• Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé vyřízení
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Vstřícnost, ochota, není co vytknout, jsem pokojená.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Rychlé vyřízení a příjemné jednání

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, mnohokrát děkujeme za kladné hodnocení a velmi nás těší Vaše spokojenost. Barbora Ottová, obchodní oddělení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Dobrá komunikace s obchodníkem. Volali dopředu.

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, moc děkujeme za kladné hodnocení a těší nás Vaše spokojenost. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní police

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, toto hodnocení patří k těm, na které se skutečně reaguje velmi těžko. Sám jste při telefonickém kontaktu uvedl, jak je police velice pěkná. Nevyhovovalo Vám pouze předvrtané uchycení pro Vaší zeď. Nabízené nadstandardní řešení, že polici odvezeme a upravíme jste odmítl s tím, že to není potřeba a nyní se zde dozvídám, že police byla nekvalitní. Takto opravdu nelze spolupracovat ke spokojenosti zákazníka. Nabízené zboží máme vystavené na naší nové prodejně a zákazníci ho velice chválí. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • za 25 dní se mi obchod neozval

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení, ačkoliv jsme vše kolem Vaší objednávky splnili zcela korektně. Objednané zboží bylo vyráběno na zakázku a termín jeho dodání je pak 4 týdny. Toto je zřetelně uvedeno u zboží v e-shopu a znovu pak ještě v potvrzení přijetí objednávky a potvrzení zpracování objednávky. Dále se samozřejmě musí čekat na výrobu a během této doby zákazníkům tuto již uvedenou věc znovu nesdělujeme. Další kontakt proběhl před dodáním zboží. Náš pracovník volá každému zákazníkovi a domlouvá si s ním termín dodání, což je nadstandardní služba zdarma. Zboží bylo poté doručeno v pořádku a včas. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání,židličky byly skladem
    • Žádná
  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Zboží velice pěkné za dobrou cenu. Spokojenost
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Konečně přehledný internetový obchod s nábytkem. Skvělý výběr a dobré ceny.
    • Žádné.

    Skvělá komunikace obchodu, personál evidentně věděl, co prodává. Blesková dodávka a dobrá cena. Rozhodně doporučuji.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • velký výběr
    • nevím

    doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace s doručovací společností. Přestože jsem si vzala volno, že rošt dorazí ve čtvrtek, přivezli jej v pátek. Prodejce se omlouval, že nemůže za doručovací společnost.
    • Prodejce lhal, že mi přivezené rošty zdarma pán vynese do třetího patra. Nevynesl.

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den. Mrzí nás Vaše zkušenost s přepravní společností. Ačkoliv se snažíme připomínky zákazníků s přepravci neustále řešit, celková situace na trhu je v této oblasti komplikovaná, kurýrů je dlouhodobě nedostatek, spolehlivých zvláště. Snaha na zlepšení je na obou stranách, platíme nadstandardní služby pro naše zákazníky a věříme, že se vše bude zlepšovat. Druhý bod hodnocení je však nepěkně překroucené tvrzení. Pracovník našeho obchodního oddělení nikdy závazně neslibuje, že přepravce zboží zdarma vynese, ale že je možné se s ním na vynesení zboží domluvit. A z 99% se domluva skutečně podaří. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé a solidní jednání.
    • O žádných nevím.

    Naprostá spolehlivost.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • komunikace se zákazníkem,naprostá spokojenost
    • žádné

    obchod mi vyšel vstříct co se týká termínu dodání, objednávka byla narychlo před vánocemi. Původně mi zboží potvrdili na leden a těstně před štědrým dnes mi paní z obchodu volala, jestli je chci dodat jeětě do vánoc. Byla jsem příjemně překvapena.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Nikde jinde jsem nenašel zboží,které jsem hledal.
    Vyborná komunikace.
    Ano doporučil.
    Velmi kvalitní a precizní práce výribků.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá expedice zboží, před odesláním osobní dohodnutí termínu, doprava zdarma, příjemná komunikace.
    • Nenašla jsem

    Doporučuji

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. Recenzi nesmí psát uživatelé jakýmkoliv způsobem spříznění s daným obchodem.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Dodání trvalo o něco déle (uváděno dodání v rozmezí 2-4 týdnů, realita byla cca 5 týdnů)

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, děkujeme za Vaše kladné hodnocení a doporučení našeho obchodu. Dodání zakázkového zboží trvalo od objednání 4 týdny a jeden den. Zboží bylo připraveno k odeslání přesně v termínu, ale po telefonické domluvě jsme zboží zaváželi místo přepravní službou vlastní dopravou, a to v sobotu, což hodnotí zákazníci jako lépe vyhovující variantu. Tím vzniklo jednodenní zpoždění při doručování. Věříme, že budete s dodaným nábytkem nadále spokojeni. Váš oTTo interier

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Velká slabina je dopravní společnost (Neochota, drzost kurýra)

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s přepravní společností. Dopravce jsme změnili na začátku tohoto roku a doposud jsme nezaznamenali žádnou stížnost od zákazníků. Děkujeme za Vaši připomínku, kterou budeme dále řešit.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • dobrá komunikace
    • - měl by více kontrolovat kvalitu svých výrobků
    • - komoda z masivní borovice přišla rozložená na jednotlivé díly bez jakéhokoli návodu na montáž
    • - díly jsou poškrábané díky již namontovanému kování
    • - stahovací pásky způsobily poškození dílů z masívu

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s dodaným nábytkem. Jeho kvalitu samozřejmě kontrolujeme, ale přeprava masivu je přece jen náročnější než jiné komodity a (i když naštěstí jen výjimečně) přece jen k poškození dojít může. Proto máme na našich stránkách připravený jednoduchý formulář, který pomůže zákazníkovi problémy ihned nahlásit. Pokud o poškození nevíme, nemůžeme to řešit s příslušnou přepravní službou. Také chybějící montážní návod jsme schopni obratem dodat, třeba zasláním na mail. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a doporučujeme případnou nespokojenost vždy neprodleně nahlásit. Naše výrobky dodáváme již řadu let, jejich kvalita je na velmi dobré úrovni a chceme, aby s nimi byli zákazníci spokojeni.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Pěkný sortiment za přijatelnou cenu.
    • Nevím.

    Ochota, vstřícnost, cenová přístupnost.
    Doporučuji.