Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží zaplaceno před týdnem a zatím nedorazilo.

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    výrobek ani po prvním vyprání jak doporučuje výrobce nemá uvedené a požadované rozměry, je větší
    na skutečnost, že výrobek má větší rozměry by měl být zákazník upozorněn při vytváření objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé doručení
    • Přišlo vše co mělo
    • Kvalitní materiál prostěradla
    • Nekvalitní materiál povlečení
    • V povlacich neprostrizene dirky
    • Napsali mě na balík špatně adresu
    • U jednoho chrániče matrace se hned utrhla guma, melo by byt příšito aspoň dvojitým stehem
    • Barva povlečení neodpovídá ani tomu co je vyfoceno na obalu toho povlečení
    • Po vyprání na 60C se povlečení nesmrsklo, jak bylo avizivano, přecniva nám tedy o 10 cm
    • Nelze zapsat IČO při objednání

    Velké zklamání. Udělala jsem velkou objednávku a myslela jsem že se jedná o českou kvalitní firmu. Dříve jsem porizovala čínské nekvalitní ale spokojenost větší. Jediné snad, že povlečení, chrániče a prostěradla déle vydrží, budu doufat. I když jedna guma už je utrzena, musela jsem si ji příšit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    NBemáte označené zboží,že je to na jednu postel,Potom píšete,že máme
    povlečení vyprat na 60 stupnů,což jsem udělala,ale nesrazilo se.Je stále veliké není jak jste psali že se srazí na danou velikost.

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Dobrý den, vážená paní Pytelová,

    velmi nás mrzí Váš negativní dojem ze zakoupeného zboží, který se dozvídáme až zde, z recenze.
    Rádi bychom Vás ale ujistili, že u každého produktu v popisu je vypsaný obsah balení, kde je napsaná informace, že se jedná o 1 ks 70x90 + 1ks 140x200 cm.
    Co se týče velikosti povlečení, jako jeden z mála výrobců dodržujeme správný střih a šijeme vždy povlečení o trochu větší, jelikož po vyprání se každá 100% bavlna trochu srazí a my s tím vždy počítáme. Jsme na trhu již téměř 30 let a nemáme žádné negativní podněty ohledně špatně ušité velikosti povlečení.

    Pokud se Vám stalo, že povlečení je stále velké a nemá tedy deklarovaný rozměr 70x90 + 140x200 (+/- norma 2%), rádi Vám objednáme přepravní službu, která nám povlečení přiveze zpět a dáme vše velmi rychle do pořádku i přesto, že je povlečení vyprané. I nepříjemnosti vždy řešíme obratem, stačí nás kontaktovat na 382 212 741 nebo na [email protected].

    Přejeme Vám pohodové podzimní dny a jsme s pozdravem za celý náš tým Zdeněk Staněk :)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Povlečení, které je prodávané jako luxusní krep je obyčejný tvrdý krep, který jsem musela vyprat dvakrát, aby se v tom vůbec dalo spát. Na povlaku na peřinu byl rozbitý zip a tak jsem musela kus zipu vypárat a opravit si to. Kdybych si toho všimla dříve, vracím.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Komunikace, doručení naprosto v pořádku. Jen barva naprosto neodpovídá, jen tóny hnědé.

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Vážená paní Koubová,

    velmi nás mrzí, že povlečení nesplnilo Vaše očekávání.

    Vámi zakoupené povlečení (Krep LUX hnědá duha a Krep LUX hnědá bublina) patří mezi velmi oblíbené a nemáme od našich zákazníků žádné negativní recenze co se týče odstínů barev či kvality.
    I když technologie je dnes na velmi vysoké úrovni, přenést barvy na dálku je i tak velmi obtížné. I přesto, že každé povlečení pracně povlékáme a fotíme tak, aby podoba vypadala co nejvíce reálně, může se vyobrazení barev na fotce mírně lišit od skutečnosti, což je způsobené individuálním nastavením monitoru.

    Pokud byste měla zájem, můžete využít možnost zboží vrátit bez udání důvodu. Stačí kontaktovat náš zákaznický servis a my Vám pošleme přepravce přímo k Vám domu, aby povlečení vyzvedl či ho můžete zaslat sama přímo k nám do výroby. Vše řešíme obratem.

    Věříme, že při příštím nákupu se nám podaří vyhovět Vašim představám a s nákupem budete spokojená.

    Přejeme Vám krásný zbytek dne!
    www.zdenekstanek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    • Na vchodu velká cedule !VSTUPUJTE POUZE S ROUŠKOU", uvnitř neměla roušku jediná zaměstnankyně. Neseriózní, nesounáležité.
  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Bohužel jsem byla zklamaná, neboť mi byly zaslány jiné dezeny polštářků, jinak povlečení došlo v pořádku.
    Naďa N.

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Dobrý den, vážená paní Nývltová,

    jsme rádi, že jsme tuto reklamaci obratem vyřešili k Vaší spokojenosti a je vše v pořádku.

    Krásný zbytek dne!

    www.zdenekstanek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Na dodaném ložním povlečení chyběly 2 knoflíky a jedna dírka☹

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Dobrý den, vážená paní Dobošová,

    velice nás mrzí, že máte špatnou zkušenost, ale i nepříjemnosti vyřizujeme obratem. Jsme rádi, že jsme tuto reklamaci již vyřešili k Vaší spokojenosti a doufáme, že teď již vše bude v pořádku.

    Krásný den, www.zdenekstanek.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Ručníky přišly v jiné velikosti, než které byly objednány. (Zjištěno po vypraní)

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Dobrý den, vážená paní Wolejníková,
    velmi mě mrzí, že došlo k záměně zboží.
    Na základě dnešní telefonické domluvy ještě dnes na naše náklady odesíláme nové ručníky ve správné velikosti. Jsem ráda, že se to vyřešilo.
    Velice se omlouváme a přejeme Vám krásné a pohodové Vánoce.

    S pozdravem Ing. Nicole Bryndová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychle komunikují telefonicky. Nabídli mi opravu. Odmítla jsem / viz. nevýhoda/.
    • Povlečení bavlněné LUX , na rubu má roztřepené, nezačištěné jednoduché švy. Bylo mi řečeno, že již 25 let šijí tímto způsobem. Švy na povlečení se údajně po prvním vyprání zatáhnou a povlečení se nebude párat. Zboží nevracím, opravu provedu sama. Je pro mne obtížné se s balíkem vláčet na poštu.

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Dobrý den,

    děkuji Vám za recenzi. Mrzí mě, že s povlečením nejste spokojená.
    Co se týče vrácení zboží zpět - nabízela jsem Vám, že pošlu přepravní službu přímo k Vám domů, aby balík vyzvedli a na naše náklady přepravili k nám, abyste na poštu nemusela chodit. Jakmile by zboží dorazilo, provedli bychom Vám výměnu zboží nebo vrácení peněz. Vy jste odmítla, proto jsem brala věc jako vyřešenou.

    S pozdravem Ing. Nicole Bryndová

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    kvalita zboží mizerná - řídce tkané, hrubá vlákna

    Reakce obchodu Zdeněk Staněk

    Dobrý den,
    děkuji Vám za recenzi. Dívala jsem se, jaké zboží jste si objednávala dle ID objednávky. Velmi nás mrzí, že se Vám zboží nelíbilo. Příště doporučuji raději místo zlevněného krepového povlečení zvolit krep LUX.
    I přesto Vám přeji krásné Vánoce plné pohody a klidu. S pozdravem kol. Zdeněk Staněk