Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Doporučuje obchod
poněkud pomalá reakce na provedenou platbu
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost dodání
-
Doporučuje obchod
- cena, rychlost odeslání,
-
Doporučuje obchod
- vstřícnost, rychlost
-
Doporučuje obchod
- Podrobný popis produktů, přehledný výběr.
-
Doporučuje obchod
- podrobné info, zaslání obratem
-
Doporučuje obchod
Vše OK.
-
Doporučuje obchod
Vše v pořádku.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
Rychlé dodání.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
Rychlost vyřízení objednávky, rychlost dodání zboží
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Cena zboží
- Profesionalita
- Rychlost odbavení a doručení zboží
- Přehledná komunikace ohledně stavu objednávky
Objednání a doručení zboží proběhlo naprosto ukázkově a rychle. Zboží bylo kompletní, v pořádku a správně zabaleno. Snad první obchod který mi k objednávce přidělil dárek, který jsem skutečně ocenil a použil. Obchod doporučuji a určitě zde budu nakupovat znovu.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 den
- rychlost doručení
- výběr zboží
- skvělý přístup
-
Doporučuje obchod
- rychlost vyřízení
- Proškolený personál
Perfektní, vše bez problémů, chtělo by to pobočku v Chomutově
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
Rychlost expedice, zboží v pořádku doručeno.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- rychlost, spolehlivost, vše ok
-
Doporučuje obchod
- Rychlost
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Zaplacené zboží si vezmou jako rukojmí a odmítají ho vydat dokud z vás nedostanou soukromé a osobní údaje.
- Lžou o odeslání zboží.
Koupil jsem si u nich pouze drobnost, dvě těsnění do vzduchovky. Odběr z Alzaboxu, tudíž k výběru a oni k odeslání potřebujeme pouze heslo, není třeba osobních údajů. Tudíž jsem jako jméno zákazníka napsal "Dotoho vámnicnení". Telefon a email tam byl, což jsou jediné důležité údaje pro doručení, do dalších údajů jim nic není, nebo snad po zákaznících v obchodě chtějí osobní údaje? V 9.55h mi přišel tento email: "Dobrý den, Dotohovam nicneni,Máme dobré zprávy! Vaše objednávka/rezervace č.2023102314 byla právě vyřízena a předána dopravci." V 10.06h přišlo toto: "Dobrý den, Píši ohledně Vaší objednávky č. 2023102314, oceňujeme Váš smysl pro humor, ale bez jména adresáta nám dopravce zásilku nepřevezme. Prosím tedy o doplnění jména adresáta." COŽE!?!?!? Takže předchozí email o odeslání byla lež! Co je poště nebo komukoliv jinému do toho co je napsáno jako jméno, když doručují do Alzaboxu? Bohužel mi zadrželi zaplacené zboží a tím mne prakticky vydírali abych jim osobní údaj sdělil. Musel jsem. Pak mne ještě drze napadli, že jsem souhalsil s podmínkami (máte na výběr?) a neuvedl pravdivý údaj. Jak mohou vědět, že se tak skutečně nejmenuji? Co jim je do toho? Zboží za trest odeslali až další den! Rozhodně to tak nemíním nechat, nenechám se vydírat za účelem odevzdání osobních údajů a řeší se to na úrovni ČOI a ÚOOÚ. Na tento údaj v tomto případě právní nárok neměli. A až mi jedna z těchto institucí dá za pravdu, mají se pak nač těšit!
Reakce obchodu ŠUBRT
Krásný den, pane Dotohovam nicneni,
velice nás mrzí situace, která při odesílání zboží nastala.
Můžeme nejspíš jen poradit, nechat si na matričním úřadě změnit jméno. Poté do toho žádnému obchodu opravdu nic nebude.
Doufáme, že zboží neutrpělo žádnou újmu ve chvílích, kdy jsme jej dle Vašich slov drželi jako "rukojmí". K zajatcům se vždy chováme dle Ženevských konvencí.
Přejeme vše dobré, hlavně zdraví a klidné dny. :)
Tým Šubrt -
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Dobrá komunikace
-
Doporučuje obchod
Vše proběhlo v pořádku a rychle.
-
Doporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 dny
- Doručení do druhého dne
- Velikosti skvěle sedí