• Nedoporučuje obchod

    70 %

    • Obchod neexistuje!!!

    Obchod neexistuje!!!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • původně měl nejlepší cenu požadovaného produktu
    • změna ceny po objednávce

    Už při objednání mi přišla cena až podezřele nízká,což se potvrdilo po objednání,kdy mě prodejce kontaktoval s tím,že jeho dodavatel změnil cenu a on zboží nemůže dodat v požadované ceně... Výmluvy,prodejce samotnému měla být cena již podezřelá...

    Reakce obchodu Walero.cz

    Dobrý den,

    stejny problem jako níže, došlo o víkendu (2 dny) k technickemu problemu, kvuli kteremu se vytvorily spatne ceny u nekolika her. Ceny byly velmi odlisne a tento problem nesel vyresit jinak nez zrusenim chybne objednavky. O problemu jsme Vás ihned v pondeli informovali.

    Ceny nam podezdřele byly a proto jsme ihned v pondeli komunikovali s dodavatelem a ten chybu potvrdil a doslo k opravení.

    Velmi se znovu za komplikaci omlouvam a je mi to líto.
    Jedalo se o vyjmecnou situaci, ktera vznikla. Za dva dny bylo samozdrejme vše opraveno a ceny byly jiz v poradku.

    V pripade potreby me urcite kontaktujte na e-mail [email protected]

    Jeste jednou se tedy omlouvám.

    Rostislav Válek
    manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • ?
    • nabízí zboží které má jiné ceny u dodavatele a jine na stránkách

    první muj nakup a uz nikdy

    Reakce obchodu Walero.cz

    Dobrý den,

    došlo o víkendu (2 dny) k technickemu problemu, kvuli kteremu se vytvorily spatne ceny u nekolika her. Ceny byly velmi odlisne a tento problem nesel vyresit jinak nez zrusenim chybne objednavky. O problemu jsme Vás ihned v pondeli informovali.

    Velmi se znovu za komplikaci omlouvam a je mi to líto.
    Jedalo se o vyjmecnou situaci, ktera vznikla. Za dva dny bylo samozdrejme vše opraveno a ceny byly jiz v poradku.

    V pripade potreby me urcite kontaktujte na e-mail [email protected]

    Jeste jednou se tedy omlouvám.

    Rostislav Válek
    manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nakupoval jsem v obchodě poprvé a bohužel mi obchod zrušil objednávku, protože udával zboží za jinou cenu, než ve skutečnosti byla. Klamou zákazníka, kdyby toto byl opravdu férový obchod zaslal by zboží za cenou za kterou jsem ho koupil, bohužel se tak nestalo, takže obchod nedoporučuji!

    Reakce obchodu Walero.cz

    Dobrý den,

    společně jsme telefonicky komunikovali a vysvětloval jsem Vám situaci. Došlo o víkendu (2 dny) k technickemu problemu na strane dodavatele, kvuli kteremu se vytvorily spatne ceny u nekolika her. Ceny byly velmi odlisne a tento problem nesel vyresit jinak nez zrusenim chybne objednavky.

    Velmi se znovu za komplikaci omlouvam a je mi to líto.
    V zadnem pripade neklameme zakazniky a jedalo se o vyjmecnou situaci, ktera vznikla. Za dva dny bylo samozdrejme vše opraveno a ceny byly jiz v poradku.

    V pripade potreby me urcite kontaktujte na e-mail [email protected]

    Rostislav Válek
    manažer e-shopu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nedokaze dodrzet termin dodani

    Reakce obchodu Walero.cz

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí, že došlo k jinému termínu dodání. Pravděpodobně nastala vážná technická komplikace na naší stráně nebo na straně dopravce. Za to se velmi omlouváme. V každém případě se jednalo o výjimečný stav. Doufám, že Vám to nezpůsobilo potíže a budeme nicméně rádi, pokud nás časem opět vyzkoušíte.

    Rostislav Válek
    manažer e-shopu Walero.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednali jsme si zboží u této společnosti proto, že společnost (po ověření dostupnosti zboží) přislíbila jeho dodání do jednoho týdne.Po po delší době nám na náš dotaz odpověděli, že zboží bohužel není a přijde až v průběhu příštího měsíce.Nebyli schopni ani zaslat e-mail, ve kterém by nás o tom informovali.

    Jestli Vám nezáleží na tom, kdy a zda objednané zboží obdržíte, klidně si u této společnosti něco objednejte.

    Reakce obchodu Walero.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi. Data dodání zboží jsou vždy předpokládané a výrobci často nedokáží na 100% potvrdit, že zboží bude opravdu ten den (nebo v rozmezí několika dní) dodané. Zákazníky informujeme, pokud mají objednané zboží, co není skladem ihned, ale je na objednávku o předpokládaném datu dodávky stanovené dodavatelem, ale může se ještě změnit, proto je pouze "předpokládané". Zákazníci nám pak např. orientačně volají nebo píší, aby zjistili jak to vypadá a my zjišťujeme aktuální stav u dodavatelů. Může to pak ovlivnit jejich sklad, výroba zboží, celková doprava a je zde mnoho faktorů, které ve finále nemůžeme jako prodejci ovlivnit. Na dotazy ohledně dostupnosti odpovídáme co nejrychleji a zpravidla do 24h.
    Moc nás ale mrzí, že jste nebyl spokojen a rádi s Vámi danou situaci probereme a uděláme vše proto, abychom ji co nejlépe vyřešili.
    Ještě jednou se omlouváme a přejeme hezký den.

    Rostislav Válek
    manažer e-shopu Walero.cz

  • JDETE DO HAJE.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Údajně chyby systému....

    Objednal jsem si výrobek u kterého byl uveden počet 4 na skladě. Po odeslání objednávky klesl údaj na 3, ale místo potvrzení objednávky mi přišlo, že zboží bylo zrovna prodáno někomu jinému a tak se moje objednávka nevykryla. Přitom i další den svítilo, že mají ještě 3 zboží skladem. Prý chyba systému..

    Reakce obchodu Walero.cz

    Hezký den, děkujeme za recenzi. V podstatě máte pravdu. Automaticky klesl počet o 1 ks a my jsme Vás informovali o technickém problému, který ihned programátoři řešili a do 2 dní vyřešili. Jednalo se o problém, kvůli kterému další den zůstaly 3 kusy údajně skladem a velice se Vám ještě jednou omlouváme. Ve skutečnosti opravdu několik hodin před Vaší objednávkou došlo již k doprodání dostupných kusů.

    Rostislav Válek
    manažer e-shopu Walero.cz