Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

Zobrazit původní Heureku
Přihlásit se a přidat recenzi
  • 80 %

    • dobrá cena
    • doprava zdarma nad určenou částku nákupu
  • 10 %

    • Souhlasím, že je to banda zlodějů . Reklamace neexistuje, dráty skutečně nekvalitní. Z člověka ještě dělají debila.

    Nesolidní firma, vyhněte se obloukem

  • 10 %

    • vůbec nic
    • nespolehlivost
    • dost mne dnes zarazilo to, že i přes potvrzený čas a den dodání nikdo nedojel, řidič nebral telefon a večer mi suše sdšlil, že dispečer mu řekl, ať ke mě nejezdí. velmi bizardní jednání. firmu rozhodně nedoporučuji. navíc dle sdšlení z mého okolí jejich dráty šly za poslední dobu s kvalitou pěkně dolu

    vyhnout se velkým obloukem
    mají nos nahoru. do vzdálejnějších obcí nezaváží

  • 100 %

    • příznivé ceny, zajištěná doprava, běžný sortiment skladem, rychlé vyřízení objednávky, slušné jednání
    • ne všechno pletivo je možné koupit v metráži (např. Forte), což je škoda

    Doporučuji

  • 100 %

    • U internetového obchodu e-pletivo.cz jsme objednali pletivo dvakrát (pokaždé v ceně nad 2.000 Kč, takže s dopravou zdarma) a obě objednávky byly vyřízeny bez jakýchkoli závad, pletivo (bez napínacího drátu) nebylo nijak poškozené.
    • Pokud bychom potřebovali další pletivo, obrátíme se opět na tento obchod.

    Obchod e-pletivo.cz zájemcům o tento sortiment doporučujeme.

  • 10 %

    • Skutečně banda zlodějů, lhářů a podvodníků. Slibují dopravu zdarma a při placení si jí naúčtují. Poté tvrdí, že žádná doprava zdarma není a nebyla. Popírají i informace z vlastní objednávky zaslané na email!!!! Tuto firmu nikdy více. Chování řeznického psa při komunikaci s klientem!! Navíc částka za zboží nafakturována špatně!!

    V žádném případě nedopuručuji!

    Reakce obchodu WIRE METAL

    Bohužel protože neuvádíte konkrétní čislo faktury vyúčtování (kterých vystavujeme přes 30 tis./rok) nemůžeme reagovat konkrétními čísly. Pravděpodobně se jedná o objednávku do 2000 Kč, kde je doprava 248 Kč + DPH. Předpis tohoto poplatku se ale automaticky zobrazí na sumarizaci objednávky před odesáním a je zcela na Vás zda si budete chtít za těchto podmínek pletivo u nás objednat a nebo nikoliv. Porovnejte si např. naši částku 300 Kč za dopravu a doběrečné zadodání " drátu" vážíiho desítky, někdy i stovevky kil kamkoliv po ČR se stejným poštovným a doběrečným např. za desetigramovou baterie do mobilu! Soudný člověk pochopí, že v těchto případech náš obchodní systém prodeje zboží požaduje po zákazníkovi poplatek ( resp.spoluúčast) za dodání takto malé dodávky kamkoliv po ČR - a je jen na Vás, zda si za těchto všude zřetelně vyznačených podmínek u nás objednávku zadáte či nikoliv. U objednávek nebetonového zboží nad 2000 Kč je doprava již ABSOLUTNĚ zdarma.. Naše fakturační cemy jsou přímo napojeny na elektronický obchod, tzn. vždy fakturujeme stejnou cenu jaká je na přijaté objednávce. Máte-li zájem o více nezkreslených informací o činnosti a jednání naší organizace, shlédněte třeba FB profil PLOTY VAMBERK - WIRE METAL s.r.o.

  • 10 %

    • možnost nákupu metráže
    • - nedrží slib na strákách e-shopu ohledně dopravy do 3 prac. dnů a zdarma
    • - vellice neochotná spolupráce a telefonní kontakt - při předávání telefonu "paní" z expedice jsem zaslechl "že se tam vzteká"
    • - žádné konstruktivní vyřízení mého dotazu - natvrdo mi bylo řečeno buď ve středu nebo si zrušte objednávku - NESPOLEHLIVOST - prý zpracováváme 200 zakázek denně (to mě taky nezajímá, to já taky vyřizuji)

    Pro naši společnost jsem objednával pletivo v metráži. Mezi několika e-shopy jsem vybral e-pletivo.cz, jelikož se velkým bannerem a popisky na Internetu a ve vyhledávačích chlubili, že dodávají do 3 prac. dnů. Pletivo jsem potřeboval v metráži do určitého data a spoléhal jsem na dodržení jejich slibu - viz. e-shop a horní banner.

    Po tlf. kontrole mi bylo řečeno, že rozvážejí svojí dopravou (což mě nemusí zajímat, zvlášť, když jsem "poštovné" platil částkou 300,- Kč) a že se na mě dostane až ve středu 22.1.2014.

    Objednávka byla odeslána:13.1.2014 a potvrzena.
    Kontrola telefonem 17.1.2014
    Dodání - dle telefonu: 22.1.2014
    Rozdíl (oproti slibu): 6 (!)prac. dnů, 8 s víkendem

    VELICE a ROZHODNĚ NEDOPORUČUJI TUTO SPOLEČNOST JAKO SPOLEHLIVÉHO PRATNERA VČETNĚ JEJICH E-SHOP OBCHODU!!!!

    Jednání na úrovni sedláků - paní i pán - spolehlivost 0!

    Kopie/výtah z objednávky (text. soubor z přílohy e-mailu):

    Způsob doručení: ZDARMA do třetího dne
    Poštovné | +300,00| +300,00|
    Balné | +0,00| +0,00|

    Reakce obchodu WIRE METAL

    Dobrý den,
    ano máte pravdu, Vaše objednávka byla pozdržena z důvodu celozávodní 14-tidenní lednové dovolené na kterou jsme ovšem důkladně a zřetelně upozorňovali. Leden je jediný měsíc, kdy si vzhledem k poklesu stavební činnosti náš 40-členný kolektiv může vybrat dovolenou aby po zbytek roku mohl bez přestávky plnit všechna možná i nemožná přání našich zákazníků. Přesto jsme v úzkém kruhu spolupracovníků do práce chodili a objednávky dle telefon. dohody se zákazníkami řešili a vykrývali. Bylo tak i u Vaší "mini" objednávky, kde Vám náš systém napočítal příplatek 300 Kč (viz váš výtah) za dodávku objednávky pod 2000 Kč. Porovnejte si např. naši částku 300 Kč za dopravu a doběrečné zadodání " drátu" vážíiho desítky, někdy i stovevky kil kamkoliv po ČR se stejným poštovným a doběrečným např. za desetigramovou baterie do mobilu! Soudný člověk pochopí, že v těchto případech náš obchodní systém prodeje zboží požaduje po zákazníkovi poplatek ( resp.spoluúčast) za dodání takto malé dodávky kamkoliv po ČR - a je jen na Vás, zda si za těchto všude zřetelně vyznačených podmínek u nás objednávku zadáte či nikoliv. U objednávek nebetonového zboží nad 2000 Kč je doprava již zdarma. Termín a možnost dodávky v období celozávodní dovolené jsem se s Vámi snažil domluvit - tedy nejprve 2 kolegyně kolegyně, které mi na Vás dali kontakt, které s Vámi odmítly jednat z důvody hulvátskeho a sprostého jednání ( ve kterém jste pokračoval i u mě). Máte-li zájem o více nezkreslených informací o činnosti a jednání naší organizace, shlédněte třeba FB profil PLOTY VAMBERK - WIRE METAL s.r.o.

  • 10 %

    • doprava
    • kvalita zboží

    Jedná se o sebranku zlodějů a podvodníků. Provedl jsem u nich nákup za více než 12 000,- dostal jsem 5 balíků pletiva se zapleteným drátem. Jenže když už nikdo neměl dostatek inteligennce a nenapadlo ho (možná by si PÁNI chytrří měli někdy zkusit dělat plot) že napínací drát by v pletivu mohl být o pár centimetrů delší než pletivo (asi by chudáček PAN podnikatel upadl do bídy), aby se dal pohodlně bez nastavování uchytit ke sloupku, když pletivo rozmotáte, zjistíte, že alespoň jeden z vazacích drátů je nejméně v jednom místě přerušen a dokonce cca 30 - 50 cm pletiva uvnitř balíku můžete vyhodit, protože je zcela zdeformované. Tyto nedostatky obsahovalo všech pět balíků, takže žádná náhoda.
    Dále jsem si "dovolil" použít zakoupené ráčny na napínání vazacího drátu. Hned při první otáčce (kdy o napnutí ještě nemohla být řeč) se osa ráčny zlomila. To se stát může - vadný kus - ale když už to udělala třetí, to náhoda není. Vzal jsem tedy čtvrtou a ta měla projistotu (stejně jako 15 dalších) na ose tak malou díru, že tím vazací drát rozhodně nemůže projít. Napadlo mě, že díru projedu vrtákem o stejném průměru jsko vazací drát - asi tušíte, co se pak stalo - při první otočce se osa ráčny zlomila.
    Vážený pane Libore Velísku - gratuluji k úspěšnému podvodu, kam se na vaši kvalitu hrabe Čína nebo Polsko. Pevně věřím, že nový bavorák za nakradené peníze vám dělá radost.
    Osobně na tuto "firmu" podávám podnět na Českou obchodní inspekci.

    Reakce obchodu WIRE METAL

    Dobrý den vážený anonymní pane J.D?,
    u textového popisu charakteru výrobku, (který psali "PÁNI CHYTŘÍ" co dělají desítky let ploty) je uvedeno, že Vámi vybraný typ pletiva má výhody v tom, že se sice rychleji vypíná, ale musíte počítat s horším výsledkem vypnutí a s odpadem na vnitřním okraji balíku ( než u pletiv bez zapleteného napínacího drátu, které prodáváme častěji) toto je prostě charakter tohoto výrobku. Je to jako nadávat pekaři, že vyrobil chleba, ale má kůrku, kterou nemáte rád. Nicméně jedná se o délku cca 10-15cm, což v přepočtu na peníze tvoří ztrátu cca. 4-5 Kč/balík a jste první, který toto řeší. O tuto délku jsou také ale balíky delší nad deklarovanou délku. Delší napínací drát v pletivu být nemůže, jelikož výrobní automat po ustřihnutí a ukončení role ihned pokračuje ve výrobě dalšího balíku. V otázce vázacího drátu Vám musím sdělit, že v pletivu žádný vázací drát není, ten se dokupuje zvlášť jako doporučený doplňek a tudiž nemůžu reagovat na jeho přerušení.
    Prakticky v celé Evropě se setkáte pouze s dodaným typem napínacích ráčen kterých se prodají miliony. nikdy jsme neevidovali u tohoto komponentu v korunové ceně větší výkyvy kvality. Pokud Vám pro Vaši aplikaci nevyhovovaly, je možné, že nebyly správně nebo vhodně použity. Mohlo se také samozdějmě jednat také o výrobní vadu. škoda, že jsme se o výsledku a řešení nedozvěděli ani od Vás ani od obchod. inspekce, která k nám bohužel nedorazila. Rádi bychom obdobné podněty ( které se mohou stát) dořešili se zákazníkem - pro zvyšování kvality našich výrobků a služeb.
    K z Vas promlouvající zášťi vám pouze sdělím, že "bavorák" nikdy nebyl mým tajným snem - preferuji slušný klavír nebo kvalitní lesní roh ( kdyby jste si snad na mě chtěl vzpomentou ve své závěti - z prodeje pletiv za součastné silné konkurence a nízkých marží to je celoživotní plán.. :-) ).

  • 100 %

    • Nízké ceny, kompletní sortiment, rychlé dodání, neúčtujou dopravu, ochota

    Povýběru v přehledném e-shopu bylo zboží řádně dodáno do 3 prac. dnů, přivezla firemní dodávka, řidič vše ochotně předal a pomohl složit. Kvalitně zabaleno. Předem nám přišla SMS s číslem na řidiče.

    Reakce obchodu WIRE METAL

    Děkujeme za kladné hodnocení a vážíme si Vašeho uznání - takto to vypadá v 99,99999% dodávek našich pletiv. Doufáme, že nám zachováte svojí přízeň i nadále a budeme Vás moci přesvědčit stejným výsledkem i v dalších obchodních případech.