Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, bohužel musím potvrdit slova nespokojenosti kolegy níže. Obchod xiaomimobile s vámi komunikuje s ochotou pouze při objednávce. V okamžiku snahy uplatnit sva práva v rámci reklamace odmítají jakýkoliv dialog. Reklamoval jsem telefon z důvodu častého výpadku komunikace sim karty s přístrojem. Pro tuto závadu nebylo možné telefon používat. Uznávám, měl jsem prasklý displej. Fyzické poškození ovšem vzniklo až po závadě na komunikaci. Při diagnostice lze zjistit, že nemá přímou souvislost s vadnou komunikací. Následovala šňůra výměny mailů, kdy se obchod snažil z reklamace vykroutit. Je to jako když si koupíte nový vůz a po roce vám přestane startovat motor. Auto reklamujete a prodejce vám ho nevrátí s tím, ze máte poškrábaný lak či prasklé čelní sklo. Maximálně vám nabídne, že po odstranění závady motoru, vám za úplatu vymění sklo a opraví lak.
    Zde to tak nefunguje, máte prasklý displej, reklamaci neuznáváme.
    Prosím zvažte dobře kde nakupujete a myslete i na okamžik reklamace.
    Za sebe ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI TENTO OBCHOD

  • Jsou to lumpové.. 100% souhlas. nebrat.

  • Jsou to lumpové. Zaseklo se mi tlačítko volume dolu. Poslal jsem email, kde jsem zavadu popsal. Odpověděli mi at telefon pošlu. Telefon se mi vratil s neuznanou záruční opravou, že prý mi telefon spadl, nebo byl na něho vyvinut nadměrný tlak. Telefon mi nespadl a nosim ho v pouzdře. Ale i tak, bych respektoval, že mě neuznají záruční podmínky, kdyby se někdo obtěžoval zvednout telefon, vyťukat číslo, které jsem jim napsal do reklamačního formuláře společně s e-mailem a nabídnout mi opravu mimozáruční. Konkrétně bych chtěl poděkovat odpovědné osobně Patriku Černému za předvedení jak moc jim jsou jejich zákazníci u pr...e. Ted teda abych si to bud opravil sam nebo to zase nekam poslal za poštovné 130 Kč.

    XIAOMIMOBILE NIKDY VÍCE A TO JSEM KAŽDÝMU RADIL, KDYŽ SCHÁNÍ TELEFON AŤ SI KOUPI XIAOMI A PRÁVĚ U NICH. TO UŽ RADĚJI Z ČÍNY. STYĎTE SE ZA TAKOVÉ JEDNÁNÍ

    Nespokojený zákazník Jiří Popelka

    • Dobrý den,

      dovolím si ohradit se proti vašemu nařčení, že jsme " lumpové". Telefon jste zaslal na záruční opravu a ta vám uznána nebyla. Pokud máte zájem o mimo záruční opravu, stačí napsat či zavolat a není problém. Každopádně při pohledu na přiložené fotografie, je jasně vidět, že takovéto poškození nemohlo vzniknout "samo v pouzdře v kapse", ale že jde o následek pádu či úderu apod.
      Snažíme se, aby všichni naši zákazníci byli u nás spokojení a proto, pokud pro vás můžeme ještě něco udělat, kontaktujte nás.
      S pozdravem,
      Hradecký
      https://imgur.com/a/BG5KjWW
      https://imgur.com/a/ApLYl4R

    • Podívejte se já jsem slušnej člověk a vaše jednání se mi nelibí. Kdybych si byl vědom, že jsem telefon zničil, tak vám ho ani neposílám. Díl se dá sehnat na e-bay za 150kč s poštovným a výměna je otázka deseti minut. Nechtěl jsem přijít o záruku tak jsem to poslal k vám, kde jsem to kupoval. Měli jste mi zavolat nebo poslat email s tim ze se to na zaruku nevstahuje a že mi to za nějaký peníz opravíte. Tečka.

  • NEDOPORUČUJI!
    Po devíti měsících užívání telefon přestal reagovat na dotyk a chrčel....reklamace neuznána z důvodů oxidace. ...to naprosto vylučuji....
    Jenže pokud se o tu oxidaci postaral třeba někdo v servise... jak jsem se dočetla v dTestu
    Stává se to často. Bude mi znalecký posudek k ničemu a potvrdí ji....a nikdo nikomu nic nedokáže. ..

    Kdybychom si tyto recenze přečetli dříve, telefon bychom zde nikdy nekoupili.

    • Dobrý den,
      naši servisní technici opravdu úmyslně neničí telefony předtím, než jdou do prodeje. Nedávalo by to smysl a nijak by nám to nepomohlo. Pokud ve vašem telefonu došlo po kontaktu s vodou k oxidaci, nemůžeme uznat záruční opravu. Pokud máte zájem, můžeme nabídnout opravu mimo záruční. Prosím pokud pro Vás budeme moci něco udělat, kontaktujte nás.
      S pozdravem,
      Hradecký

  • Honza: Dobrý den, dejte mi prosím info o reklamaci, případě číslo SL na jiri.opletal (at) xiaomimobile.cz , díky

  • Zkusenost neni negativni, spise neutralni. Uznavam, ze prvni reklamace byla nahoda, chyby se stavaji. Potesila me snaha resit reklamaci ku spokojenosti zakaznika. Nepotesilo me mylne informovani v/o prubehu reklamace, ktere se mi proste nelibi a beru jej jako lhani. Proto jsem stale na vazkach, jestli jej budu dale vyuzivat.

  • : Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše negativní zkušenost. Pokud Vám mohu nějak pomoci, kontaktujte mne, prosím, na info@xiaomimobile.cz. Hezký den, Lenka.

  • Zkusenost s obchodem super a rad jsem jej vyuzival, bohuzel mi to kazi kvalita servisu.
    Telefon byl reklamovan s vadnym displejem, zaruka byla vyrizena bleskove, i se zachovanim uzivatelskych dat, jen s drobnym zadrhelem pri posilani - potud OK a plna spokojenost.
    Bohuzel prodejce nechal po servise telefon totalne vybit, coz pravdepodobne poskodilo baterii, protoze telefon bylo problem vubec nabit a vypinal se, i kdyz baterie byla ze 30 procent nabita. Zaroven byl vymeneny modul displeje vadny, protoze nefungovalo podsviceni jednoho z kapacitnich tlacitek, cehoz si servis nevsiml. A take po oprave zacalo do mikrofonu pronikat ruseni z nabijecky, takze volany nema sanci volajcimu rozumet.
    Musel jsem tedy reklamovat znovu, coz je zklamani, hlavne proto, ze jedna zavada byla videt ihned po oprave a druhe by se mozna dalo zabranit, cili pochybeni je na strane servisu. Pro me to znamenalo starosti navic a opetovne shaneni nahradniho pristroje. Ted cekam, jestli se servis k tomuto problemu obrati celem nebo ne a dle toho budu hodnotit. Doufam ale, ze budu moci dale spokojene nakupovat.

  • Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že sníh - voda poškodil základní desku v telefonu, není možné telefon mimo záručně opravit.

  • XiaomiMobile: Chápu, že při poškození ze strany zákazníka nebudete brát na zřetel reklamaci, ale pokud by oprava byla možná, očekávala jsem, že se mi opravený vrátí, když jsem uvedla částku a telefonní spojení v případě navýšení ceny za opravu.

  • : Dobrý den,
    Vaše zásilka byla ztracena či zcizena přepravcem. Peníze jsme Vám již vrátili.

  • Petr Žídek: Dobrý den,
    kupujeme od oveřených partnerů v Číně a to pouze globální produkty určené pro český trh. U nich je cena mnohem vyšší, než jakou uvádíte. Také u nás můžete zboží po dobu 24 měsíců reklamovat.

  • : Dobrý den,
    omlouváme se, zřejmě se do zásilky nedopatřením dostal papírek s interní komunikací servisního střediska. Toto by se jistě stávat nemělo, každopádně Váš telefon byl poškozen vniknutím kapaliny natolik, že byla poškozena základní deska přístroje a telefon nelze záručně opravit.

  • Po doporučení jsem si zakoupila Redmi Note 4, fungoval skvěle. Upadl mi do sněhu, nechtěla jsem se ho vzdát, tak jsem ho zaslala na opravu. Do tří dnů jsem ho měla zpět, ovšem neopravený, pouze s ručně psaným lístkem a to cituji : VYCHCANÝ , NAFOTIT VNITŘEK, ZAMÍTNOUT. Nikomu tento obchod nedoporučuji, pokud nejsou schopni zvednout telefon a sdělit cenu opravy, či říci, že je odepsanej ? Koupím si nový, ale tomuto obchodu a této značce se zdaleka vyhnu.

  • Dobrý den, jsem velkým fanouškem značky Xiaomi.
    Po rozhodnutí zabezpečit si domácnost, jsem se rozhodl pro Xiaomi Smart Home Gateway, ale po navštívení vašich stránek jsem byl nemile překvapený ohledně ceny (1899Kč).
    Proto jsem tento produkt radši objednal z Aliexpress za téměř třetinovou cenu (625 Kč).
    Můžete prosím vysvětlit tento cenový rozdíl?
    Děkuji.

  • Obchod rozhodně nikomu nedoporučuji. Zboží jsem objednal 21.11. 2017 a zaplatil online kartou. Dnes je 3.1. 2018 a zboží dodnes nemám. Na infolinku se nedá dovolat, stále hovor pokládají. Na email sice občas odpoví, ale vyhýbavou odpovědí. Obchod nemá po celou dobu žádnou snahu situaci řešit.

  • ZÁKAZNÍK je až na posledním místě, absolutní neochota... k bílo-zlatému mobilu, který stál přes Kč 10.000,-, kde i nabíječka je bílá, pošlou černou koncovku, která mimochodem vypadá, že byla použita!!! Neochota poslat bílou, je jim vše jedno... za mě totální katastrofa!!!

  • Dobrý den, mrknu na to, pošlete mi prosím číslo SL na jiri.opletal (at) xiaomimobile.cz? Děkuji.

  • Dobrý den kupoval jsem vaš telefon po třech měsících začal blbnout nabíjení dal jsem ho reklamovat a přišlo mi po 14 dnů odpověď že reklamace zamítnutá z důvodu oxidace to mě zarazilo telefon se nabíjí při nějakém úhlu když ho někdo drží nebo když ho podloží.Ten telefon vlasti syn řek když jemně oliznul konektor tak že nabije ale to neznamená že jemná oxidace co je tato porucha a nemá s tím nic společného neduhů držet 1.5hodiny telefon aby se nabíl očividně je tam něco uvolněné. Tak rychle odflaknutou reklamaci jsem ještě neviděl je mi jasné že před vánoci toho mají dost. Dík za radu co stim Besta

  • Já bych osobně do Xiaomi znova nešel, telefon se mi sekal v podstatě od začátku, probělo několik reklamací až po vrácené peníze, pak jsem šel do Honoru 9 a jsem úplně spokojen