Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vse ok, spokojenost

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zboží nepřišlo a nikdo nereaguje na mail i telefon ( platba předem).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po tydnu od zaplaceni a objendnani zjistili, ze nemaji zbozi na sklade. A jeste jsem se musela ptat ja prvni.
  • Doporučuje obchod

    80 %

    • Nedávají vědět o připravenosti objednávky k vyzvednutí. Jen pošlou info, že byla expedována.
    • žádná komunikace
    • tovar nedorazil

    Týden pryč, zprává žádná, jenom potvrzení o objednávce.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žadná výhoda
    • Dlouhá lhůta a zboží i přes telefonicke urgence v nedohlednu. Ze Španělska přijde zboží do 4 pracovních dnů, z Olomouce nestačí ani 7 pracovních dnů. Žádná komunikace, mimo potvrzení objednávky a zprávy, že platba dorazila na účet, ač peníze měli na účtu již v den objednávky.

    V tomto obchodě bych znovu zboží neobědnával

  • 10 %

    • neposlali zboží, které mělo být naskladněno, peníze vrátili po varování!

    Pokud jste si u nich nedejbože objednali a předem zaplatili něco, co má být skladem, a několik dnů se pořád nic neděje: Neváhejte a napište jim brzo ráno mail jako odpověď na jejich mail s přijetím objednávky, ve kterém uvedete, že zboží evidentně nemají a jestli nepošlou zpátky peníze na daný účet, tak si tam pro ně za nimi dojdete!! U mě to zabralo hned, vrátili mi peníze a stornovali objednávku. Šlo však pouze o malou částku. Kdyby se max. 2 dny po objednávce iniciativně omluvili, že zboží ještě nemají a zeptali se, jestli chci počkat nebo jestli to mají stornovat, tak bych s nimi jednal slušně. Ale dělali mrtvýho brouka. Takže jsem rovnou udělal bububu a kupodivu to zabralo.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Už několik let vždy vše na 100%

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé dodání
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednal jsem zbozi skladem a zaplatil kartou, abych ho mel rychle. Utekl tyden a nemam ani zbozi, ani jakoukoliv informaci o stavu. Psal jsem 2 emaly, bez odpovedi. Telefon neberou. Zatim to vypada na podvod.

  • Doporučuje obchod

    50 %

    Obchod při variantě vyzvednutí na prodejně neposílá oznámení o tom, že zboží je připraveno k odběru. A telefon nezvedají.
    Jako výdejní místo mají na webu stále starou adresu (Zámečnickou ulici).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    není co hodnotit, zboží zatím nedorazilo a ani žádná zpráva

  • 10 %

    • Zboží mi sice nejprve poslali, ale zásilka jim byla vrácena přepravcem, kvůli překročeným rozměrům. Je to už skoro 14 dní a nikdo se mnou nekomunikuje. Nikdo neodepisuje na žádné zprávy, nikdo nezvedá telefon. Nemám zboží aní peníze. Podávám stížnost na ČOI!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Store never sent me my order. They don’t reply to emails. Bad service.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes to, že zboží bylo skladem, stále není doručené

  • 10 %

    • dříve to byl dobrý obchod, sám jsem z něho objednával rád...
    • podvodné jednání, nebo alespoň způsob komunikace který tomu nasvědčuje
    • nezaplacené vrácené zboží
    • špatná komunikace

    TENTO OBCHOD NEDOPORUČUJI !!!

    Tento obchod nedoporučuji ! Chvíli jsme provozovali vlastní pobočku v Říčanech na adrese Masarykovo náměstí 34/5. Zrekonstruovali jsme krásnou prodejnu a po domluvě s FITNESS DISTRIBUCE s.r.o., konkrétně panem Michalem Navrátilem, jednatelem této společnosti (Zdraviafitness) jsme od nich nakupovali zboží s určitou srážkou kterou si nechávali a prodávali zákazníkům. Vše ze začátku vypadalo dobře, byli jsme domluveni na určitém propojení a sjednocení prodejen i našich společností. Bohužel po čase jsme zaznamenali jisté negativní zkušenosti ze stran zákazníků kteří kontaktovali i naši prodejnu, nebo sociální sítě, že jim "druhá" pobočka v Olomouci nebere telefony, nebo že jim nevrátili peníze za zboží... Sám jsem takových případů řešil více a snažil se lidem pomoci. V tuto dobu jsem žil v domnění, že tento problém je pouze proto, že pobočka v Olomouci je přetížená. Nicméně aktuálně mohu říci, že tento způsob asi není jediný. My jsme zjistili zhruba po roce, že kupní síla na sportovní výživu v Říčanech je minimální a přestalo nás bavit dotovat každý měsíc tuto provozovnu. Ohledně pana Michala Navrátila to bylo spousty slibů a výmluv proč se naše společnosti nemůžou ještě spojit, a že máme čekat čekat a čekat... To nás také přestalo bavit.

    Rozhodli jsme se tedy, že ukončíme tuto provozovnu v Říčanech a půjdeme si my i Fitness Distribuce svojí cestou. Ovšem protože nám zbylo hodně zboží na prodejně které bylo neprodané, domluvili jsme se s panem Michalem Navrátilem na vrácení. Původní domluva byla taková, že jsme požadovali nazpět vrácení kupní ceny, nicméně ne hned, ale až se zboží prodá, nebo alespoň značná část. Spolu s tímto zboží jsme na prodejnu do Olomouce poslali i Merch TAJV který jsme sami vytvořili pro sportovce Jana Váňu, jeho sportovní působení a sportovní akce které pořádá pro základní školy a města/kraje. Na všem jsme byli domluvený s panem Michalem Navrátilem, zboží se mělo nafotit a přidat na eshop zdraviafitness.cz
    Peníze z nákupu jsme požadovali až po prodeji. Do této chvíle nás nikoho nenapadlo, že by mohlo jít o podvodné jednání ze strany zdraviafitness.....
    Poté nastalo období které bylo "mrtvé", my jsme nechali po odeslání všech krabic a zboží asi za 100.000 - 150.000 Kč pár měsíců klidu, aby měli čas prodat zboží v Olomouci a mysleli jsme si, že se třeba sami ozvou. Nicméně to se nestalo, poté začalo období špatné komunikace a možná až nekomunikace vůbec. Po několika měsících jsme jim napsali, že požadujeme zaplatit 70 % z původní nákupní ceny za zboží. To znamená 30 % pro ně + celková marže na zboží kterou mají oni i jiné společnosti. Podle nás tento výrok byl férový. Pan Michal Navrátil téměř nekomunikoval ,nebral telefony, telefony nebere do teď. Nicméně poté odepsal, že jediná možnost je zaplatit nám 50 % z původní nákupní ceny. Na tom jsme podle prvotní domluvy samozřejmě nebyli vůbec domluveni.. Ohraňoval se tím, že některým věcem končila expirace. Na jeho odpověď jsme mu psali email kde jsme mu vypsali všechny poslané položky a u položek kde byla menší expiraci jsme cenu žádnou nepožadovali. Pouze u ostatního jsme požadovali zaplatit 70 % z nákupní ceny. Do teď se nikdo z obchodu neozval, zboží nám nebylo vráceno ani zaplaceno. Komunikace 0. Je to už téměř 6 měsíců od odeslání první krabice se zbožím. Dokonce jsme panu Michalovi Navrátilovi nabízeli možnost řešit zboží účetně položku po položce. Jeho z posledních odpovědí byla, že to nemá čas řešit...

    Proto na tuto společnost konkrétně Michala Navrátila připravujeme s právníky žalobu. Pokud má někdo podobné zkušenosti, nebo někomu tento obchod dluží nějaké peníze můžete se k nám připojit. Vše co tu píšeme máme podložené a jedná se o fakta.

    Kdyby pan Navrátil chtěl napadnout reklamu pana Jana Váni, ve smyslu, že pan Váňa mu za reklamu nic nezaplatil tak to je pravda. Nicméně od začátku této spolupráce byla taková domluva a pokud to upřesníme tak pan Jan Váňa má několikanásobně větší popularitu a dosah po ČR než má společnost zdraviafitness, to si lehce sám může kdokoli ověřit. Stačí se podívat na sociální sítě a zadat TAJV, nebo Honza Váňa.
    Platit by mu teoreticky mělo zdraviafitness pokud by přišla na toto téma řeč.

    Zde píši kontakt na mou osobu:

    Lee Tláskal
    +420 773 083 092

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Rychlé dodání - byl to dárek - dcera naprosto se zbožím spokojená!!!

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Mám ho pár zastávek tramvají. Jsou ochotní.

    Tentokrát byla zásilka nachystaná celkem rychle.