• Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Špatná komunikace se zákazníkem - kufr byl (po e-mailovém dotazu na stav objednávky) nakonec doručen, ale i tak bych očekávala, že na e-mail někdo odpoví, třeba i v tom smyslu, že objednávka je vyřizována či na cestě.
    • Delší dodací lhůta zboží, které je inzerováno jako "na skladě"
    • Kufr byl dodán bez zámku, pouze s klíči k němu
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Není to asi vaše vina ale vybírejte lepe doručováni kazí vám to obchody aby zásilka ležela na depu od 16,7,2020 to je trochu moc když je to jen 15 km k doručeni snad to tento týden jíž přijde. S pozdravem Šebestová

    Reakce obchodu ZARRO.cz

    Dobrý den,
    dle informaci od Zásilkovny bylík byl omylem poslán z depa v Ostravě na jinou pobočku. Dnes zásilku budou převážet na správné výdejní místo. Zásilkovna je spolehlivý přepravce, nicméně jednou z čas se něco přihodit může každému. Moc nás mrzí, že se to přihodilo právě Vám. Stačilo nás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem a problém bychom vyřešili mnohém dřív (třeba odesláním nové zásilky).
    S přáním hezkého dne
    ZARRO.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Líbí se mi popis, kdy vím do jakého letadla mohu, ulehčilo mi to starosti
    • Presné rozměry na velikost, využito plnohodnotně
    • Doba doručení

    Zatím nemám moc co hodnotit, produkt nedorazil.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Perfektní, bez problémů
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Prodejce si tvori podminky prodeje podle své momentální nálady. Zveřejněné ceny nemusi být platné. Nedodržuje zakladni pravidla prodeje. Nedoporučuji.

    Rozhodně nenakupujte.