Jako přihlášený uživatel máte možnost nastavit si zobrazení Heureky.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání, loutky jsou krasné
  • Doporučuje obchod

    40 %

    Obchod nedodržel termín dodání, psali doručení pátek a dnes je úterý a zboží je na cestě. Měla jsem v balíčku dárek pro vnučku k svátku, kterou jsem videla přes víkend a dárek nepřišel. Musela jsem tedy koupit náhradní dárek. Vnučka s dárkem počítala, protože si ho vybrala.

    Reakce obchodu Vyrobenoprodeti.cz

    Dobrý den, velmi se omlouváme za zdržení odeslání Vaší objednávky. Tato situace nás velmi mrzí, již jsme sjednali kroky k její nápravě.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Moc krásné zboží :-))

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost doručení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Veľmi pekná práca, síce trošku dlhšie trvalo dodanie ale veľmi pekné výrobky

  • Doporučuje obchod

    Všechno v pořádku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Velká spokojenost doporucuji-kvalita,rychlost dodání.
    Divadlo moc krásné.

  • Doporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Chtěla jsem platit na místě při dovozu. Nabídku máte a při konečném kliknutí to nějak skončilo a já vůbec nevěděla jestli je to objednané. Na e-mail mi třetí den přišlo, že je zboží objednané, ale!!! Mám zaplatit online. Já nemám internet banking. Takže pro mně překážka. Musela jsem otravovat o zaplacení kamarádky. Dost nepříjemné a pro mě zdlouhavé. Do poslední chvíle jsem nevěděla,zda vám ty peníze přišly. Odezva žádná. Nakonec zboží přišlo. Bohužel ohledně placení to lidé vzdají a objednají si jinde. Tak to dělám já pokud nemůžu platit na místě. Zbytečně se připravujete o zákazníky.

    Vaše divadlo jsem si objednala, protože je nejkrásnější na internetu. A loutky se dají dokupovat. Už se těším jak dostanu k narozeninám čerta a Ježibabu. Krásné Vánoce

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • První nákup a vše v pořádku. Rychlost a pečlivě balení.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    VELMI DOBRÁ KOMUNIKACE, VSTŘÍCNOST

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Neskutečně rychlí
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Maňásci jsou skvělí, dekuji

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlost dodání
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    velmi rychle dodani skvela komunikace

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    rychlé zaslání objednaného zboží. Dětské loutkové divadlo je vánoční dárek, zatím jsem jej nevybalila, nemůžu posoudit kvalitu výrobku.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá komunikace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Kvalitní zboží, rychlé dodání a příjemná komunikace.
    • O ničem nevím.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Dodani rychle,bez problemu.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zboží bylo expedováno ihned po objednávce. Krásná interaktivní hračka pro nejmenší.
  • Nedoporučuje obchod

    • 23.8.2024 učiněná objednávka, zaplacena...když mi měla přijít, tady je e-shop nevinný, zásilkovna balíček přesměrovala, ale již mi nepřišel email s heslem pro vyzvednutí a bylo napsáno ať počkám...tak jsem čekala, jenže balíček odešel zpět odesílateli....hned jsem psala email na e-shop, odezva nula, nějakou dobu jsem počkala a volala, paní ochotná ,že balíček hned pošlou zpět...do dnešního dne jsem jej neviděla....psala jsem další email...opět bez reakce... nedoporučuji, případně platit až po převzetí

    Reakce obchodu Vyrobenoprodeti.cz

    Dobrý den, velmi se za celou situaci omlouváme. Bohužel došlo k pochybení na straně Zásilkovny a také bohužel neustále řešíme chybné doručování emailů, které se bohužel ztrácí. Zde jsme opravdu vinni. Chybou Zásilkovny byl balíček vrácen, poté se 10dní zdržel na depu v Ostravě, dále byl přeposlán na depo v Ústí nad Labem, kde byl celý měsíc. Po nahlédnutí do registru Zásilkovny na základě této vaší stížnosti jsme zjistili, že balíček se vrátil na podací místo, bohužel jsme Zásilkovnou nebyli vyzváni k vyzvednutí, takže o tom, že balíček opět nebyl doručen jsme nevěděli, bohužel není možné kontrolovat každou zásilku do detailu. V drtivé většině případů, pokud balíček není doručen, dostaneme ihned výzvu k vyzvednutí vrácené zásilky a poté se zákazníkem komunikujeme jeho opětovné odeslání, případně storno objednávky. V tomto případě se spojilo více pochybení a výsledkem je tato nepříjemná situace, která nás opravdu velmi mrzí. Z naší strany se pokusíme zapracovat na odstranění technického problému v emailové komunikaci a věříme, že tento ojedinělý případ nás posune o krok dál, tak aby i nadále byli naši zákazníci spokojeni. Děkujeme za pochopení.