Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Zdravý život

    Dobrý den, vaši objednávku jsem prověřila a zboží vám nebylo odesláno, neboť jste u objednávky zvolil platbu převodem a objednávka do dnešního dne nebyla uhrazena. Podklady k platbě převodem vám byly zaslány do vašeho e-mailu. Posíláme vám je pro jistotu znovu. Prozkoumejte si vaši e-mailovou schránku včetně spamu prosím.
    Děkuji a věřím, že svůj negativní postoj přehodnotíte.
    Přeji vám krásný den, Karmen

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

    • Už 5 den mám zásilku na expedičním depu,tak že jsem velmi zvědavá, zda zasíllka vůbec dorazí .Jsem hodně naštvaná ,to si mi ještě nikdy nestalo(objednávka přes zasilkovnu do z-boxu)

    Reakce obchodu Zdravý život

    Dobrý den,

    mrzí nás, že jste měl/měla potíže z dodáním zboží, chyba však nastala na straně Zásilkovny, což můžeme těžko ovlivnit. Rádi se o to nicméně pokusíme a Zásilkovnu zkontaktujeme, zákazník nám v tomto případě ale musí dát vědět, že má s doručením problémy, jinak se o tom nedozvíme. Pokud k Vám stále balík nedorazil, kontaktujte prosím náš e-shop na [email protected] nebo tel. 734 392 221.

    Děkuji a hezký den, Markéta, SEMIX

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    V dodávce bylo z části jiné zboží než bylo na objednávce. Cena dodaného zboží byla nižší, ale částka byla účtována podle objednávky. Bylo tedy zaplaceno víc než odpovídala hodnota zaslaného zboží.

    Reakce obchodu Zdravý život

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše špatná zkušenost. Pravděpodobně došlo k nějakému nedorozumění. Poprosím vás - ozvěte se nám na adresu [email protected] a situaci napravíme! Děkuji.
    Petra Šustková, SEMIX

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    kaše mě nadýmají...všecky druhy

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Špatná komunikace s obchodem
    • Dlouhé dodací lhůty

    Špatná komunikace s obchodem a dlouhé dodací lhůty

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Výdej do 14.00 odradí i ty nejotrleší.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • dlouhá dodací lhuta u zboží, které bylo skladem
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace s obchodem
    • pozdní dodací lhůty

    nabítka zboží je průměrná
    komunikace s obchodem je špatná
    nabízí výhody, které nikde nevidíš
    hledám lepší obchod

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Sortiment
    • Na webu říkají že zboží odešlou do 3 dní ale odeslali za 7.

    Objednal jsem si zboží s dostupnosti skladem.
    Cituji text z webových stránek.
    "Při odeslání objednávky v pracovní den do 11.00 hodin doručujeme zboží do 3 pracovních dnů (týká se dobírek, uloženek a plateb on-line). U plateb bankovním převodem je pro dopravu rozhodující okamžik připsání úhrady na náš účet (do 3 pracovních dnů od připsání platby)."
    Zboží jsem odjednal a ihned zaplatil kartou 15.1.
    V mailu mi najednou přišla informace, že zboží odešlou do 7 pracovních dní.
    Přesně za 7 dní byla zásilka odeslána.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Chuťově výborné produkty
    • Po objednání zboží nedorazilo, nikdo Vás nekontaktuje ....

    Výrobce prodává chuťově výborné výrobky.
    Jeho obchod na internetu ovšem nefunguje, po objednání zboží ani po deseti dnech nedorazilo, nikdo Vás nekontaktuje...
    Musím jim volat sám ....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží objednáno před 10ti dny a ještě nedorazilo..
    • Ani zpráva ani telefonát..

    Zboží objednáno před 10ti dny a ještě nedorazilo..
    Ani zpráva ani telefonát..

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • - má přehledné stránky
    • - výborné výrobky
    • ale tím to bohužel končí!
    • -obchod nekomunikuje, tak se nedovíte, že přijali platbu, kdy budou expedovat zboží
    • - a přepravní služba DPD, za kterou jsem zaplatila 59 kč je kapitola sama o sobě, arogance, neochota a není možné si přehodit doručení do odpoledních hodin

    Velké zklamání, objednávám z internetu často, ale tohle se mi ještě nestalo.
    DPD - absolutní arogance, nedoručeno, žádnou zprávu tu nezanechali a pracující člověk kterému večer napíšou, že přijedou druhý den, druhý den v 10,00 oznámí že mezi 13,30 a 14,30! Pokud zavoláte a poprosíte, že budete až po třetí hodině, nezájem, nemůže mi zaručit!!! Nikam se nelze dovolat. Bohužel obchod neumožňuje jiný typ dopravy, zlatá pošta a PPL.
    Tak obchod má peníze, DPD má peníze a 14 dnech balíček nemám!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka zaplacena předem, zboží nedorazilo (12 dní). Kontaktní e-maily uvedené na webu se vrací jako nedoručitelné a telefon nikdo nezvedá.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží.
    • Komunikace.

    Nakupovala jsem zde dvakrát, z toho ani jednou na mé dotazy nikdo neodpověděl. Nepřišlo mi potvrzení o objednávce, až po osmi dnech zpráva, že je k vyzvednutí. A i to po emailu, na který jsem nedostala odpověď. Telefon nikdo nebral. Zboží perfektní, ale jen pro otrlé nakupující.

    • Jsem nevidomý a nakup nedorazil. A vy mate potrebu vedet jak hodnotim vas nakup?
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednala jsem si zboží v obchodě,který se prezentuje tím,že ve svých výrobcích nepoužívá PALMOVÝ TUK,bohužel to není pravda-kilové balení müsli pohankové s amarantem,palmový tuk obsahuje.Nejsem striktním odpůrcem palmového tuku,ale pokud se některá firma chlubí tím,že ve svých výrobcích palmový tuk nepoužívá měla by to být pravda,takto to vypadá jako výsměch zákazníkovi.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Levný sortiment
    • Doprava
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Velký výběr zbozi
    • Nedošlo mne veškeré objednané zboží, bylo zaplaceno předem, na moji žádost o řešení situace nikdo nereagoval!

    Asi neplatit předem.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Výborná alternativa zdravého stravování, bezlepkové suroviny pro výrobu vlastního musli.
    • Nulová komunikace ze strany obchodu, nepřišlo potvrzení objednávky ani po opakovaných dotazech, zda je vše v pořádku, navíc odesílatel špatně vytiskl štítek pro dopravce (špatné jméno!!!) - vydání bylo podmíněno prokázáním totožnosti.

    Obchod a produkty výborný, komunikace a fungování nechápu. Nikdo nezareagoval ani se neomluvil po mé připomínce ke špatnému jménu na štítku.