Na Heurece využíváme personalizaci a cílenou reklamu. Na základě vašeho chování na Heurece personalizujeme její obsah. Kliknutím na „Rozumím“ nebo jinam souhlasíte také s využíváním cookies a předáním údajů o chování na webu pro zobrazení cílené reklamy na dalších webech. Personalizaci a cílenou reklamu si můžete vypnout v nastavení prohlížeče. Více

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • rychlost doručení (12)
  • kvalita zboží (10)
  • balení (5)
  • výběr zboží (4)
  • komunikace (3)
  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 2 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Bohužel moc mě to mrzí ale musím vrátit zboží, nevyhovuje velikost

    Reakce obchodu Košile Willsoor

    Dobrý den,

    nevyhovující velikosti produktů u nás můžete do 14 dnů od převzetí vyměnit za jiné, případně vybrat i jiné, obdobné zboží. Stačí vyplnit e-formulář a poslat nám balíček nazpět. Formulář najdete na této adrese: https://www.willsoor.cz/reklamace-vraceni/.

    S pozdravem Adam
    Willsoor.cz

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 3 měsíci

    Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • šíře sortimentu
    • pomalé zpracování a doručení

    Objednány dvě položky, které byly deklarovány jako "Skladem" a po více než týdnu po objednání proběhl telefonát, že zboží není.

    Reakce obchodu Košile Willsoor

    Dobrý den.

    U této košile jsme předem, již při nákupu, uváděli, že jde o položku v předprodeji, jejíž dodání je možné až od určitého data (ve Vašem případě nejdříve 2 týdny ode dne objednání). Při ověřovacím telefonátu jsme se vzájemně dohodli, že danou položku z objednávky chcete zrušit a obratem jsme Vám vrátili zaplacené peníze.

    Mrzí nás, že jste se rozhodl i přes naši veškerou snahu nám dát negativní hodnocení. I tak Vám však děkujeme za provedený nákup.

    S pozdravem tým Willsoor.cz

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    100 %

    Bohužel zboží jsem zatím nedostal. Chyba asi není na straně e-shopu, ale na straně Pošty. Bohužel tento e-shop má pouze dvě možnosti doručení, buď osobní vyzvednutí nebo přes Poštu - takže doporučuji dát více možností doručení přes kvalitní společnosti jako DPD, PPL, apod.

    Reakce obchodu Košile Willsoor

    Dobrý den Pavle, děkujeme za Vaše hodnocení. Nabízíme takové možnosti doručení, které se nám dlouhodobě osvědčily nejvíc. V naší nabídce je čerstvě přidaná i Zásilkovna.
    Tak co ji příště vyzkoušet?

    Příjemný den přeje Adam
    Willsoor.cz

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 1 rokem

    Nedoporučuje obchod

    Zboží jsem vrátila na adresu uvedenou obchodem, zásilka se mi vrátila jako nezvyzvednutá a peníze mi pochopitelně nebyly vráceny.

    Reakce obchodu Košile Willsoor

    Dobrý den, podle naší následné domluvy jsme Vám zařídili bezplatný svoz kurýrní službou, a vrácení zboží jsme samozřejmě dotáhli společnými silami do úspěšného konce.

    Za prodlevu se Vám ještě jednou omlouváme.

    Příjemný den přeje Adam
    Willsoor.cz

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží není možné osobně vyzvednout.
    • Bylo zasláno zboží v jiné než objednané velikosti.
    • Kurýr pro vracené zboží nedorazil ve sjednaném termínu.

    Reakce obchodu Košile Willsoor

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše připomínky, ve vašem případě jsou oprávněné a ještě jednou se omlouváme. Na skladě se v tomto období zapracovával nový pracovník a vyskladnil košile ve špatné velikosti.

    Co se týká svozu, ten byl z naší strany objednán na požadovaný termín. Bohužel za spolehlivost služeb přepravce PPL neručíme. Samozřejmě jsme vzniklou situaci reklamovali u přepravce.

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 2 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodává velmi pěkné zboží.
    • Obchod používá velmi nekvalitního dopravce. Vzniklé problémy neřeší, jen čeká.

    Pokud si něco koupíte, a chcete balík dovézt domů musíte si vzít celý následující týden dovolenou a být vždy připraveni na neohlášený napříjezd dopravce v libovolnou dobu.

    Reakce obchodu Košile Willsoor

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. V nákupním košíku nabízíme na výběr z několika možností doprav. Samotné služby dopravců nedokážeme přímo ovlivnit. Pokud nejste spokojen s konkrétní službou, či přímo řidičem, doporučujeme Vám obrátit se přímo na konkrétní přepravní službu.

    Níže posíláme kontakt pro reklamace:
    https://gls-group.eu/CZ/cs/reklamace

    Děkujeme za pochopení.
    Tým willsoor.cz

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 3 lety

    Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné.
    • Ne všechno zlato se třpytí ...

    Nekupovat!

  • nakoupil v obchodě Košile Willsoor před 4 lety

    Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Krásný web, fotky zboží vypadá opravdu exkluzivně, ovšem dle mého toto neodpovídá realitě.... Zboží bych vrátila, kdyby nebylo před vánoci.

    Veliké zklamání, objednala jsem si dvě drahé pletené kravaty,jelikož jsem si to vyloženě ověřovala před objednáním - měla jsem slíbeno, že kravaty budou zabaleny hezky v krabičkách, což pro mě bylo zásadní - vánoční dárek pro manžela. Kravaty dorazily a byly vloženy v igelitové obalu-kapse, navíc polepené jakýmsi interním číslem popsaným propiskou. Takže punc luxusu se okamžitě ztratil, lituji, že jsem nenakoupila u ověřeným TMLewin nebo u jiného prodejce. Za mě Willsoon naprosto neprofesionální, nedoporučuji! I když se mi omluvili a nabídli slevu na další nákup :-)