Heureka.cz - porovnání cen a srovnání produktů

Xiaomimobile.cz

94%
Zákazníků doporučuje obchod
Za posledních 90 dní
Ověřeno zákazníky
Garance nákupu - Xiaomimobile.cz

Diskuse Xiaomimobile.cz

Ptejte se na cokoliv, co Vás zajímá ohledně obchodu Xiaomimobile.cz.
Pamatujte na to, že za své příspěvky nesete zodpovědnost. Vyvarujte se prosím nepodložených informací a vulgarismů, takové příspěvky mohou být smazány. Provozovatele serveru za diskuse nenese zodpovědnost ani neručí za pravdivost prezentovaných informací.

Diskutovat o obchodu Xiaomimobile.cz mohou pouze přihlášení uživatelé. Přihlásit se

Příspěvky emailem

Pro příjem příspěvků emailem, klikněte na tlačítko "Přihlásit".

Nalezeno: 133 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 7 Další »
přidáno 21. srpna 2017

xpeuh89: Dobrý den Petře,
opravdu není možné, aby Vám nikdo neodpověděl na Váš e-mail. Pokud se věnujeme jinému zákazníkovi, ať už telefonicky nebo osobně (vyřizujeme také reklamace nebo osobní odběr zboží), není možné vyřizovat ještě telefonní hovor. Pokud byste napsal SMS, není možné, aby Vás nikdo nekontaktoval zpět.

Avatar uživatele

xpeuh89

, 0b
přidáno 11. srpna 2017

> 31. července 2017 .. problém je s komunikací .. Zkoušel jsem to několikrát telefonicky. Přišla mi
> vždy zpět pouze sms, abych zavolal někdy jindy. Po pár dnech jsem to zkusil mailem. Na můj mail
> také nikdo nereagoval.
> Reakce obchodu Xiaomimobile.cz
> Dobrý den Petře. Zkontrolovali jsme všechny příchozí e-maily, ale od Vás žádný nemáme,
> jinak bychom jistě odpověděli.

Lži, lži a ještě jednou lži. Mám zcela stejnou zkušenost, z před dvou dnů. "Zkontrolovali jsme všechny příchozí e-maily, ale od Vás žádný nemáme,
jinak bychom jistě odpověděli." je potřeba si přeložit jako "se.eme na to".

Moje zážitky ze středy:
telefonát - bez odpovědi
5 minut
telefonát - bez odpovědi
5 minut
telefonát - bez odpovědi
20 minut
telefonát - obsazeno
1 minuta
telefonát - bez odpovědi
3 minuty
telefonát - bez odpovědi
5 minut
telefonát - bez odpovědi
přišla mi sms: "dobry den, venujeme se jinemu zakaznikovi. prosim sms."
odeslal jsem sms: "dobry den, tyka se reklamace, nelze resit emailem, kdy muzu zavolat?"
3 hodiny
telefonát - bez odpovědi
5 minut
telefonát - bez odpovědi
20 minut
telefonát - bez odpovědi

přidáno 31. května 2017

Martin Brettschneider: Dobrý den, koukal jsem do SL a ještě konzultoval s technikem - telefon byl diagnostikován a viz SL kvůli zmíněnému nárazu došlo k uvolnění spoje. Je klidně možné, že fotoaparát pak ještě nějakou dobu bez problému fungoval než se to zcela odpojilo. Pro to hraje i fakt, že když se přitlačí, tak to zase funguje. Posílám fotodokumentaci. V případě zájmu o mimozáruční opravu nás neváhejte kontaktovat na info @xiaomimobile.cz, díky.

http://imgur.com/a/Me88n
http://imgur.com/a/p71Le

přidáno 29. května 2017

Dobrý den,
reklamoval jsem telefon (nefunkční fotoaparát). Reklamace mi nebyla uznána z důvodu mechanického poškození.

Nevím, co to znamená, ale pokud to, že telefon spadnul, tak to nepopírám (komu taky nespadnul), nicméně potom fotoaparát normálně fungoval.
Taky jsem zjistil, že když lehce přitlačím na místo pod čočkou, fotoaparát zase funguje.
Toto mi přijde jako nějaký špatný spoj a nevěřím tomu, že jsem si to způsobil sám.

Zajímalo by mě, jestli telefon někdo vůbec rozbalil nebo se jen podívali na vnější odřený kryt a dále se to neřešilo.

přidáno 18. května 2017

Dobrý den pane Valchář,
velice mě mrzí Vaše negativní zkušenost. Bohužel došlo ke zdržení z důvodu mé chyby, což jsme si vysvětlili. Standardně dochází k proplácení dobropisů jednou týdně. Dnes jsme spolu již hovořili a vše je v pořádku. Ještě jednou se Vám omlouvám za zpoždění. S pozdravem Lenka

přidáno 17. května 2017

Dobrý den,
Dne 11.4.2017 jsem si zakoupil telefon, který jsem následující den vracel s vadou displeje. Požadoval jsem vrácení peněz, vše mi bylo uznáno a slíbeno vrácení peněz.
Bohužel do dneška mi žádné peníze nedošly po každodenním urgování a slibování.

přidáno 10. května 2017

Dobrý den.
O jakou objednávku se, prosím, jedná?

přidáno 9. května 2017

Recenze byla odstraněna - nejedná se o hodnocení nákupu.

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 9. května 2017

Moje zkušenosti jsou 50/50
Telefon mi došel v pořádku do dvou dnů. Bohužel jsem se nechal zlákat "doporučenou" nabídkou na zakoupení tvrzeného ochranného skla. To mělo být k mému typu telefonu, bohužel nepasuje. Po mailu jsem je kontaktoval, paní se zřejmě nic řešit nechtělo tak mi jen suše oznámila že jsem si objednal špatný typ skla. To je ovšem jejich chyba, ne moje, jelikož já si objednal "doporučené" zboží k mému typu telefonu a volba typu tam není... Poté co jsem tohle zmínil konverzace ustala úplně. Vyhozené 3 stovky.
I kdyby sklo sedělo, nebyl bych spokojený jelikož 3mm každé strany nejsou vůbec přilepené...

přidáno 1. května 2017

Kat: Dobrý den, můžu poprosit o číslo objednávky nebo číslo servisního listu?

Kat

, 0b
přidáno 28. dubna 2017

Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

Avatar uživatele

anonym

, 0b
přidáno 20. dubna 2017

Dobrý den, uvažuji o koupi Xiaomi redmi 4 pro, ale vzhledem k absenci frekvence LTE 800 MHz, jsem si chtěl zjistit dostupnost frekvence v síti O2 v dané lokalitě, avšak jsem nikde nenašel mapu pokrytí, jen mapu zakreslující LTE nebo 3G. Na pobočce O2 mně nebyla slečna schopná odpovědět. Máte prosím nějaké řešení??

Děkuji Tom.

přidáno 12. dubna 2017

Vladislav Ludvík: Děkujeme za recenzi.

přidáno 11. dubna 2017

Doporučuji na servis!!!! Koupil jsem Redmi 2 na aliexpress (
https://www.aliexpress.com... , bohužel se podělalo nabíjení, tak už jsem byl smířený s tím, že půjdu do Redmi 4. Ještě jsem zkusil poslat do autorizovaného servisu a borec píše, že byl zanesený prachem a jiným humusem a stačilo vyčistit. Ptám se kolik za to a prý, že to zabralo pár minut a ať to neřeším. Tomu říkám pro zákaznický přístup!

přidáno 27. března 2017

Dagmar Křížová: Dobrý den. Všechna čísla je nutné uložit s předvolbou +420. Automatické přidání předvolby před telefonní číslo lze nastavit v menu telefonu.

přidáno 26. března 2017

Dobrý den, koupila jsem si Xiaomi Redmi A4. Ráda bych věděla proč se mi u příchozích zpráv nezobrazuje jméno od koho mi zpráva přišla i když ho mám v kontaktech. I když napíši zprávu třeba bratrovi a on mi odepíše, tak se mi zobrazí jen jeho tel. číslo Děkuji

přidáno 22. března 2017

Hana Dvořáková: Dobrý den, děkujeme za váš zájem, MI Scooter 2 bude v prodeji cca druhý týden v dubnu.

http://xiaomimobile.cz...

Avatar uživatele

Hana Dvořáková

, 0b
Praha
přidáno 21. března 2017

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, kdy bude v prodeji Váš nový Mi Scooter. Poměrně mě zaujal, ale na Vašem webu se zatím nedá objednat a nejsou tam ani informace od kdy to bude možné. Předem děkuji za odpověď.

přidáno 20. března 2017

anonym: Dobrý den, toto je řešení na starý Note 3 z prosincov aktualizace. Ohledně nové nás prosím kontaktujte na info (at) xiaomimobile.cz

přidáno 20. března 2017

Karel Lysek: Dobrý den, děkujeme za pozitivní zpětnou vazbu.

Nalezeno: 133 příspěvků (zobrazujeme 1 - 20)
1 2 3 4 5 ... 7 Další »