Přihlásit se a přidat příspěvek
  • rtio31: Dobrý den,
    až nyní jsem si všiml, že jste psal zde. Pro úplnost tedy uvedu, že důvod zdržení jsem vysvětlil a za reklamovaný produkt byly vráceny peníze.
    Ještě jednou se omlouvám za zpoždění.
    S pozdravem
    Jan Slabý

  • Dobrý den,

    reklamoval jsem 11.2.2011 u vás zakoupený NotOnlyTv SCART, DVB-T přijímač + nahrávání a přehrávání přes USB. Po měsíci mě nikdo nekontaktoval, jak to vypadá s vyřízením reklamace. Psal jsem už přes jejich web dotaz, zasílal jsem email panu Slabému vše bez odezvy. Takhle se firma s takovým dobrým hodnocením nechová :( !!!

  • zdenek30:
    Dobrý den, neuvádíte žádné identifikační údaje, ale dle popsané situace by mělo jít o objednávku pouzdra a následně krytu, ke kterému jste si přál přidat ještě nabíječku. Pouzdro bohužel nebylo odesláno z důvodu skladové nedostupnosti. Zboží z druhé objednávky je pro Vás připraveno, ale při řešení přidání nabíječky jsme se e-mailem domluvili, že objednávky sloučíme a stále se tedy čeká na pouzdro. Pokud došlo k nějakému nedorozumění, tak se omlouvám.
    Ohledně domluvení dalšího postupu Vám zasílám e-mail na adresu uvedenou v objednávce.

  • tak už je to druhá objednávka co mi nic neposlali,nakupoval jsem tu před rokem a v pohodě odeslali do dvou dnů .ale ted nic minulej měsíc nic takže už tu nakupovat nebudu taky proč žejo když to neposíláte.mějte se

  • Dobrý den,

    objednávku jste odeslal v pondělí 22. 8. v době, kdy bylo na našich stránkách vyvěšeno následující upozornění:
    "V týdnu od 22. do 28. 8. 2011 bude internetový obchod uzavřen a nebude probíhat expedice objednávek. Tel. číslo 608021852 nebude dostupné. Děkujeme za pochopení."
    Dnes 29. 8. jste již byl ohledně převzetí zboží kontaktován.

    S pozdravem
    Jan Slabý

  • Objednavku jsem poslal v pondeli s tim ze to melo byt skladem, zbozi jsem chtel vyzvednout v Budejovicich. Nikdo se neozval, dovolat se tam neda. Tomu rikam firma.