Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nedodaný dodací list, faktura a spojovací materiál a řetěz

    Velké zklamání a pokažená oslava významného životního jubilea.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    moc nás mrzí, že v karbici chyběl spojovací materiál. Krabice posíláme originál zabalené od dodavatele. Spojovací materiál jsme obratem zaslali.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Od automatickeho potvrzeni objednavky se nekolik dni nic nedelo,tak jsem objednavku zrusil a objednal v alza.cz a druhy den bylo zbozi doma.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že objednávka neproběhla dle vašich představ. Omlouváme se za komplikace.
    Víme, že objednávka nebyla expedována ihned, stalo se tak bohužel z důvodu velkého množství objednávek před vánoci a také omezeným počtem zaměstnanců díky karanténám. Nicméně telefonicky s vámi byl dohodnut termín expedice a v den odeslání, byla z vaši strany objednávka zrušena.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Objednávala jsem přes Heureku, abych případné komplikace nemusela řešit já. Měla jsem zadanou různou fakturační a dodací adresu, což v obchodě spletli. Doručení mi dali na fakturační adresu s telefonním číslem na člověka na adrese dodací. Na Heurece mi bylo řečeno, že nejjednodušší (a nejrychlejší) budu mít, když si to obvolám sama. Obchod mi tedy po telefonu slíbil, že vše napraví, ale zásilka dorazí na dodací adresu až další den. Další den dorazil stejně ke mně na fakturační adresu, ale volali na tel. na dodací adrese, takže samozřejmě zmatek a na mě si pak zazvonili a vzbudili mi dítě. Naprosto skvělé. Obchod mi řekl, že je to mrzí, že neví, jak se to mohlo stát.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá situace a to, že nedoporučujete náš obchod. Ano, chyba vznikla na naši straně, za to jsme se vám omluvili a domluvili se na doručení na správnou adresu. Ihned jsme řešili doručení s přepravní společností, kde nám bylo řečeno, že adresu doručení změní a doručí další den. Bohužel, adresu nezměnili.
    Tímto se ještě jednou omlouváme za komplikace, moc nás to mrzí, ale také jsme jenom lidé ne roboti a chyba se stát může.
    Přesto doufáme, že budete s objednaným zbožím spokojená.

    Vilém Tetera

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Sice jste mi zaslali dotazník spokojenosti,ale bohužel nemám co hodnotit, když na zboží ještě stále čekám. A to již 11 dní a nemám ani zprávu, kdy mi asi tak zboží dojde.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za zpoždění expedice vaši objednávky, velmi nás to mrzí. Zboží bylo již odesláno s dárečkem jako omluvou za čekání. Doufáme, že i přes drobné zdržení budete se zbožím spokojená.

    Vilém Tetera

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Vzhledem k tomu, že je prodejcem, pak vyřízení mojí reklamace nebylo k mé plné spokojenosti. I když to se subdodavatelem komunikovali neprodleně, výrobní vada výrobku nebyla vyřešena.

    • Zboží nedorazilo

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    velice nás mrzí, že nás nedoporučujete. Víme, že dodání zboží nebylo úplně dle vašich představ, ale bohužel nebylo způsobeno naši vinou. Nakonec jsme, ale telefonicky vše vyřešili a poslali zboží, které bylo dostupné ihned.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • dlouhá dodací lhůta, na webu uvádíte 3 dny, čekáme již 7 DNÍ

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za delší dodací dobu, která vznikla zpožděním u dodavatele. Věřte, že se snažíme, odesílat zboží zákazníkům co nejdříve tak, aby byly spokojeni.

    Vilém Tetera

  • Zásilka 410 kg, dovezena v uzavřené dodávce na paletě.
    Pro vyložení z vozidla je potřeba zásilku na paletě rozebrat.
    Vysokozdvižný vozík u domu nemám.
    Zamyslel se někdo, že by bylo lepší tuto zásilku doručit autem s
    hydraulickým zvedacím čelem a paletovým vozíkem.
    L. Svoboda

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    je nám líto, že vám byla zásilka takto doručena. Škoda, že jste se nám neozval ihned při doručení, nechali by jsme přepravní společnost zásilku odvézt zpět na depo a doručit znova autem s čelem a paletovým vozíkem. Tímto se omlouváme za pochybení přepravní společnosti.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Došlo velmi nekvalitní zboží. Křeslo, které zničilo i oblečení.
    Mělo dojít k výměně křesel, ale bohužel se tak dle dohody nestalo.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Poškozené zbozi

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kdybych se neinformovala sama nikdo mi nedal vědět že dodací doba je delší a zme není jistota zda o tak bych zboží dostala

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    k prodlení mohlo dojít z důvodu většího množství objednávek. Snažíme se zákazníky vždy co nejdříve kontaktovat telefonicky a domluvit se na dalším postupu, ale stane se, že se nám zákazník zpět už neozve a nelze se k volání stále vracet. Vzniklá situace nás mrzí, věřte, že děláme co můžeme.

    Ing. Sandra Labanová

  • dle objednávky přišla jiná barva

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás, že nedoporučujete náš obchod. Mohlo se stát, že se omylem poslala jiná barva bobů, jsme také jen lidé a chyba se stane. Nevím, zda jste nás kontaktoval, vše se mohlo vyřešit zasláním nových bobů dle vámi zvolené barvy. Omlouváme se za komplikace, přesto doufáme, že budete spokojen.

    Vilém Tetera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Měli zboží v nabídce, přestože už ho dávno neprodávají.
    • Neaktualizujou si stránky

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    to nás velice mrzí, že nedoporučujete náš obchod. Může se stát, že zboží, které máme v nabídce dodavatel vyprodá a my se aktualizaci dozvíme až později. Vždy se snažíme provádět aktualizaci co nejdříve. Samozřejmě se může stát, že v celkovém objemu položek nám může nějaká dostupnost uniknout. Pokud se něco takového stane, ihned zákazníka kontaktujeme a snažíme se domluvit na dalším postupu.
    Omlouváme se za komplikace.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Široký sortiment nabídky
    • Dlouhá doba zpracování, špatná / téměř žádná komunikace obchodu.

    Objednávku jsem zadala před 10 dny, zaplatila převodem o den později. Od té doby nemám z obchodu žádnou informaci a abych se něco dověděla, musím je kontaktovat sama.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace, mohlo se stát, že jsme čekali na dodávku zboží od dodavatele. Vždy se snažíme zákazníka obratem informovat. Ještě jednou se omlouváme a doufáme, že i přes to všechno, Vám bude objednané zboží dělat radost a bez problémů dlouho sloužit.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Doba mezi zaplacením a dodáním zboží trvala 10dní a balíček byl při předání zboží silně poškozen (zboží se jeví jako nepoškozené).

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    Vámi objednané zboží nebylo a není běžně skladem a bylo expedováno ihned po dodání dodavatelem. Vzhledem k situaci, která v České republice byla, se mohlo stát, že došlo k drobnému zdržení.
    Balíček byl u nás pečlivě zabalen a v pořádku odeslán. Omlouváme se tedy za přepravní službu, která se ne vždy k balíkům staví tak, jak má. :(

    I přesto doufáme, že zboží bylo dodáno v pořádku a bude Vám ještě dlouho sloužit.

    Ing. Sandra Labanová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nabídka na internetu byla neplatná.Obchod nabízí něco co nemá.Víc k tomu není co říct.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen, škoda, že jste nás nekontaktoval, mohli jsme vše vyřešit. Ano, máte pravdu, že některé položky z naší nabídky se vyprodají a pak je de facto nabídka tohoto produktu neplatná. Dostupnost produktů hlídáme, ale občas se stane, že přijde více objednávek, než je skladem a jak už to u všech "systémů" býva, pokud zboží nevydáme výdejkou nebo fakturou, zobrazuje se jako SKLADEM, na této nepřesnosti pracujeme. Pokud bychom mohli tuto skutečnost nějak napravit, tak nás, prosím, určitě kontaktujte. Děkuju.

    Ing. Sandra Labanová

  • S politováním Vám sděluji, že jsem dosud neobdržel objednanou síť Amazonas Tobago - Houpací síť s tyčemi. a upevňovacími lany. Obdržel jsem e-mail zřejmě od zprostředkovatele, kde mi bylo sděleno, že se jedná o dodávku

    z Německa a že zpoždění může být až 3 týdny. Jednou z navrhovaných variant bylo ostoupení od objednávky. Z toho důvodu Vás žádám o vysvětlení a dosud na dodání trvám.

    Děkuji.

    ing. Uhlíř Jaroslav________

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den, to nás fakt mrzí, že nás nedoporučujete. O to víc smutnější je, že celá cěc není naší vinou, ale bohužel jako prodejce zodpovídáme za vše. Situace se má tak, že centrální sklad Amazonasu je v Německu, kde díky koronaviru pracuje zlomek zaměstnanců, protože je spousta lidí na ošetřovném či homeoffice a skladníci se střídají, aby nebyli v kontaktu. Proto vše neuvěřitelným způsobem vázne. Proto jsme taky všem klientům posílali mail s informacemi. Situace už se začíná zlepšovat, takže očekáváme dodávku z Německa koncem příšího týdne, budeme se modlit :) Všechny objednávky evidujeme a aktuální informace zákazníkům voláme. Tedy děkujeme za pochopení a Vaši objednávku máme v patrnosti.

    Vilém Tetera.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Na obrazku bylozbozi ktere jsem objednala,bohuzel co prislo bylo odline.
    Na obraku polohovatelne ze dvou stran,fakticky jen z jedne.
    Velke sklamani.
    Dagmar

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Dlouhá dodací lhůta, ačkoli je zboží skladem.

    Reakce obchodu Zahradni-svet.cz

    Dobrý den,

    Děkujeme za vyplnění recenze.
    Omlouváme se za zdržení, které bohužel vzniklo aktuální situací. Vždy se snažíme odeslat zboží co nejrychleji, aby k Vám co nejdříve dorazilo. Doufáme, že i přes menší komplikace Vám zboží bude dlouho a bez problému sloužit.

    Ing. Sandra Labanová