Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Do týdne, kdy jsem zboží potřeboval, jsem ho nedostal. Objednávku jsem tak zrušil. Peníze zpět zářím nemám.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Tyden zpracovani objednavky se zbozim, ktere by melo byt podle dostupnosti skladem
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    V době dodávek do druhého dne čekám na dodávku již 10 dní a pořád nic..:-(

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nikde na stránkách není uvedeno, že by měli omezený provoz, až po dotazech kdy zboží odrazí mi bylo sděleno, že po 23.1. a v podpisu emailu mají uvedeno že se stěhují. Tři týdny na dodání míčků je opravdu směšné. Ještě s faktem, že je musíte uhánět aby vám vůbec něco řekli.

    Reakce obchodu WebGolf.cz

    Dobrý den, paní Drtinová,

    kolegové Vám psali, že Vámi objednané míčky budou v týdnu od 23.1.2022. Informace o stěhování je z minulého roku kdy jsme se stěhovali v lednu 2022, nyní jsme již rok na nové adrese Františka Diviše 1513, 104 00 Praha.

    Děkujeme a přejeme hezký den, WebGolf.cz.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zásilka doručena nekompletní (z 30 ks míčků doručeno 29 ks). Zásilka dorazila po 14-cti dnech.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nic nedorazilo, objednávka je stále ve stavu zpracovává se.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Objednávka 19.12., dotaz na stav objednávky 22.12. Do dnešního dne tj. 3.1. ani zboží, ani odpověď (zboží placeno předem).

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží objednané v listopadu stále nedorazilo

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednány míčky, které byly skladem. Druhý den mi přišel e-mail s nabídkou jiného druhu míčků, objednávku jsem potvrdil a doposud míčky nedorazily a ani žádná komunikace ze strany obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomalý a bez komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka přijata na zboží na skladě, které mělo být obratem expedováno, ale po 10 dnů bez postupu a bez komunikace.

  • Nedoporučuje obchod

    • Zboží objednané a zaplacené 2.12.2022 určené jako vánoční dárek i přes několikeré ujištění obchodem o odeslání do 30.12.2022 nedorazilo.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Do dnešního dne nebyl můj nákup uskutečněn. Objednávku ruším.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • 29.11.22 jsem objednala zboží a dodnes nedorazilo

    Nedoporučuji, zboží vůbec nedorazilo, loni úplně stejný problém

  • Nedoporučuje obchod

    objednávka byla odeslána 16.12. dnes je 27.12. dodnes mi nebyla zásilka doručena. Telefony nezvedáte a na email s dotazem, zda bude zásilka doručena do vánoc jste mi neodpovědéli. Chtěla bych vědět zda nebo kdy mi bude zásilka doručena. Měl to být vánoční dárek. Váš ochod ych opravdu nedoporučila..

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neschopnost
    • klamání zákazníka (nabízejí zboží, které dlouhodobě nemají)
    • doba dodání

    Co člověk nekoupí v obchodě přímo, s tím je problém (minimálně každá druhá objednávka - něco není, není skladem, zapomněli, znovu zapomněli, atd..).
    Tato konkrétní objednávka byla objednaná v půlce prosince. Od té doby se neozvali, v systému mají chybu v objednávce, na objednávku nereagují. Zboží inzerují na stránkách jako dostupné k okamžitému vyzvednutí nebo odeslání, což není pravda, protože zboží v obchodě dlouhodobě nemají. Na chatu taktéž bez reakce. Obrátím se tedy na ČOI.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod nekomunikuje, dodání zboží na webu se stále odkládá a protože jsem zboží zaplatila předem, tak teď nemám ani peníze ani dárek pod stromeček (a to jsem objednávku učinila 13.12.).
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ani po necelém měsíci od objednání jsem zboží neobdržel. Přesto, že jsem ho třikrát urgoval a třikrát jsem byl ujištěn, že objednávka bude na druhý den vyexpedována: Šlo o vánoční dárek pro mého syna, takže to bylo pro mě dost nepříjemné...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Na webu zboží skladem, ihned k odběru. Ani po 2 týdnech není. Absolutní nezájem, komunikace žádná, omluva žádná, mají to na salámu. Vyhnu se jim velkým obloukem.

    Reakce obchodu WebGolf.cz

    Dobrý den, pane Černý,

    velice nás mrzí tato nepříjemnost, bohužel z kapacitních důvodů nyní během Vánoc nebylo možné objednávku rukavice dodat dříve jelikož se čekalo na dodání od výrobce. Objednávka byla dle dohody stornována.

    Děkujeme a přejeme hezký den, WebGolf.cz

    Infolinka nebo email: [email protected]
    PO-PA - 10 - 18 hod, SO - 10 - 17 hod

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zboží skladem 5.12., placená předem 10500, přes několik upozornění 23.12. Stále nedorazila, nebyla předána přepravci.

    Na tomto obchodě již nic znovu neobjednam

    Reakce obchodu WebGolf.cz

    Dobrý den, paní Kaprálová,

    velice nás mrzí tato nepříjemnost, bohužel z kapacitních důvodů nyní během Vánoc nebylo možné objednávku expedovat dříve. Nyní je již na cestě k Vám Zásilkovnou, více informací je v emailu nebo u přepravce.

    Děkujeme a přejeme hezký den, WebGolf.cz

    Infolinka nebo email: [email protected]
    PO-PA - 10 - 18 hod, SO - 10 - 17 hod