• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nekvalitní police

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, toto hodnocení patří k těm, na které se skutečně reaguje velmi těžko. Sám jste při telefonickém kontaktu uvedl, jak je police velice pěkná. Nevyhovovalo Vám pouze předvrtané uchycení pro Vaší zeď. Nabízené nadstandardní řešení, že polici odvezeme a upravíme jste odmítl s tím, že to není potřeba a nyní se zde dozvídám, že police byla nekvalitní. Takto opravdu nelze spolupracovat ke spokojenosti zákazníka. Nabízené zboží máme vystavené na naší nové prodejně a zákazníci ho velice chválí. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • za 25 dní se mi obchod neozval

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše negativní hodnocení, ačkoliv jsme vše kolem Vaší objednávky splnili zcela korektně. Objednané zboží bylo vyráběno na zakázku a termín jeho dodání je pak 4 týdny. Toto je zřetelně uvedeno u zboží v e-shopu a znovu pak ještě v potvrzení přijetí objednávky a potvrzení zpracování objednávky. Dále se samozřejmě musí čekat na výrobu a během této doby zákazníkům tuto již uvedenou věc znovu nesdělujeme. Další kontakt proběhl před dodáním zboží. Náš pracovník volá každému zákazníkovi a domlouvá si s ním termín dodání, což je nadstandardní služba zdarma. Zboží bylo poté doručeno v pořádku a včas. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Komunikace s doručovací společností. Přestože jsem si vzala volno, že rošt dorazí ve čtvrtek, přivezli jej v pátek. Prodejce se omlouval, že nemůže za doručovací společnost.
    • Prodejce lhal, že mi přivezené rošty zdarma pán vynese do třetího patra. Nevynesl.

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den. Mrzí nás Vaše zkušenost s přepravní společností. Ačkoliv se snažíme připomínky zákazníků s přepravci neustále řešit, celková situace na trhu je v této oblasti komplikovaná, kurýrů je dlouhodobě nedostatek, spolehlivých zvláště. Snaha na zlepšení je na obou stranách, platíme nadstandardní služby pro naše zákazníky a věříme, že se vše bude zlepšovat. Druhý bod hodnocení je však nepěkně překroucené tvrzení. Pracovník našeho obchodního oddělení nikdy závazně neslibuje, že přepravce zboží zdarma vynese, ale že je možné se s ním na vynesení zboží domluvit. A z 99% se domluva skutečně podaří. Barbora Ottová, obchodní oddělení

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 měsíc

    • dobrá komunikace
    • - měl by více kontrolovat kvalitu svých výrobků
    • - komoda z masivní borovice přišla rozložená na jednotlivé díly bez jakéhokoli návodu na montáž
    • - díly jsou poškrábané díky již namontovanému kování
    • - stahovací pásky způsobily poškození dílů z masívu

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, velmi nás mrzí Vaše špatná zkušenost s dodaným nábytkem. Jeho kvalitu samozřejmě kontrolujeme, ale přeprava masivu je přece jen náročnější než jiné komodity a (i když naštěstí jen výjimečně) přece jen k poškození dojít může. Proto máme na našich stránkách připravený jednoduchý formulář, který pomůže zákazníkovi problémy ihned nahlásit. Pokud o poškození nevíme, nemůžeme to řešit s příslušnou přepravní službou. Také chybějící montážní návod jsme schopni obratem dodat, třeba zasláním na mail. Ještě jednou se omlouváme za způsobené komplikace a doporučujeme případnou nespokojenost vždy neprodleně nahlásit. Naše výrobky dodáváme již řadu let, jejich kvalita je na velmi dobré úrovni a chceme, aby s nimi byli zákazníci spokojeni.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    Přišlo mi jiné zboží (dětská židlička s jiným obrázkem) a úplně jiné autíčko..

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den, toto hodnocení nás velice zaskočilo a bohužel nám nepřijde plně objektivní. Ještě nikdy jsme zákazníkovi neodeslali samovolně jiné zboží, než si objednal. Zaslání jiného autíčka bylo předem telefonicky domluveno se zákaznicí, protože před vánoci se již nedalo zaručit včasné dodání přesně vybraného typu. Autíčka byla navíc velmi podobná. U dětské židličky si nelze přesně zvolit požadovaný obrázek a toto jasně uvádíme na stránkách e-shopu: http://www.dreveny-nabytek-z-masivu.cz/nabytek-z-masivu/eshop/43-1-Detsky-nabytek/0/5/817-Drewmax-AD230-Drevena-detska-zidlicka. Z výroby nám chodí různé motivy, ani my si nemůžeme obrázek přesně objednat, proto tuto volbu nemůžeme nabídnout našim zákazníkům. Stoleček se nám sehnat podařilo, židličku však nikoliv. Zákaznice v tomto případě telefonicky odsouhlasila drobnou změnu v objednávce, proto výslednému hodnocení nerozumíme. Dále byla negativně hodnocena dodací lhůta. Tu u výrobků na zakázku uvádíme 2 - 4 týdny, zboží jsme dodali za 3 týdny.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • židle nebyla smontovaná, v sedáku ani nebyly předvrtané díry

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den. U Vámi objednané židle uvádíme termín dodání 2 a týdny a dodali jsme v předstihu za 7 dní. Židle se dodává v demontu, aby nedošlo k poškození během přepravy. Věříme, že s výrobkem budete spokojena.
    S pozdravem oTTo interier s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Nízká cena
    • Balení zboží, prostě to jenom tak šoupnou do tenké kartové krabice. Žádné zabalení choulostivějších částí do kupříkladu bublinkové folie (a to i když to paní na telefonu přislíbila).

    Z duvodu špatného balení zboží nedoporučuji. Při přepravě se poničí.
    -------------------------------------------
    10. 7. 2015
    Tvrzení (zjednodušene řečeno) není pravda. V krabici se žádný molitan nevyskytoval ani omylem a výrobce jen stěží zabalí dvě židle do krabice která je na každé straně o 10 centimetru větší než proložená dvojice židlí.

    Uštíplý roh opěradla stoličky jsem si slepil sám po tom co jsem usoudil že mi to zabere asi tak pul hodiny a náčiní k tomu mám k dispozici než strácet čas opětovým balením balením, zasíláním, čekáním na vyřízení reklamace...

    Jistě, když obchod napíše reakci na kterou již zákazník nemuže reagovat dá se to svalit na cokoliv, třeba i na přepravní společnost (to je dnes prostě v módě).

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den. Židle jsme Vám zaslali originál zabalené od výrobce. Židle byly zabalení v krabici a proložené molitanem.
    Jestli zboží poškodila přepravní služba, tak jste měla ihned zboží reklamovat a my by jsme vám zaslali nové. Omlouváme se za přepravní službu.
    oTTo interier s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • přehlednost
    • dobrá cenová dostupnost
    • nábytek objednán, čekám na dodání již skoro měsíc

    nákup dobrý, ale asi bych nedoporučil, protože zboží není dodáno, zatím na zboží čekám

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Dobrý den,
    u nábytku uvádíme termín dodání 2-4 týdny. Nábytek se vyrábí na zakázku. Objednávku jste provedl 11.1.2015. Vaši objednávku odeslíláme 23.1.2015, to je 12 dní od objednání.
    Námi uváděný termín dodání jsme splnili v předstihu.
    Děkujeme za objednávku a ať se Vám nábytek líbí.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dlouhé dodací lhůty, deset dnů po zadání objednávky nebyl obchod zaslat objednané zboží

    Pokud chcete na objednané zboží čekat více jak 10 dnů, pak vřele doporučuji, určitě Vás nezklamou!

    Reakce obchodu Zarizuj.cz

    Vážený pane Klejno,
    u Vámi objednaného nábytku je napsaný termín dodání do 4 tydnů(nábytek se vyrábí na zakázku).19.8. jsem Vás osobně kontaktoval a informoval, že je nábytek připravený k expedici.Domluvili jsme se na termínu dodání, který Vám bude nejlépe vyhovovat a zboží odeslali.Zboží Vám bylo doručeno za 14 dní.
    S pozdravem za firmu oTTo interier s.r.o. Pavel Otto