit v nemocnici v zimních botech.

    Reakce obchodu ZEMAN® Boots

    Vážený pane, vyjímečně jsme převzali objednávku od Vás telefonicky, i když jsme e-shop a vše byste si měl vyplnit sám.
    Takže nějaký "debil" dostal adresu od Vás. Ještě jsme s Vámi několikrát hovořili. Nějaká Zásilkovna je spolehlivá služba, která doručuje spolehlivě všechny zásilky. Nemůžeme za Vaše špatné vztahy ze sousedkou, o které jste se vyjadřoval obdobně jako o nás. Kdyby to sousedka nepřevzala, pak by se zásilka vrátila zpět a mohl jste obdržet zásilku novou. Dle Vašeho hodnocení jsou kolem Vás pouze samí debilové, to pak máte těžké. Jste hulvát, nakupujte si prosím příště jinde, my debilové takové extra zákazníky, jako jste vy nezvládáme. Za dobrotu na žebrotu. Přeji vše dobré.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zaplatil jsem ihned přes účet a dodnes-10 dní od zaplacení zboží nepřišlo a ani se nikdo neozval!!!

    Reakce obchodu ZEMAN® Boots

    Zdravím Vás,
    objednávku jste zadával v době dovolené, byl jste na to upozorněn na stránkách bannerem (dovolená od 21-28.7., objednávky budou vyřízeny po návratu). Také tak činíme, dnes jsme dohledali platbu. Platba nebyla spárována, odesílal jste z účtu manželky a číslo objednávky taktéž nebylo v poznámce uvedeno.
    To jen na vysvětlenou.
    Brýle budou odeslány do pátku tohoto týdne, naskladňujeme je od dodavatele.
    Přeji pohodový den.
    Libor Zeman

    P.S. pokud se Vám cokoliv nelíbí, uvítali bychom komunikaci napřímo :)

    • zajímavá nabídka
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Obchod poslal objednávku na jinou adresu,vůbec o tom nevěděl, pak slíbil zaslání nového zboží do druhého dne a zboží nikde.

    Reakce obchodu ZEMAN® Boots

    Zdravíme, máte pravdu, před koncem roku jsme svěřili dostribuci a skladování externí společnosti a bohužel, vyskytli se problémy, zejména spojeny s Vánočními svátky. Na nápravě se pracuje a budeme Vám kompenzovat případné škody či újmy spojené s pozdním dodáním. Vše dobré přeji a pohodový rok 2018. Libor Zeman

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zajímavý sortiment

    Zboží jsem obědnal jak píšete před 10ti dny, ještě nedorazilo, a ani žádné vyjádření jestli a kdy dorazí.Jednalo je o pracovní boty velikosti 45, jež nebyly uvedeny jako skladem, tak se asi ještě šijou?

    Reakce obchodu ZEMAN® Boots

    Vaše objednávka 100241 ze dne 25.10.2012, faktura vystavena a zboží odesláno 8.11.2012 na dobírku, nemůžeme za to, že si nejste schopen zboží vyzvednout.

    Připojuji Váš email:

    Dobrý večer paní Zemanová, děkuji za briskní informace ohledně stavu mé objednávky. Avšak v úterý 6.11. odjíždím na cca 16dní na zahraniční cesty, tak že hrozí že vámi dobírkou zaslané zboží bude vráceno, neb jej nikdo nevyzvedne. Je-li to možné, pošlete mi ty botky raději na náhradní adresu, NEBO až 19.11. !!

    Takže nerozumím Vašemu komentáři, máte to nějaké popletené.