Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Xiaomimobile.cz

96%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky

Diskuse Xiaomimobile.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu Xiaomimobile.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu Xiaomimobile.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 131 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 7 Další »
přidáno 31. května 2017

Martin Brettschneider: Dobrý den, koukal jsem do SL a ještě konzultoval s technikem - telefon byl diagnostikován a viz SL kvůli zmíněnému nárazu došlo k uvolnění spoje. Je klidně možné, že fotoaparát pak ještě nějakou dobu bez problému fungoval než se to zcela odpojilo. Pro to hraje i fakt, že když se přitlačí, tak to zase funguje. Posílám fotodokumentaci. V případě zájmu o mimozáruční opravu nás neváhejte kontaktovat na info @xiaomimobile.cz, díky.

http://imgur.com/a/Me88n
http://imgur.com/a/p71Le

přidáno 29. května 2017

Dobrý den,
reklamoval jsem telefon (nefunkční fotoaparát). Reklamace mi nebyla uznána z důvodu mechanického poškození.

Nevím, co to znamená, ale pokud to, že telefon spadnul, tak to nepopírám (komu taky nespadnul), nicméně potom fotoaparát normálně fungoval.
Taky jsem zjistil, že když lehce přitlačím na místo pod čočkou, fotoaparát zase funguje.
Toto mi přijde jako nějaký špatný spoj a nevěřím tomu, že jsem si to způsobil sám.

Zajímalo by mě, jestli telefon někdo vůbec rozbalil nebo se jen podívali na vnější odřený kryt a dále se to neřešilo.

přidáno 18. května 2017

Dobrý den pane Valchář,
velice mě mrzí Vaše negativní zkušenost. Bohužel došlo ke zdržení z důvodu mé chyby, což jsme si vysvětlili. Standardně dochází k proplácení dobropisů jednou týdně. Dnes jsme spolu již hovořili a vše je v pořádku. Ještě jednou se Vám omlouvám za zpoždění. S pozdravem Lenka

přidáno 17. května 2017

Dobrý den,
Dne 11.4.2017 jsem si zakoupil telefon, který jsem následující den vracel s vadou displeje. Požadoval jsem vrácení peněz, vše mi bylo uznáno a slíbeno vrácení peněz.
Bohužel do dneška mi žádné peníze nedošly po každodenním urgování a slibování.

přidáno 10. května 2017

Dobrý den.
O jakou objednávku se, prosím, jedná?

přidáno 9. května 2017

Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 9. května 2017

Moje zkušenosti jsou 50/50
Telefon mi došel v pořádku do dvou dnů. Bohužel jsem se nechal zlákat "doporučenou" nabídkou na zakoupení tvrzeného ochranného skla. To mělo být k mému typu telefonu, bohužel nepasuje. Po mailu jsem je kontaktoval, paní se zřejmě nic řešit nechtělo tak mi jen suše oznámila že jsem si objednal špatný typ skla. To je ovšem jejich chyba, ne moje, jelikož já si objednal "doporučené" zboží k mému typu telefonu a volba typu tam není... Poté co jsem tohle zmínil konverzace ustala úplně. Vyhozené 3 stovky.
I kdyby sklo sedělo, nebyl bych spokojený jelikož 3mm každé strany nejsou vůbec přilepené...

přidáno 1. května 2017

Kat: Dobrý den, můžu poprosit o číslo objednávky nebo číslo servisního listu?

Kat

, 0b
přidáno 28. dubna 2017

Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 20. dubna 2017

Dobrý den, uvažuji o koupi Xiaomi redmi 4 pro, ale vzhledem k absenci frekvence LTE 800 MHz, jsem si chtěl zjistit dostupnost frekvence v síti O2 v dané lokalitě, avšak jsem nikde nenašel mapu pokrytí, jen mapu zakreslující LTE nebo 3G. Na pobočce O2 mně nebyla slečna schopná odpovědět. Máte prosím nějaké řešení??

Děkuji Tom.

přidáno 12. dubna 2017

Vladislav Ludvík: Děkujeme za recenzi.

přidáno 11. dubna 2017

Doporučuji na servis!!!! Koupil jsem Redmi 2 na aliexpress (
https://www.aliexpress.com... , bohužel se podělalo nabíjení, tak už jsem byl smířený s tím, že půjdu do Redmi 4. Ještě jsem zkusil poslat do autorizovaného servisu a borec píše, že byl zanesený prachem a jiným humusem a stačilo vyčistit. Ptám se kolik za to a prý, že to zabralo pár minut a ať to neřeším. Tomu říkám pro zákaznický přístup!

přidáno 27. března 2017

Dagmar Křížová: Dobrý den. Všechna čísla je nutné uložit s předvolbou +420. Automatické přidání předvolby před telefonní číslo lze nastavit v menu telefonu.

přidáno 26. března 2017

Dobrý den, koupila jsem si Xiaomi Redmi A4. Ráda bych věděla proč se mi u příchozích zpráv nezobrazuje jméno od koho mi zpráva přišla i když ho mám v kontaktech. I když napíši zprávu třeba bratrovi a on mi odepíše, tak se mi zobrazí jen jeho tel. číslo Děkuji

přidáno 22. března 2017

Hana Dvořáková: Dobrý den, děkujeme za váš zájem, MI Scooter 2 bude v prodeji cca druhý týden v dubnu.

http://xiaomimobile.cz...

Avatar uživatele

Hana Dvořáková

, 0b
Praha
přidáno 21. března 2017

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy bude v prodeji Váš nový Mi Scooter. Poměrně mě zaujal, ale na Vašem webu se zatím nedá objednat a nejsou tam ani informace od kdy to bude možné. Předem děkuji za odpověď.

přidáno 20. března 2017

anonym: Dobrý den, toto je řešení na starý Note 3 z prosincov aktualizace. Ohledně nové nás prosím kontaktujte na info (at) xiaomimobile.cz

přidáno 20. března 2017

Karel Lysek: Dobrý den, děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu.

Avatar uživatele

Karel Lysek

, 0b
Třinec
přidáno 20. března 2017

Dobrý den,chtěla bych se podělit o mojí zkušenost.Dne 15.2.2017 jsem reklamovala telefon zakoupeny přes eshop,hned mi odpověděli a výsledek byl takový,že 15.3.2017 mám uplně nový o třídu lepší telefon.Obchod mohu jen doporučit a takoví pisálkové kteří jen kritizují dělají obchodu špatné jméno.Závěrem bych chtěla ještě jednou moc poděkovat za profesionální přístup jsem moc spokojená s přátelským pozdravem Anna L.

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 17. března 2017

Jaryn Hochman: To je tohle řešení nebo to je něco jiného? Můžeš mi ten postup kdyžtak poslat do zprávy pokud to není ono?

http://xiaomimobile.cz...

Jak opravit telefon po nepovedené aktualizaci MIUI 6.12.15? (videonávod)
19. 12. 2016 Xiaomimobile.cz komentářů 15 aktualizace

Páteční aktualizace s číslem 6.12.15 znamenala pro některé uživatele Xiaomi telefonů krušné chvíle. Pokud totiž používáte developerskou verzi s týdenními aktualizacemi, mohli jste narazit na bricknutí telefonu. Jak tento problém opravit?
Problém se týká pouze vývojářské verze, ne stabilní

V první řadě je potřeba si uvědomit, že tento problém nepostihl uživatele Xiaomi telefonů globálně. Jedná se pouze o problém vývojářské verze MIUI, kterou uživatelé používají na vlastní nebezpečí a která dostává aktualizace každý týden. Zákazníci, kteří nakoupili telefon u Xiaomimobile.cz, mají ve svém přístroji stabilní verzi, které se problém netýká. Samozřejmě pokud následně neaktualizovali záměrně na týdenní vývojářskou. Problémem u zmíněné verze je český překlad, jiné jazyky fungují bez problémů.
Opravou uživatelé přijdou o svá data v telefonu

Smutný je fakt, že každý návod na opravu takto zaseknutého telefonu vyžaduje tovární restart a tedy i smazání uživatelských dat. To mnohé uživatele nepotěší, na druhou stranu alespoň dostanou zpět funkční telefon a mohou pro příště sáhnout po stabilní verzi systému, kterou tyto problémy nepotkají.

redmi_note_3_pro_fastboot_mode_full
Jednodušší cesta – vymazání telefonu přes Google správce

První možností, kterou doporučujeme vyzkoušet, je smazání dat přes správce Google z počítače. Tento postup není vždy účinný a zabere jen v případě, že jste měli již v telefonu vyplněn alespoň jeden Google účet. Návod je jednoduchý, ale bohužel kvůli tomuto postupu přijdete o veškerá data:

Přejděte na stránku Android Správce zařízení a přihlaste se pod Google účtem, který je vyplněn v telefonu.
Měl by se zde zobrazit váš mobilní telefon, u kterého stačí vybrat možnost Vymazat.
Celý proces vymazání může trvat až 30 minut.
Po restartování telefonu při výběru jazyka nastavte angličtinu nebo slovenštinu. Pokud vyberete češtinu, telefon se po ukončení průvodce opět zasekne.

xiaomi-aktualizace-6-12-15-google-spravce
Flashnutí stabilní verze systému přes MiFlash

Druhým způsobem, který už je ale o něco složitější, je ruční nahrání nového systému pomocí počítače a nástroje MiFlash. Na tento návod pro Xiaomi Redmi 3 upozornil uživatel kutululu a vychází z anglického návodu na anglickém fóru miui. Návod je ověřen na počítači s Windows 7 64b, v případě jiného systému bohužel nemusí být funkční.
Co je třeba

MiFlash – nejnovější verze 2016.
Fastboot ROM pro Redmi 3 (pro jiné telefony lze stahovat z anglického fóra)
Qualcomm ovladač
počítač s Windows 7 64b (ideálně), MicroUSB kabel

Postup:

Nainstalovat MiFlash – je nutné mít povolenou instalaci nepodepsaných ovladačů (týká se asi hlavně Win 7, 8 a 10), u mne ve Vistách stačilo jen odklikat souhlas se všemi výstrahami. Instalace trvala v mém případě překvapivě dlouho, takže trpělivost (obr. 1 – 4).
Staženou ROM někam rozbalit (stažený soubor bude mít příponu *.tgz, po dvojím kliknutí je tento archiv prázdný, ale po rozbalení přes pravé tlačítko se rozbalí celá rom ), v adresáři s rozbalenou ROM pak bude podadresář „images“ a několik dalších souborů.
Spustit MiFlash.
Na telefonu zmáčknout a držet současně tlačítka VOL+ a POWER dokud se neobjeví Mi logo, poté pustit POWER a počkat, než se objeví obrazovka s čínskými nápisy, část z nich má vedle i anglický ekvivalent. Klepnout na „download“, telefon zhasne (viz obr. 5).
Připojit USB kabel do telefonu a do USB portu počítače, proběhne detekce nového zařízení a instalace Qualcomm ovladače (rozbalit archiv z odkazu a ručně vybrat), poté bude ve Správci zařízení pod položkou „Porty (COM a LPT)“ nové zařízení Qualcomm HS-USB QDLoader 9008.
V MiFlash klepnout na „browse“ a zvolit adresář s rozbalenou ROM, poté „refresh“, následně se objeví zařízení, v mém případě Device „COM10“. Pokud ne, zkusit jiný USB port.
Nadechnout se zhluboka, klepnout na „flash“ a pak už jen čekat, dokud proces neskončí (u mne 306s).
Po hlášce o skončené operaci odpojit telefon od kabelu a podržet POWER, dokud telefon nezavibruje. Náběh systému chvíli trvá, min. 10 minut, může i déle. Poté je již telefon opět plně funkční.

I tento postup samozřejmě smaže data ve vašem telefonu, získáte ovšem funkční telefon se stabilní verzí ROM, které se následně problém netýká. Můžete tedy používat telefon klidně i v češtině.
xiaomi-aktualizace-6-12-15-miflash-1
xiaomi-aktualizace-6-12-15-miflash-3
xiaomi-aktualizace-6-12-15-miflash-2
xiaomi-aktualizace-6-12-15-miflash-4
xiaomi-aktualizace-6-12-15-miflash-5
Videonávod pro telefon Xiaomi Redmi 3S

Pokud vlastníte telefon Xiaomi Redmi 3S, můžete vyzkoušet náš podrobný videonávod (nezapomeňte aktivovat české titulky). Tento návod bude fungovat i pro jiné telefony, pokud použijete správný soubor s ROM (vždy Latest Global Stable Version Fastboot).
Ani jeden z postupů nefunguje? Obraťte se na nás

Jak již zaznělo v úvodu, výše popsaný problém se netýká telefonů Xiaomi zakoupených na našem e-shopu. Pokud ale patříte mezi uživatele, kteří mají v telefonu vývojářskou verzi systému, postihl váš telefon problém s aktualizací a nedaří se jej vyřešit, můžete se obrátit na náš servis. Telefon vám zdarma opravíme.

Nalezeno: 131 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 7 Další »