Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychle, dobre zabalene, do obchodu se da (v pripade potizi) dovolat.
    • Dorazilo mi jine zbozi, nez ktere jsem si objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • doručení proběhlo v pořádku
    • obchod komunikuje relativně rychle
    • batoh se za 2 měsíce rozbil, konkrétně se utrhly gumy na jezdci zipu
    • zároveň batoh nevyhovuje, protože nemá horní ucho
    • žádost o výměnu za voucher na jiný batoh byla ignorována

    Na daném e-shopu již nebudu nakupovat, protože nechci řešit reklamaci 2 měsíce po zakoupení batohu a zároveň mi ještě e-shop nevyjde vstříc. Raději budu kupovat kvalitnější batohy jinde. Jsem z jednání e-shopu zklamán.

    Reakce obchodu zdravybatoh.cz

    Vážený pane Bílku, řešení reklamace jsme vám slušně nabídli. Batoh jste si mohli do 30 dní zdarma vyzkoušet i vrátit. Této možnosti jste nevyužil, kdy po 3 měsících nám napíšete, že vám batoh nevyhovuje, že ho chcete vrátit, že nemá ucho na držení apod. Batoh jste 3 měsíce používal a poslal srolovaný v ruličce ve fólii. Píšete, že budete šířit negativní reklamu, kterou často používáte na internetu i u jiných osob a také firem! Batohy nabízíme již 7 let a chováme se ke svým zákazníkům korektně a slušně, nenecháme se ale zastrašovat a vydírat. Pokud se nadále budete chovat tímto způsobem, předáme tuto záležitost našemu právnímu oddělení. Jiří Strýček ONKEL family

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Komunikace s obchodem je hrozna, na strankach neni informace kam se ma posilat zbozi v pripade vraceni, telefon nikdo nezveda, online jsem musela vyplnit formular, ze chci zbozi vratit, dostala jsem zpravu, ze mne budou kontaktovat a try dny nic. Obchod ceka na to az uplyne 14 denni lhuta a pak uz zbozi nebudete moci vratit! Na to, ze prodavaji skoro luxusni detske batohy, neuveritelne.

    Nedoporucuji! S takovym pristupem tento obchod nema co delat na Ceskem trhu.

    Reakce obchodu zdravybatoh.cz

    Dobrý den,

    Velmi nás mrzí, že Vaše celková nespokojenost je z důvodu, že jste si objednala zboží před akcí a my jsme Vám nemohli poskytnout dodatečnou slevu a proto, jste se rozhodla zboží vrátit.

    Vaše recenze se nezakládá na pravdě:
    - bohužel jste nám volala mimo pracovní dobu
    - na veškerou komunikaci jsme Vám odpověděli
    - na vrácení zboží máme 30 dnů a nečekáme až zákazníkům tato doba uplyne, aby zboží nemohli vrátit (adresu pro vrácení zboží a pracovní dobu máme napsanou na každé faktuře a naších stránkách).

    Mějte se krásně Tým ZDRAVÉHO BATOHU

  • Přišla mi úplně jiná barva batohu než jsem chtěla a objednala.

    Reakce obchodu zdravybatoh.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že došlo k pochybení z naší strany. :( Nabízeli jsme Vám výměnu batohu zdarma na naše náklady, ale nakonec jste si špatně zaslaný batoh nechala.

    S přáním hezkého dne, Kristýna, ZB :)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nulová komunikace

    Obchod neodpovídá na jakékoliv emaily s žádostí o vrácení zboží.

    Reakce obchodu zdravybatoh.cz

    Dobrý den, žádné nezodpovězené maily tady neevidujeme. Je možné, že problém nastal jinde. Zkuste nám zavolat na telefon a prověříme co se stalo. Děkujeme ZB