Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Podvodníci

    Slibují zboží skladem, nechají si ho zaplatit, poté vám řeknou, že za vaši cenu už ho vyprodali a že vám ho mohou dodat za "doporučenou" cenu. Když se vám to nelíbí, hovor polož. Rozhodně nedoporučuji nikomu takovou zkušenost.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den, pane Koláři,
    tímto se Vám ještě jednou omlouváme. I nás velice mrzí, že jsme Vaši objednávku neměli možnost vyřídit. Bohužel, zboží se vždy jednou doprodá a to byl i případ Vaši objednávky. (Samotnému se mi to stalo nedávno v Lídlu u zboží, které měli v akčním letáku...prostě ho doprodali. A to jsou mnohem větší. Holt, to se tak stane). Domnívám se, že naše reakce v dané situaci byla korektní: bez prodlevy jsem Vám zatelefonoval s vysvětlením a zajistil okamžité vrácení Vaši úhrady kartou zpět na Váš účet. Mrzí nás, že po této nezaviněné situaci nás máte za podvodníky :(.

    S pozdravem,

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dobre baleni zasilky
    • je to pestirna - jak u psu. objednaval jsem 4 druhy kytek vzdy po 2ks; takovy jedna sada celkem OK, druha=chcipacci, u jednoho druhu jsem musel vzit lupu jestli jsou tam fakt dve kytky
    • pouzivaji jen Ceskou Postu - neprekvapili=prijeli bez oznameni predem, neberou karty, dorucovatelka byla mimoradne protivna

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,
    Vaše zkušenost nás velice mrzí. Na "pěstírny psů" máme stejný názor... . Naší snahou je, aby kondice odesílaných rostlin byla 100%. Neboť zde chceme existovat další roky, jako doposavad. A pokud by to byly chcípáčci, dopadli bychom časem také tak :(.
    Budeme rádi, dáte-li nám 2. šanci (tak jako jsme Vám to nabídli ihned po zveřejnění recenze do emailu ;).

    Děkujeme.

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekvalitní dodávka bez návodu na pěstování, nekvalitní produkt!!!

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den, pane Kamile,

    je nám líto, že jste v našem obchodě udělal špatnou zkušenost... .

    Avšak domníváme se, že z naší strany jsme učinili maximum (?). Objednávku jste vystavil mezi svátky, expedována byla hned v prvním dni nového roku….reklamaci jste nám zaslal 5.1. a naše odpověď a logické vysvětlení jste mohl číst již 6.1... . (Vámi objednaná masožravá rostlina má v zimě vegetační klid stejně jako např. ovocné stromy, ale na jaře zas bude v plné kondici a opět krásná).
    Jsou obchody, kde se nic takového neřeší a zákazníka pak nechávají čekat bez dalších zpráv.

    Nakonec mé zprávy byla i nabídka, abyste mě kdykoli kontaktoval, budete-li mít jakýkoli dotaz… .

    Proto nás Vaše negativní hodnocení na Heurece velice mrzí.

    Děkujeme za pochopení.

    Zelené údolí.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychle dodani to je tak vše
    • 1*Drosera capensis v uni hobby je v kvetinači 6ks za 85kč zlodeji

    už nikdy vyce Cephalotus follicularis prej 2 roky stary tojo za 500kč ve vežkach to same ale nesrovnatelny vzrustem

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    ono totiž rostlinky "z Holandska" pěstované pro jednu sezonu jsou sice větší a krásnější, ale životnost mají danou tak, abyste si za rok koupil novou. Rostliny koupené u nás Vám při správné péči budou dělat radost mnohem déle a pěknými budou také.

    Tak třeba opět časem u nás :)

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neférové jednání

    Zboží jsem objednal a zaplatil. Obchod napsal, že zboží dodá s měsíčním zpožděním a že cena bude vyšší. Takto se poctivý obchodník nechová.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    poctivě jsme se Vás dotázali, zda-li máte i nadále zájem o zboží ... . Neměl jste a proto byla objednávka zrušena a úhrada neprodleně převedena zpět na Váš účet. Tyto kroky jsme společně předem vykomunikovali.

    Tak snad tedy příště nám dáte ještě jednu možnost...

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • katastofální přístup obchodu

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    je nám líto, ale jak jsme Vás informovali, když zboží není na skladech v české republice, nemáme Vám jej opravdu kde vzít.

    Tak snad tedy příště...

    Zelené údolí.cz

    • Zboží jsem objednal v květnu konec července a zboží není bude snad v srpnu a ještě dražší než jsem ho objednal,

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    je nám líto, ale jak jsme Vás informovali, když zboží není na skladech v české republice, nemáme Vám jej jak dodat. Vinou opožděných dodávek ze zámoří je bohužel vše pozdrženo. Avšak o termínech jsme Vás průběžně informovali.... .

    Tak snad tedy příště...

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Neustále se prodlužující dodací doba, nepoužitelné.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    je nám líto, ale jak jsme Vás informovali, když zboží není na skladech v české republice, nemáme Vám jej opravdu kde vzít.

    Tak snad tedy příště...

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodací doba 2 měsíce je katastrofa, zboží se dalo sehnat i jinde a za podstatně menší cenu.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    je nám to líto, ale tuto dobu dodání jsme v okamžiku Vašeho objednání tohoto zboží na našem webu přece psali? Také jsme se Vás na to v zápětí i zeptali, zda-li jste si ji všiml (ne...), ale že v pohodě můžete počkat. Vašemu roztrpčení rozumíme, ale je-li situace nyní jaká je, sami s tím bohužel nic až tak neuděláme. Přesto jsme se snažili Vás pravidelně informovat... .

    Je nám to líto.

    Děkuji a snad tedy příště.

    Zelené údolí.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nevím, proč mám vyplňovat dotazník, když jsem zboží objednala před týdnem a prozatím nedorazilo. Nemohu popisovat spokojenost s obchodem ani se zbožím, které ještě nemám.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    u Vámi objednaného zboží jsme uváděli datum pozdějšího dodání, i přesto jej lze tedy objednat. Vždy se také ihned i zákazníka emailem dotazujeme, zda-li si datumu všimnul a čekáme na jeho potvrzení (stejný postup i u Vás :).
    Bohužel to, že Vám je zaslán dotazník spokojenosti s takovým to předstihem nijak neovlivníme neb jej odesílá robot Heureky. Vy však nic vyplňovat nemusíte.... .
    Mrzí nás, Vaše "nedoporučení" i přesto, že jsme ve věci vyřízení Vaši objednávky udělali prozatím naprosté maximum :(

    I nadále se budeme snažit, aby objednané zboží Vám bylo doručeno v avizovaném termínu.

    Vaše Zelené údolí.cz

  • Dne 22.5. jsem si zboží objednal a do dneška (30.5.) nemám zboží doma a ani se nikdo neozval!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stav objednávky VYŘIZUJE SE už trvá přes týden!!!!!

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    u Vámi objednaného zboží jsme uváděli datum pozdějšího dodání, i přesto jej lze tedy objednat. Vždy se také ihned i zákazníka emailem dotazujeme, zda-li si datumu všimnul a čekáme na jeho potvrzení (stejný postup i u Vás :).

    Mrzí nás, Vaše "nedoporučení" i přesto, že jsme ve věci vyřízení Vaši objednávky udělali prozatím naprosté maximum :(

    I nadále se budeme snažit, aby objednané zboží Vám bylo doručeno v avizovaném termínu.

    Vaše Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádná
    • neobdržel jsem ani potvrzení o přijetí objednávky včetně termínu dodání

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost, ale potvrzující email s objednávkou Vám musel přijít 16.5. v 7:55 (a to i když byla neděle :).
    Možná zapadl do Hromadné pošty, ale to my bohužel ovlivnit neumíme.
    Při objednání stroje Vám svítilo u jeho dostupnosti datum naskladnění 25.5.2021, možná jste si jen nevšimnul. Stroj tudíž obdržíte už do 3 dnů... .

    Mrzí nás to.

    Snad tedy příště to bude lepší :)

    Zelené údolí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Velmi dlouhá doba doručení

    Zde bych už nic neobjednal, ani po 10 dnech po zaplacení zboží neodeslali, přitom píší, že vyřídí do 24 hodin po zaplacení.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den, pane Miroslave,

    musíme Vás poopravit. Pokud si zvolíte úhradu za zboží formou bankovního převodu, uvádíme, že do 24 hodin od přijetí platby zahájíme její vyřizování. To znamená, že od toho okamžiku začíná plynout čas dostupnosti / do odeslání.
    Vaše zboží odjíždělo v pátek k Vám a jelikož se přes víkend nedoručuje, je nám líto, ale pravděpodobně jej dostanete zítra.
    (zároveň na našem webu v Aktualitách upozorňujeme, že se doba dodání vzhledem ke stávající situaci bohužel může prodloužit).

    Mrzí nás, že u nás již nakupovat nechcete, ale věříme, že čas vše zahojí :)

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlé dodání a dobrá nabídka
    • Bohužel žádné ze semínek nevyklíčilo. Možná to bylo mými špatnými podmínkami, ale semínka od jiných prodejců mi vzešla a ve dvou případech se jednalo i o stejný druh.

    Rostliny mají prý krásné a komunikace i dodání je skvělé, ale semena tam už nakupovat nehodlám. Nevzešli ani po louhování v GA3.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    výsevy masožravek jsou vždy tak trochu loterie. Semínka od nás jsou samozřejmě vždy čerstvé, ale klíčení může zmařit řada faktorů, jako je nesprávný substrát, nedostatečná vlhkost a při klíčení i larvy smutnic. Semenáčky jsou velmi drobné a titěrné, proto jsou citlivější.
    Každopádně pokud byste se s námi poradil a řešil to ideálně přímo s námi, stačí i emailem, zaslali bychom Vám případně semínka nová :)

    Děkujeme za pochopení.
    Zelené údolí.

  • Přestože zboží bylo uvedeno jako skladem, nebylo dosud dodáno.
    Přijali jsme nabídku dodávky o měsíc později a doufáme, že dodávka v tomto termínu bude splněna.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    je nám to líto, že si nezasloužíme Vaše doporučení... a to i přesto, že jsme Vás IHNED po obdržení objednávky o všem informovali a na všem jsme se SPOLEČNĚ domluvili :-O ?
    Víte, 90% konkurenčních obchodů by Vám odeslalo zboží bez kontroly a až doma byste přišli sami na to, že je poškozené... . A tomu jsme my jeho předexpediční (nepovinnou) kontrolou předešli a o tom Vás záhy informovali.
    To, že se shodou okolností jednalo o poslední výrobek, který byl na skladu u nás, ale i na centrálním skladu AL-KO pro ČR, je bohužel naprosto neovlinitelné... .
    Ale ihned jsme ověřili nový termín, ten Vám oznámili, nechali jsme Vám volbu i odstoupení, ale Vy jste souhlasili, že počkáte.

    Proto u nás nerozumím(e) Vašemu hodnocení ...

    Mrzí nás to, že v této době, poskytneme nadstandardní servis a přijde taková to reakce :(

    Zelené údolí.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 6.1.21 zboží objednáno a ihned zaplaceno kartou, 22.1.21 dosud nedodáno a prodejce nereaguje.

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den, mrzí nás, že jste nám byl nucen napsat takto negativní hodnocení – avšak oprávněné. Důvodem prozatimního nedodání objednaného stroje je jeho nedostupnost :(. Uvedené datum dostupnosti, které bylo u zboží v okamžiku objednání (15.1.), přebíráme přímo z centrálního skladu Scheppach pro ČR a je +/- 5 prac. dní orientační. Proto jsme Vám nepsali. V současné korona době, kdy jsou dodávky zásob opožděné a neúplné se totéž stalo i s Vaší pilou. Nyní jsme již spolu ve spojení a tak věřím, že vše dobře dopadne :).

    Děkuji za pochopení a ještě jednou se Vám tímto omlouváme.

    Vaše Zelené údolí.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Můžete si přidat do košíku vše co k pěstování potřebujete
    • Nízká kvalita rostlin
    • Za nějaké tři stovky mi přišli dva chcípáci masožravek, jedna Sice pomačkaná , ale relativně v pohodě a druhá totálně k.o. .. druhý den jsem svůj žal musela zalepit masožravkou z Kauflandu mnohem vitálnějšího vzhledu, mnohem rozrostlejší a co víc ? Za 70,- v květináči
    • Přijde vám kytka s obalenými kořeny v papíru nebo co to bylo

    Pokud chcete kvalitní kytku al si radši zajďte na nějakou výstavu , popřípadě seženete hezké i kdekoli jinde než na tomto e-shopu. Možná to byla jen smůla , ale už fakt nemám chuť tady nakupovat . Jedna chcípla a druhé černají mucholapky, ale vypadá to, že ji ještě zachráním. Každopádně neodpovídají ceně !!!

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    za kvalitou si v tomto letním období stojíme na 100%, kytky zasíláme perfektní a tomu nasvědčuje i mizivý počet reklamací (zřídka kdy se něco opomene přibalit), ale s kvalitou rostlin problémy nejsou. To, že zákazník nevyužije standardní reklamaci a napíše jen sem na Heureku, považujeme za ne úplně solidní jednání. Pokud by totiž zákazník stav reklamoval, bez ohledu na fotografie, zasíláme rostliny nové.

    Zelené údolí.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlé jednání
    • zásilka byla neúplná, rostliny plesnivé, nevhodně zabalené, tuto formu objednání po internetu s doručením externím subjektem bych už nevolila, raději přímý nákup v zahradnictví

    Reakce obchodu Zelené údolí

    Dobrý den,

    věřím, že již jsme vše vysvětlili. Rostliny s černými listy nejsou plesnivé! To bychom si v žádném případě nedovolili odeslat. Rostliny pěstujeme v otevřeném fóliovníku s volným přístupem hmyzu ke kytkám, proto jsou mnohé pasti plné hmyzu. Zčernání pasti neznamená tudíž onemocnění, ale „ukončení“ životnosti pasti po 2-3. lapení kořisti!
    Tyto černé listy nikdy před odesláním neodstraňujeme, aby budoucí pěstitel věděl, že rostlina žije a v pořádku „funguje“ :).

    Zabalena byla naprosto dostatečně: v naší kartonové krabičce, kdy jednotlivé rostliny jsou bubl. fólii a vlhké buničině.

    Věřím, že pokud nám dáte ještě šanci, dojem u Vás si určitě zlepšíme :)

    Zelené údolí.cz.