Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Dobrý den, nedávno jsem objednávala z wasco.cz a neobjednávám poprvé a podívám se za týden co bych mým mazlíčkům objednala a helemese stránka správcem zablokována.Jako to má být vtip?Co toto je za jednání.Vždy jsem bez problémů objednala a ted toto?Už jenom když toleruji ,že paní je nepříjemná.Psala jsem i email,že se musí jednat o omyl,nedočkala jsem se žádné zprávy přitom k žádnému konfliktu nedošlo.HRŮZA DĚS ,Objednám jinde

  • Profesionální přístup, rychlé odeslání, dobré ceny vč. nízkých cen poštovného. Ke každé objednávce jsem dostal bonus. Jednoznačně doporučuju.

  • Wasco.cz: Dobrý den,

    velice děkuji za odpověď. V tomto případě tedy považuji za hluboké pochybení postup dopravce, protože e-mail o převzetí zásilky, ani následná SMS mi nedošly. Pouze mi ten den asi 20 minut před doručením volal pan řidič, zda jsem doma, což jsem samozřejmě nebyla a musela jsem situaci řešit narychlo z práce (naštěstí jsem na poslední chvíli sehnala tchána, o kterém jsem ani nevěděla, zda doma bude).
    K e-mailu s číslem balíčku - bohužel jsem již nemohla být k dispozici na internetu (tedy jsem již balíček nestihla zkontrolovat), proto narážím na můj poznatek ohledně toho, že by jste v e-mailu mohli rovnou uvádět i číslo balíčku. Z vlastní zkušenosti vím, že naprostá většina obchodů to tak dělá a jsem s tímto postupem velice spokojena. Pokud se spoléháte na dopravce a stane se stejný případ, který uvádím výše, můžou být na Vás zákazníci zbytečně rozhořčení, za což se samozřejmě nyní omlouvám - vidím, že nedošlo k pochybení z Vaší strany.

    A co se týče podpisu, šlo mi hlavně o tento e-mail, podle kterého jsem opravdu nevěděla, jak Vás oslovit:

    Od: shop Wasco <[email protected]>
    Datum: 18.8.2015
    Předmět: Odeslání zboží.

    Dobrý den.
    Vaši objednávku jsme předali přepravní službě. Do dvou pracovních dnů Vám bude doručováno.
    Pokud chcete Vaši objednávku sledovat, napište nám - zašleme číslo balíku.
    Děkujeme a přejeme hezký den.
    holky od Wasca

    Neberte, prosím, moji připomínku jako stížnost. S dalšími Vašimi postupy jsem byla nadmíru spokojená.

  • Ennushii:
    Dobrý den paní Růžičková.

    Odpovídám Vám...

    K Vaší stížnosti:

    - žádost o zaslání čísla balíku jsme přijaly dne 18.08.2015 v 17:30

    - na žádost jsme odpověděly dne 18.08.2015 v 18:51

    - tj. po 81 minutách, ( viz. kopie komunikace níže)

    - téhož dne 18.08.2015 15:34 dopravce zasílá zprávu o převzetí zásilky na e-mailovou adresu

    - následujícího dne 19.08.2015 06:44 Vám měla být dopravcem zaslána sms o doručování Vaší zásilky

    - dopravce doručil Vaši zásilku ve stejný den 19.08.2015 12:48 na Vámi uvedenou adresu

    Číslo balíků po vyexpedování objednávky nezasíláme, tuto službu zajišťuje dopravce.

    Pokud tomu tak nebylo, jsme nuceni tuto skutečnost prověřit.

    K podpisu:

    - pod komunikací byla podepsána Iva Hrabcová (viz. stejná kopie komunikace níže)

    Kopie komunikace:

    Odesílatel : [email protected] <[email protected]>
    Předmět : Re: Odeslání zboží.
    Datum : 18-08-2015 18:51
    Příjemce : Natálie Růžičková
    Dobrý den.
    Posílám odkaz na balíček:
    https://tracking.dpd.de/parcelstatus?query=13855018354792&locale=cs_CZ&Tracking=Sledovat
    Iva Hrabcová
    Dne Úterý, 18-08-2015 v 17:30 Natálie Růžičková napsal:
    Dobrý den,
    prosím o zaslání čísla balíku.
    Děkuji,
    Růžičková


    Za holky z Wasca

    Iva Hrabcová

  • Dobrý den,

    mohu se zeptat, z jakého důvodu nezasíláte po vyexpedování objednávky rovnou číslo balíku, aby ho mohl člověk sledovat? Při mé objednávce mi přišel e-mail, že pokud CHCI, mohu o něj požádat. Než se mi dostala zpáteční odpověď, už jsem měla balík doma samozřejmě s tím, že jsem předem nevěděla, kdy přesně dorazí.To beru jako velké mínus od Vašeho obchodu, společně s neprofesionálním podpisem typu: "holky od Wasca", kdy v případě potřeby opravdu nevím, jak bych Vás oslovila. Snad jen: "Dobrý den, holky od Wasca, potřebuji..."

    Jinak ohledně rychlosti přijetí a vyexpedování objednávky nemůžu říct křivého slova - vše proběhlo (až na výše uvedený problém) perfektně a zboží dorazilo v naprostém pořádku. :) Takže Vás samozřejmě všude doporučuji.

  • Zdravíme Veroniko :) děkujeme za Váš komentář - bych Vám přece nenechala prcky padnout hlady :) moc děkujeme za objednávku a mějte se pěkně.

  • Zajímavé ceny, bezvadná nabídka, výborná komunikace, velmi milá paní majitelka, vstřícná a ochotná, vřele doporučuji tento obchod!!!!!!!!